Olen aika isossa viestintäalan yrityksessä töissä.
Työpaikka järjestää kaikenlaisia kekkereitä johon on osallistumisvelvollisuus.
Ei kuitenkaan ihan pakko jos ei halua/pääse.
Illanistujaiset ovat kosteita ja kaikenlaista sutinaa ja vipinää tapahtuu työkavereiden kesken, häikäilemätöntä pettämistä ym.
Tulee aika haastavaa osallistua bileisiin; pelkkää limua/vettä nautiskellen ja toisten sekoiluja katsellen.
Ajattelinkin että menkööt jatkoille ilman minua; jatkot ovat salaisessa paikassa ja sieltä pääsee vasta puolenyön jälkeen pois aikaisintaan.
Meitsi häippäsee heti virallisen osuuden jälkeen:-))
Duunibileitä
5
434
Vastaukset
Henkilökunnan kosteissa pippaloissa mukamas luodaan me-henkeä.
Kissan viikset. Itse olen ollut kymmenissä vastaavissa karkeloissa, ja ne toimivat juuri päinvastoin.
Joka työpaikalla syntyy jännitteitä, kun henkilökemiat eivät toimi, ja ne jännitteet jäävät jokaisen käytöskoodin alle pimentoon.
Sitten porukka kerääntyy yhdessä juomaan kuka mitenkin, ja silloin on otolliset olosuhteet niiden kauan kerääntyneiden paineiden esilletuloon.
Riidat riitoina, mutta monasti tapahtuu juovuksissa hallitsematon räjähdys, ja sitä joutuu katumaan kauan, kun minkäänlaiset normit eivät olleet pidäkkeenä.
Nähty, tehty ja koettu on.
Pettäminen on asia erikseen, ja niitä touhuja kadutaan monasti vielä kauemmin, ja lopputulos on usein vaikea, tavalla tai toisella.
Henkilökuntajuomingit tulee hoidettua parhaalla mahdollisella tavalla, kun ei mene niihin ollenkaan, urputtakoot toiset poissaolosta mitä vain. Pippaloiden jälkeen monet kuitenkin joutuvat kysymään itseltään, että miksi sinne menin, ja mitä tulikaan tehtyä?- Bimbsa
..olen näitä bileitä odottanut hyvän ruoan ja ilmaisten viinojen takia.
Varmaan ihmettelevät nyt kun pitäydyn vain alkoholittomissa ja häivyn heti virallisen osuuden jälkeen ennenkuin bilettäminen alkaa.
Noo...saa taas ensi viikolla kuulla kuka oli ketäkin pannut:-))
- omat kokemukset
Kivalla työpaikalla duunipirskeet ovat kivoja. Jos on pinnanalaisia jännitteitä, voivat olla suoraan helvetistä.
Mun mielestä jokainen voi itse valita osallistumisensa asteen: nuorena likkana tuli sekoiltua ja oltua jatkoilla maailman tappiin saakka. Kun menin naimisiin, päätin vain itsekseni, että vähän hillitympää menoa.
Syöminen ja juominen kohtuudessa pysyen on kivaa. Ilmasen viinan perään olevat hotkot on muutenkin jo todettu älyvapaiksi tyypeiksi.
Ei kannata korostaa limulinjaansa. Tee kuin lääkäri Juhani Seppänen, kuljeskele ihan oikea viinilasilllinen handussa. Tekohurskaus ei ole mikään kiehtova inhimillinen ominaisuus. Skoolata voi ja nostaa maljan huulille; siinä se itsekuri koetellaan kun ei kulauta ja nielaise.
Vanhat starbat antoivat jo 70-luvulla hyvän neuvon työ & viinatilaisuuksissa pärjäämiseen: klo 24-01 jälkeen pelkkää vettä ja viimeinen tunti ennen nukkumaanmenoa ilman viinaa. Sillai pysyy tilanteessa että mies vie viinaa, eikä viina miestä. - oel sellainen
tila, että jokainen ymmärtää alkoholista pidättäytymisen, vai onko se töissä salaisuus?
- Bimbsa
Toinen kuukausi lopuillaan joten en ole vielä kertonut ( ainahan on keskenmenon pelko ).
Kerron kun toinen kolmannes alkaa eli sitten kun viikkoja yli 12.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114