Eli onko kukaan ollut vapaaehtoistyössä esim. Australiassa? Juuri katselin KVT:n sivuja, ja kiinnostus heräsi... miten paljon lennot Suomesta Australiaan suurinpiirtein maksaa? (aika paljon luullakseni...) Kamala halu ulkomaille uutta kokemaan:)
Työleirille Australiaan
3
804
Vastaukset
- Down under
1340 euroa KLM:llä, kaveri maksoi 1215 euroa saman yhtiön lennoista kun tilasi matkan 6 kk ennen minua. Eli aikainen lintu madon syö!
- ...
ma taas maksoin lennoista 1232e ja tilasin lennot ehka 3 viikkoa ennen lahtoa... Riippuu vahan mihin aikaan lahtee koska taalla alkaa kohta sesonki aika... silloin on tietysti kalleinta. Kannattaa kokeilla ettii jollain super saverilla, niin loytaa varmasti halvimmat...
ja kannattaa ehdottomasti lahtea!!!! - Down under
... kirjoitti:
ma taas maksoin lennoista 1232e ja tilasin lennot ehka 3 viikkoa ennen lahtoa... Riippuu vahan mihin aikaan lahtee koska taalla alkaa kohta sesonki aika... silloin on tietysti kalleinta. Kannattaa kokeilla ettii jollain super saverilla, niin loytaa varmasti halvimmat...
ja kannattaa ehdottomasti lahtea!!!!Nimenomaan sesonkina lähdin, eli viime helmikuussa. Olisi ehkä jotain kautta saanut hiukan halvemmalla mutta haluttiin matkustaa kaverin kanssa samana päivänä ja samojen välikenttien kautta.
Ehdottomasti kannattaa lähteä, siitä olen samaa mieltä. Koko matkasta meinasi mennä kuitenkin maku kun makuuhuoneessamme oli heti tuloiltana valtava Huntsman-hämiäinen jota ei sitten saatu kiinni. Pirulainen karkasi meiltä, ja sen hämpin olinpaikkaa sitten mietin tietty aina nukkumaan käydessäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221078- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50605