Enään yhtään mikään on saatava koko ajan enemmän! kaverit petti ja maailma vihaa:( elämä on:)
minulle ei riitä kertakaikkiaan
2
519
Vastaukset
- mikä rassaa
Miksi nuin vihainen olet itselle ja muille.Eipä sillä,kyllä kait meillä jokaisella riipoo joskus kaikki.Mutta mikä sinua?
- easy ac
Koska yritän aina kaikkeni tehdä kaikien lähiesteni hyväksi mutta sitten taas tulee se tyhymä easy ac sieltä jostain ja pilaa kaiken minkä olen saanu aikaan ja nähny vaivaa se rontti! eihän vika ole ystävissäni jos he minusta selän takana puhuvat kun he eivät kerkaikiaan uskalla tulla sanomaan päin lärviä asioita niin olkoot sitten siellä piilo pirteissään siellä jossakin 20w sen lampun suojissa että ei minua haittaa:( kertokaa ees joku että millä heevelin keinolla minusta tulis parempi kaveri? olen testannu jo kylmävesi allasta ja vaikka mitä avantoa en vielä ole koetellut mutta kait senkin viel kokeilen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748