Juopoille palvelua??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jumankekkasta

Voisivathan juopot vielä vaatia, että yhteiskunta kustantaa heille takseja jotka tuovat sen viinan kotiin, hieno idis eikö? Ei tarvis raahautua aamulla alkoon senkun soitto vain ja taksi toisi....

5

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtoo!!

Eikös sunkin jo kannattais alottaa reipas lutraaminen, ämpäriotteella.
      Juopoilla on hauskaa ja helppoa, palvelut senkun paranee. Yritäs vaan pysyä kehityksen kelkassa sinäkin, äläkä vingu köyhyyttäs.

• Pikkupaikkakuntalainen

Itseasiassa tiedän että moinen sopimus toimii jo. Paikalliset dokut ajattavat takseja sopimuksella hakeen lisää viinaa, taksi jättää pullot postilaatikkoon ja ottaa postilaatikosta kirjekuoren jossa on rahat hakupalkkiot.

Suharit tekee tätä jos ei oo asiakasta. Pullo kulkee halvemmalla kuin asiakas.

Ykskään äijä ei oo poistunut asunnostaan muuta kuin viikottaisille ruokaostoksille kolmeen vuoteen vaan tenuttanut yhtäsoittoa. Tai onhan se kai pari kertaa ambulanssilla kiidätetty jonnekin... onhan sekin tietynlaista taksikyytiä, kuka sitä nyt auton kyydissä ISTUISI jos voi myös maata...

• Nimetön

Sangen kunnioitetut juoppokansalaiset!

Minulla on suuri kunnia ja ilo saada onnitella Teitä kaikkia pitkän pitkästä urastanne suomalaisten sylkykuppina, kynnysmattona, siis kaikinpuolisena syntipukkina. Ilman Teidän olemassaoloanne tämän kansan pahoinvointi olisi vieläkin kaameampaa ja juoppoja olisi pilvin pimein. Teidän ansiostanne ihmiset voivat nähdä itsensä kunnon kansalaisina etenkin silloin, kun oma takki on typötyhjä: Minä en sentäs ole juoppolalli! Minä osaan juoda sivistyneesti!

Iät ajat olette saaneet suomalaisen itsetuntoa pönkittää! Olette jaksaneet pysyä kynnysmattoina, joihin on ollut hyvä omat ryvettyneet kenkänsä pyyhkiä. Vaikka raitistuttekin, saatte silloinkin vielä joillekin resukengille olla terapeuttisena varaventtiilinä. Teitä todella tarvitaan ja tullaan aina tarvitsemaan.

Minä kiitän Teitä kaikkien suomalaisten puolesta. Toivotan pitkää ja rikasta elämää niin juoville kuin juomattomillekin juopoille. Tietäkää, että Teistä todella aidosti välitetään - olettehan niin monen tärkeä silmäterä.

• Virdahebo

Arwoisat juopot.

Koska en äsken onnistunut kirjautumaan, lähti kiitospuheeni nimettömänä. Minä olen siis Virdahebo ja haluan siis, että tuo arvokas kiitospuhe on minun nimissäni täällä, niin että olkaa hyvä/olkaamme hyvä!

• Virdahebo tuossa jo osui naulan kantaan. Halusin kuitenkin lisätä, että raivokkaasti hampaitaan narskuttelevilla raitistelevilla, joilla pipo on niin kireällä, että se oikein ns. sinkuu, elo olisi vielä paljon tuskaisempaa ilman juoppoja, koska ei olisi ketään, joihin itseään ylemmyydentuntoisesti verrata. Alemman vertailukohteen puuttuminen lisäisi heillä tuskaa ja ahdistusta entisestään, ja todennäköisesti johtaisi nämä "mallikansalaiset" juopottelemaan ns. sikana aivan entisen elämän malliin, ja jopa ennätykset rikkoen.
      Alotusviestin luettuani tunnen omaavani tärkeän yhteiskunnallisen tehtävän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe