Eli tällä hetkellä jatkuvasti televisiossa pyörii mainos O.C:n jatkumisesta. Mainoksessa näytetään edellisen tuotantokauden viimeisen jakson pätkiä (jos oikein muistan) ja taustalla soi jokin hitaamman puoleinen kappale. Mikä ihme on tämän biisin nimi? Haluaisin kuulla sen kokonaisuudessaan.. Jossain vaiheessa nais-solisti sanoo "mm.. what did she say" ja niin edelleen.
Olen todella kiitollinen jos joku osaa vastata! :)
Biisi, joka esiintyy tällä hetkellä pyörivissä mainoksissa?
sassukka
2
509
Vastaukset
- laulu on
kysymäsi laulun laulaa Imogen Heap ja laulun nimi on Hide and seek. Laulun voit kuunnella esimerkiksi radioblogclub.com sivun kautta.
- Ry91
bändin nimi oo hide and seek ja kappale on se imo... koska oon kuullu hide and seek nimisestä bändistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657