Tulipa autoa vaihdettua.Samassa merkissä tuli pysyttyä nyttemminkin...
Kaverini väitti ko.auton kori olisi sinkitty.Pitäneekö paikkaansa? Jos on niin mistä vuodesta alkaen näin on ollut?
Perkeleen autokauppiaat yleensäkkin.Taitavastippa olivat pienet naarmut ja kiveniskemät peittäneet.Vasta usemman pesun jälkeen pienet naarmut ja nirhamat tuli esiin.No niitähän on joka autossa tuossa ikäluokassa.Paljonkohan merkkiliikkessä maalikynä maksaisi? täytyy kuitenkin auto hoitaa ennen talvea täydelliseen kondikseen.
Onko bmw 316 vm96 kori sinkitty?
Autonvaihtaja
3
844
Vastaukset
Itse ainakin käyttäisin ammattilaisella autoon tekemässä kestovahauksen,ennemmin kuin sotkisin maalikynillä autoa.
Nykyään kun ne myllytetään oikein niin pienet naarmut ymm häviää ja pääle tulee kunnonvaha.Eikä maksa kuin 50-70€.
Huom vaha kestää noin vuoden.- behmuri
Luultavasti ei. Omani oli ainakin kova ruostumaan aikoinaan.
- pois
Auto fiksarille myllytykseen eikä mitään maalikyniä. Pystyy kyllä itsekin jos viitsii hankkia kunnon vehkeet. Itse tein juuri niin eikä tarvitse jännittää miten huolellista työtä joku myllyttäjä tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339