Uniklubi on paras gootti bändi mitä on ikinä ollut ja mitä ikinä tulee!!! Ottakaa kantaa!
Mun mieli pide!
8
1026
Vastaukset
- ööööööööööööö
Gootti?
- abcdefghijhlmnopq
Mielipide
Gootibändi - Herbiina
enpä tiedä että gootti....hyvä muuten on
- UK-Fani forever
UK on mun lempibändi eikä se kyllä mikään goottibändi oo. Ei kajaalin käyttäminen tee UK:sta goottibändiä.
- -UK-
UK-Fani forever kirjoitti:
UK on mun lempibändi eikä se kyllä mikään goottibändi oo. Ei kajaalin käyttäminen tee UK:sta goottibändiä.
ei munkaan mielestä se oo mikään vitun gootti bändi vaan rock bändi!!! =P
- ...
-UK- kirjoitti:
ei munkaan mielestä se oo mikään vitun gootti bändi vaan rock bändi!!! =P
Joo joo, eikös se oo sanottu jo aika monta kertaa, ettei Uniklubi oo goottibändi? No ei se kyl oo, joojoo..
- rastapää
Hyvä bändi, mut kaukana gootti meiningistä.
- Nimimerkkimies
Joo, totta, aivan sairaan kova goottibändi....no ei sentään, leikki leikkinä =)....vaikuttaa kovasti siltä, että aloitusviesti on tehty trollina...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635