Teitä vastustajat taitaa närästää Moven menestyminen ja edustajat, jotka todella tienaavat rahaa! Antaakaa poikien tehdä työnsä rauhassa ja alkakaa tekin tekemään Movea, Mursis ja kumppanit, Te vastustajat kyllä olette taitavia ja viisaita miehiä ja sana on hallussa, sellaisella voimavaraalla, kuin teillä on, tulisitte pääsemään pitkälle movessa. Teistä tulisi rikkaita miehiä, ei tarvitsisi enää roikkua tällä palstalla. Näkemiin ja hyvää syksyn odotusta kaikille teille, niin vastustajat, kuin puolesta!
Jättäkää MOVE rauhaan!
12
2313
Vastaukset
- ulkopuolinen tarkkailija
Mua ei kiinnosta juurikaan esim. verkostomarkkinointi tms.
Mutta tämän kiukkuisen kirjoituksen tekijä EI OLE kovinkaan fiksu, kun laittaa nimimerkiksi jonkin typerän "fxfx"... -kuvaa aika paljon siitä, mitä henkilö itsesssään on. (analysointia en ala tässä enempää harrastamaan, koska sen sisäistäminen oikein saattaa olla joillekin......vaikeaa).
Jos tämä liikkuvan edustaja olisi puhtain mielin ja paperein liikkeellä, olisi tuonut sen julki selkeämmällä nimimerkillä, tai mikä parasta: Antanut suoraa informaatiota tämän verkostomarkkinointia harjoittavan ryhmittymän toimista ja tuloksista! Mutta ei, pitää vain kiukuisena purkaa ja valittaa. Ja tämä on toistunut eri tahoilla jatkuvasti. Nuo puheet loppuisivat, jos tulisivat reilusti esille ja kertoisivat, kuinka hommat on ja mitä on saatu aikaan ja paljonko jopa ne tuoreimmat tapaukset yrityksessä ovat jo tienanneet!!
Odotan mielenkiinnolla kommentteja, toivottavasti liikkuvaisilta jopa asiallisia.- ketjun ensimmäistä kirjettä
mutta haluan kommentoida kirjoituksesi sisältöä.
A. Et ole pahemmin kiinnostunut verkostomarkkinoinnista. Ihanko tosi? Mitä sitten teet vm-foorumissa?
B: Me edustajat olemme useasti kertoneet asiallisesti ja avoimesti mistä on kysymys, mitä me teemme ja miksi, jopa mitä me olemme ansainneet tai mitä me tavoittelemme. Asiallista keskustelua on kuitenkin turha edes yrittää täällä.
Viimeksi kerroin esim. minkä koulutustason ihmisiä minulla on omassa organisaatiossani, mutta minua ei uskottu. Minua syytettiin mm. siitä etten tajua mitään, ja että uskon sokeasti ylälinjan puheisiin. Eihän ylälinjan tarvitse minulle kertoa mun omien tiimijäsenten iästä eikä koulutustasosta ja kokemustaustasta mitään, kun minä itse tunnen ne parhaiten. Mutta tällaisiin syytöksiin ei kannata vastata, ja siksi osallistumme tähän "keskusteluun" vain satunnaisesti.
Meitä myös jatkuvasti syytetään siitä, että olisimme kaikki kakskymppisiä amispoikia ... että me puemme oudosti ... käyttäydymme naurettavasti kentällä jne. Joudumme jopa ihan henkilökohtaisia ja kunnianloukkauksia kestämään ... no, mehän voisimmme myös olla viisaita ja pysyä täältä kokonaan pois, ja antaa poikien loukata ja syytellä ihan vapaasti. - fxfx
Taisit ymmärtää väärin kirjoitukseni!En lainkaan ole kiukkuinen kirjoittaja.Miksi olla fxfx nimimerkille vihainen??Se oli niin helppo kirjoittaa, se siitä.Sama täällä, ei minua kiinnosta verkostomarkkinointi sen enempää kuin sinuakaan, mutta annetaan pojille rauha, jotka sitä tekevät.Ei meidän tarvitse siitä olla katkeria jos joku menestyy, vai kuinka?Annetaan kaikkien kukkien kukkia.Minusta täällä on lyöty Movea ihan tarpeeksi, eikö olisi parempi keskittyä jo muihinkin asioihin?En voi antaa mitään informaatiot Movesta, kun en kuulu siihen. Muussa tapauksessa kylläkin.Anteeksi, jos tuotin sinulle mieli pahaa kirjoituksellani, ei tarkoitukseni olut loukata ketään.fxfx
- pasi.a.kuikka
ketjun ensimmäistä kirjettä kirjoitti:
mutta haluan kommentoida kirjoituksesi sisältöä.
A. Et ole pahemmin kiinnostunut verkostomarkkinoinnista. Ihanko tosi? Mitä sitten teet vm-foorumissa?
B: Me edustajat olemme useasti kertoneet asiallisesti ja avoimesti mistä on kysymys, mitä me teemme ja miksi, jopa mitä me olemme ansainneet tai mitä me tavoittelemme. Asiallista keskustelua on kuitenkin turha edes yrittää täällä.
Viimeksi kerroin esim. minkä koulutustason ihmisiä minulla on omassa organisaatiossani, mutta minua ei uskottu. Minua syytettiin mm. siitä etten tajua mitään, ja että uskon sokeasti ylälinjan puheisiin. Eihän ylälinjan tarvitse minulle kertoa mun omien tiimijäsenten iästä eikä koulutustasosta ja kokemustaustasta mitään, kun minä itse tunnen ne parhaiten. Mutta tällaisiin syytöksiin ei kannata vastata, ja siksi osallistumme tähän "keskusteluun" vain satunnaisesti.
Meitä myös jatkuvasti syytetään siitä, että olisimme kaikki kakskymppisiä amispoikia ... että me puemme oudosti ... käyttäydymme naurettavasti kentällä jne. Joudumme jopa ihan henkilökohtaisia ja kunnianloukkauksia kestämään ... no, mehän voisimmme myös olla viisaita ja pysyä täältä kokonaan pois, ja antaa poikien loukata ja syytellä ihan vapaasti.Ei Dressmann-pukeutumisessa mitään vikaa ole. Minä vedän hintaneuvotteluun aina batistinit päälle. Kenenkään mieleen ei tule, että alihankkija tekisi liikaa rahaa asiakkaan kustannuksella.
- fxfx
pasi.a.kuikka kirjoitti:
Ei Dressmann-pukeutumisessa mitään vikaa ole. Minä vedän hintaneuvotteluun aina batistinit päälle. Kenenkään mieleen ei tule, että alihankkija tekisi liikaa rahaa asiakkaan kustannuksella.
Kuulutko moveen?Kirjoituksesi oli ihan asiallinen,juuri näin.Onnea vain tekemisiisi, ei yrittänyttä saa laittaa!
- jalalla
fxfx kirjoitti:
Kuulutko moveen?Kirjoituksesi oli ihan asiallinen,juuri näin.Onnea vain tekemisiisi, ei yrittänyttä saa laittaa!
En kuulu. Koitin sanoa, että oikeassa myyntihommassa ei kannata esittää rahamiestä. Jos joku elvistelee, kuinka törkeästi hän tienaa alalinjansa kustannuksella, niin ei se uudessa alalinjaehdokkaassa luottamusta herätä.
- movea
jos saisi rehellisiä ja yksi selitteisiä vastauksia yksikertasiin kysymyksiin eikä mitään ympäripyöreitä vastauksia ja mitä ihmeellisimpia oikeudella uhkaamisia jos alkaa kysymään hieman lisätietoja mikä firma ja mitä tekee ja mitä saa rahaa todellisuudessa ja mitkä ovat todelliset markkinat. Ai niin eihän se sovi moven tunkeille sellainen asia että joku olisi vapaahehtoisesti kiinnostunut liittymään mukaan. Ainoa asia mitä moven tunkit tekevät on että levittävät negatiivista mainosta movesta näillä keskustelupalstoilla kun heillä ei ole mitään yhteistä sopimusta siitä mitä he kertovat movesta itsestään.
- Arska
Muuten kyllä, mutta kun se palkkakatto on niin pieni 8.400 €/kk. Kyllähän sillä elää, muutta ei se vielä ketään rikkaaksi tee.
8400 € kuussa on toldellla isot tulot mietippä mitä saat perustyöstä noin 2000 kuussa keski määrin
- esalow
keppis kirjoitti:
8400 € kuussa on toldellla isot tulot mietippä mitä saat perustyöstä noin 2000 kuussa keski määrin
joista suuren osan vie ystävämme verottaja. Ei kuule tuolla 8000e/kk vielä rikkaaksi tulla siitä pitää maamme huolen. Itse tienasin n. 8000e/kk kun vielä toimin eräässä pikkukunnan tk:ssa, eipä siitä lopulta hirveitä käteen jäänyt kun laskut sai maksettua. Rikkaaksi jos oikeasti haluaa niin tulot pitäisivät olla satojatuhansia euroja vuodessa.
Kaikenlisäksi MOVE:n kaltaisessa vm-virityksessä tuollaista palkkaa saa n. 0.0001% edustajista tai ei kukaan (veikkaisin viimeistä). Omalla työlläsi et TODELLISUUDESSA täällä aikuisten maailmassa pysty kovinkaan paljoa tuloihisi vaikuttamaan vaikka tekisit niitä 24h vuorokaudessa.
Neuvoni on edelleenkin että hankitte sen oikean työn, jossa oikeasti voitte saada rahaa eikä työnteosta tarvitse maksella kaiken maailman laskuja. Käyntikortit, läppärit, laukut ja muut tarvitsemanne välineet tulevat pöydällenne ilmaiseksi - Arska
keppis kirjoitti:
Perustyössä? Mielestäni kaikki työ on arvokasta. Mainitsemasi 2.000 € on alle suomessa maksettavan keskipalkan (muistaakseni n. 2.200/kk). Joku ay-liikkeen johtomies aikoinaan sanoi jopa tv:ssä, että heidän liitonsa ei hyväksy, että kukaan suomessa saa pienempää palkkaa, kuin keskiansio:-) Osoittaa että, matematiikan ymmärtämisen taso on samaa luokkaa, kuin teillä vm-kuvioissa pyörivillä. Ei suurista tuloistani kuule paljon käteen jää, kun on sinne sossun luukulle elätettäviä niin paljon ja tämä sosialistinen systeemi.
Olisin valmis ainakin 99 %:n kanssa teitä verkostomarkkinoijia (amispoikia ja pissaliisoja) panemaan tilinauhani vastakkain, sopimuksella, että voittaja saa kaiken. En vähän isommista tuloista huolimatta tunne olevani rikas. Kysymyshän on aina loppupeleissä siitä, paljonko on paljon? Toiselle 1.000 on paljon ja toisella 100.000 vähän. Yksi tuttuni aina sanoo, että tonni on pikkuraha, mutta se on helvetin suuri raha, jos se puuttuu. Harmittaa vain suunnattomasti, kun annatte jymäyttää itseänne noilla hulluilla puheilla, omia nuoria alaisianikin on höyrähtänyt pelleilyihinne mukaan. Yksi jopa sanoi itsensä irti ja alkoi kokopäivätoimiseksi, harmittaa, koska oli hyvä työntekijä ja söpö tyttö. Enemmän kuin harmittaa hänen menetyksensä, harmittaa hänen tulevaisuutensa puolesta. - täyttä sellaista
Arska kirjoitti:
Perustyössä? Mielestäni kaikki työ on arvokasta. Mainitsemasi 2.000 € on alle suomessa maksettavan keskipalkan (muistaakseni n. 2.200/kk). Joku ay-liikkeen johtomies aikoinaan sanoi jopa tv:ssä, että heidän liitonsa ei hyväksy, että kukaan suomessa saa pienempää palkkaa, kuin keskiansio:-) Osoittaa että, matematiikan ymmärtämisen taso on samaa luokkaa, kuin teillä vm-kuvioissa pyörivillä. Ei suurista tuloistani kuule paljon käteen jää, kun on sinne sossun luukulle elätettäviä niin paljon ja tämä sosialistinen systeemi.
Olisin valmis ainakin 99 %:n kanssa teitä verkostomarkkinoijia (amispoikia ja pissaliisoja) panemaan tilinauhani vastakkain, sopimuksella, että voittaja saa kaiken. En vähän isommista tuloista huolimatta tunne olevani rikas. Kysymyshän on aina loppupeleissä siitä, paljonko on paljon? Toiselle 1.000 on paljon ja toisella 100.000 vähän. Yksi tuttuni aina sanoo, että tonni on pikkuraha, mutta se on helvetin suuri raha, jos se puuttuu. Harmittaa vain suunnattomasti, kun annatte jymäyttää itseänne noilla hulluilla puheilla, omia nuoria alaisianikin on höyrähtänyt pelleilyihinne mukaan. Yksi jopa sanoi itsensä irti ja alkoi kokopäivätoimiseksi, harmittaa, koska oli hyvä työntekijä ja söpö tyttö. Enemmän kuin harmittaa hänen menetyksensä, harmittaa hänen tulevaisuutensa puolesta.Ei verkostoijankaan käytettävissä olevat tulot ole maksatusten määrä vaan se, mitä kulujen jälkeen jää käteen. Eli jos säännösten mukaan mennään, olisi verkostoijankin maksettava eläkkeensä ja veronsa. Siinä vertailussa 2000 EUR / kk palkkatöistä on aika iso palkka, koska työnantaja kustantaa PALKAN PÄÄLLE vielä ylimääräisellä tonnilla työntekijän eläke- sosiaali- ja työttömyysturvaa, lisäksi saa levätä kuukauden palkallisesti ja saa vielä lomarahankin. Totta kai menee veronpidätykset siitä 2000:sta mutta niin pitäisi mennä verkostoijankin tulosta.
Se nyt tuntuu kuitenkin olevan niin, että useat verkostoijat elävät sellaisessa yksityisen kulutuksen ja elinkeinonharjoittajan roolin välimaastossa, jossa kulut laitetaan virman maksettavaksi ja tavarat otetaan itelle. Ja alvitta siis käytetään itse tavaraa niin paljon kuin keritään. Ja kulukorvauksista muodostuu se palkka.
Tämähän on itse asiassa veronkiertoa ja harmaata taloutta tämmöinen. Mutta tunkki-verkostoijien puolustukseksi voi sanoa, etteivät he esimerkiksi oikein osaa laskea tuloja ja menoja, ehkä siksi he alunperinkin olivat köyhiä eli kovassa rahantarpeessa, eivätkä siis ymmärrä esim. lukemiansa verottajan oppaita, siksi he ovat riippuvaisia ylälinjansa verosuunnitelutietämyksestä, eli ei heitä oikeasti voisi syyttää auinakaan tuottamuksellisesta harmaan talouden edistämisstä.
-Rolling Up The Dollar-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906