Kari = Perttu ilmiö

HeiiiiDsa

Jooh,kyllä.
Voi olla ja luulenkin vahvasti että tämä vie koko potin.
Ja sari on toinen joka pysyy pitkälle mukana (:

11

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tosiaan

ole perttuilmiö,.. perttu oli sentään hauska ja osasi aukaista suusnsa oikeassa paikassa kun taas kaki hölöttää tyhmiä juttujaan kokoajan.

• vast

Missään mielipidemittauksissa kukaan ei oo ollu selvä suosikki. Ainakaan vielä. Olen varma, että finaali on paljon tiukempi kuin viime vuonna. Siinä mielessä parempikin, kun ei vielä voi olla varma voittajasta.

• ANGUSHGA

KAKI EI TOSIAAN OLE MIKÄÄN PERTTU!!!!!
      KAKI ON PALJON PALJON PAREMPI!!!!!

• tippuu heti

kun se ensimmäiseen yleisöäänestykseen joutuu!

• heffis

Ei asukkaat ole niin tyhmiä, että Kakin nimeäisivät, koska tietävät tämän olevan suosittu. Sarjan loppupuolella miehellä on niin suuri kannatus, että voitto on erittäin todennäköinen.

• Perttu oli

n. 1000 kertaa tyhmempi.

• Ergo

Siis mitä bb oot oikein kattonu. Ensinnäkin toi Kari on ihan idiootti läski itserakas paska. Pertulta juttu lentää, eikä todellakaan oo yhtä paskaa kun Karin jutut, mutta hei Kari onkin kiinnostunut aikuisviihteestä normaalia enemmän. Eli siis NOLIFE!

• eoiij

Kari itserakas? No, huh huh...

• Kipa

No ei sit todellakaan, vaikka sitä hän varmaan itse kovastikin yrittää.Kaki on pelkkä pelle isolla P:llä.Voi hitsi, kaikkea sitä kuuleekin. Harmi kun Kaki ei oo eka äänestyksess mukana !!!!

• katimaria

Miksi te valittajat edes katsotte koko ohjelmaa, kun kerta niin kovasti ärsyttää? Varmaan teitä nyt vituttaa, kun ette pysty itse vaikuttamaan siihen, kuka joutuu häätöäänestykseen.. En yritä mitenkään tässä puolustella ketään näistä kilpailijoista, se on vaan yksi tv-ohjelma. Eläkää, ja antakaa toistenkin elää!

• se jätkä tuo mukavaa menoa ja meininkiä taloon.toivottavasti se on loppuun asti siellä.heidin toivon heti häipyvän ku akka näyttää olevan kade sarillekin.sehän ilme nähtiin eka jaksos kun ne meni taloon.öklö ämmä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe