Onko kokemuksia millä saa naarmut pois esim puskaan ajon jälkeen tuulisuojasta? (akryyliä?)
Naarmujen hionta tuulisuojasta.
6
5415
Vastaukset
Clas Ohlsonilta (Rauta/Sekatavarakauppa)ainakin löytyy pleksille tarkoitettua hiomatahnaa.
Hitonmoinen hinkkaaminen se kanssa kyllä on.- Turo--Inkeri
moni naarmuttaa tuulisuojansa, kun hinkkaa jollain harjalla pesun yhteydessä. Se on monessa pyörässä tosi pehmeää ainetta, ei oikeastaan pitäis hinkata ollenkaan vaan käyttää vain vettä ja pesuainetta. Jos pesee esim. katteet pehmeällä sienellä, siihenkin voi tulla esim. hiekkaa, mikä tekee laakista jäljet pleksiin.
Onko sinulla sitten kokemusta pleksissä olevien naarmujen poistosta? Uskoisin sen jäävän parhaimmillaankin hieman sameaksi. Turo--Inkeri kirjoitti:
moni naarmuttaa tuulisuojansa, kun hinkkaa jollain harjalla pesun yhteydessä. Se on monessa pyörässä tosi pehmeää ainetta, ei oikeastaan pitäis hinkata ollenkaan vaan käyttää vain vettä ja pesuainetta. Jos pesee esim. katteet pehmeällä sienellä, siihenkin voi tulla esim. hiekkaa, mikä tekee laakista jäljet pleksiin.
Onko sinulla sitten kokemusta pleksissä olevien naarmujen poistosta? Uskoisin sen jäävän parhaimmillaankin hieman sameaksi.Velmiähen Fasusta hiottiin lampun"lasi",meni peseen karkeella sienellä.Kyllä siitä suurimmat naarmut lähti mut eihän se uutta vastaa.
Yks autonlasikorjaaja kerto hioneensa useampiakin pleksejä,en oo kyllä nähnyt millä tuloksella,se vaan sano että kyllä niistä ihan hyvät tuli.Hinnasta en tiä.
- noilla
pesusta tulleilla naarmuilla juuri vaikutusta ole jos ei tarvi sen pleksin läpi katsoa. Ulkonäkö kysymys lähinnä. Ei mua ainakaan harmita naarmuuntunut pleksi. Onpahan ainakin ajetun näköinen. Tosin eipä toi mun pieni puig niin paljoa maksanutkaan.
- lähtee kyllä
Turtlen nano-tech GLASS POLISH – Lasinpuhdistusaineella.
http://www.turtlewax.fi/Extreme_nano_tech.html - Custom kuski
Mä sain lähes kokonaan naarmut pois,hioin ensin auton hiomatahnalla pahimmat pois. Sen jälkeen kiillotus Novus plastic polish no.2.Syviä naarmuja ei saa pois,pienet pintanaarmut kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421