Viimeisimmän retkahduksen jälkeen menetin juuri alkaneen työni,kylkiluu murtui,silmä mustana,leuassa tikit(tosin jo poistettu)
Ah tuota juomisen autuutta.Ai nii ja yks suhde meni hajalle,tosin ei oma,mut osasyyllinen siihenki.
Pitäsköhän tästä oppia jotain? Nii ja viimeisimpänä pyörä pöllitty.
Kylläpäs kannatti.
5
567
Vastaukset
- Kössi.
Kaverilta on on suunnilleen viidessä vuodessa mennyt muutamalla viinapullolla per auto laskujeni mukaan 7-8 kappaletta käypäsiä kulkupelejä. Aina ollut herralla huikka päällä, ja rahat loppu - eli auto lihoiksi ettei jano yllätä.
Nyt ollut muutaman kuukauden selvänä, ja laittoi vahingon kiertämään. Ostanut toisilta juopoilta katsastettuja autoja aivan sikamaiseen pilkkahintaan, voi sanoa ilmaiseksi, ja sitten pääsääntöisesti vienyt tärisevän ja kalpean myyjän kapakkaan hänen ex-autollaan.
Nyt on hänellä neljä autoa.
Seuraan mielenkiinnolla, milloin finanssinero alkaa itse ryyppäämään, ja on kohta neljää autoa köyhempi.- nasukasa
...olisi suorastaan koomista ellei siihen liittyisi niin paljon henkistä tuskaa..
- Virdahebo
nasukasa kirjoitti:
...olisi suorastaan koomista ellei siihen liittyisi niin paljon henkistä tuskaa..
Ans kattoo, jos vuosien jälkeen katsoo taakseen noita sekoiluaikojaan, niin tragikoomisiksi ne värittyvät. Eräänkin kerran joutuu toteamaan: Miten se saattoikaan olla mahdollista, voi herranenaika, olinko se minä ollenkaan...
Silloin tällöin ne menneet kylläkin maistuvat pelkälle tragiikalle. Silloinpa hoen itselleni vaikkapa Hellaakosken runoa 'En minä -' ja elämä jatkuu, pääsen jaloilleni taas. Taas.
- ex-juoppo
Hukkaa kännykän/viikonloppu dogatessaan. Se joko pöllitään tai muuten vaan hukkuu. No, pysyypä aina uudessa merkissä;-)
kulkivat minun aatokseni talvella -98 maatessani Pirtukirkon edessä lumihangessa, kun jalat eivät kertakaikkiaan ottaneet kantaakseen. Tavallisesti minulta meni muisti ensin, mutta ei sillä kerralla. Senkin muistan kuinka taksi kyseli kotikatuani enkä muistanut sitä. Tai miten tuon nyt sanoisi, muistan että en muistanut.
Selvittyä tuntui aina, ettei näitä törmäilyjä pese pois valtamerikään, mutta aika parantaa. Nyrkkisääntönä sanoisin, että juovuspäissä tehdyt sekopäisyydet ja häpeä alkavat haihtua jo noin 25 vuoden kuluttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081