ja puheet inan p.......ä!Ulos vaan nopee!
KAKI ON SIT PIRUN RUMA
9
1150
Vastaukset
- voyeur
ei tule joutumaan edes äänestykseen:D
Äänetyksessä tulee olemaan IMO...
Heidi
Mika
ja Hanne - erkki elämännesteenviskelijä
Kakissa on alkuwoimaa!!! Ja ne siniset lasit kuvastavat mahtavaa kykyä itseironiaan. Kakia tuskin vähempää voisi liikauttaa kaltaistesi vittuilu.
Kaxu voittoon!
http://kakifansite.50webs.com/- ANGUSHGA
KAKI VOITTOON!!!!
KAKI ON PARAS JUHUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mutei
Onneksi ei oo niin ärsyttävä kuin mika.
- *rivo-risto*
Kaki ei ole seuraavassa äänestyksessä. Alussa näytti ärsyttävän aika montaakin talolaista vaan ei enää. Ovat nähneet ulkoisen habituksen alle ja nähneet siellä empaattisen ja hauskan ihmisen?
- ulkoa...
toiset sisältä...sinun kohdalla ei ainakaan sisäinen kauneus hehku! Kaki sen sijaan on jollakin tavalla hyvin söpö...sisältä kultaa ja näin sanoo todella näyttävä tytsy ;)
Anteeksi jo etukäteen lausahdukseni...mut en voinut vastustaa kiusausta=D...
Noita kauniita typyjähän se Kaki näyttää tuol talossakin viehättävän. Ainahan se kaikilla "rumemmilla" julkkiksilla on joku todella kaunis typy kainalossa.Mistä tämäkin johtuu.
Itse en kyl sitä Kakia niiin rumana pidä.Hieman ylipainoinen vaan. Mut luonne ei ole kyl niitä parhaimpia puolia telkassa ainakaan ollu.Ei ymmärrä mitä kaunista siinä on nähty.Näköjää vaa oletetaan et sil on hyvä luonne ja sydän kultaa ku se ei oo niin mallina tuol ku muut.
- mutta...
täyttä asiaa.
Taitaa olla ihan tahallaan valittu tollainen "paise" yhdeksi että ei olis liian tavallista porukkaa, ja ei se ulkonäkö, mutta kun mies on vieläpä aika erikoisen TYHMÄ ja HÖLÖ, mutta kaikkihan me ollaan omanlaisiamme ja kauneus on kuitenkin katsojan silmässä ;) - kakista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416