Urheilu, kansallistunne ja politiikka on niin helppo sotkea keskenään, mutta urheilu pitäisi pitää siitä erillään.
Tämä keskustelu on yleisesti mennyt venäläisten, Venäjän ja venäläisyyden mollaamiseksi, joka osoittaa sen tason, millä keskuteluja tämänpäivän Suomessa käydään. Me haluamme olla osa tätä yhteiskuntaa, rakentaa ja kehittää sitä.
Eremenkon käytös ei ole puolusteltavissa: Napoleonkompleksia kärsivä nuori mies, jóka on saanut kaiken liian helposti. Olisikin kaverille ihan hyvä mennä Venäjälle ja armeijaan kasvamaan pariksi vuodeksi.
Itse puna-armeijan käyneenä tiedän!!!
Mutta jos yhdessä koirassa on kirppuja, se ei tarkoita, että meissä kaikissa.
Lisää suvatsevaisuutta
Älkää sotkeko urheilua ja politiikkaa!!!
Paluumuuttaja
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657