Saarela lintsaa taas töistään

Tanja Saarelaa eivät paljon kulttuuriministerin duunit kiinnosta. Kevätkin meni ensin talvilomalla (valtion piikkiin tottakai), sitten oltiinkin jo häämatkalla, joka jatkui "sairaslomalla". Sitten olikin vuorossa jo kesäloma.

Hiukan aikaa Saarela oli työskentelevinään, mutta silloinkin aika meni lainatulla Harrikalla mediatemppuiluun ja itkemiseen kun Saarela ei pysynyt itse hyväksymissään budjettikehyksissä.

Nyt taas syksy on vauhdissa ja työtä olisi. Mitä keksii Tanja Saarela: Nyt mennään uudelleen "sairaslomalle".

Tanja Saarela on mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksessa todellinen kävelevä katastrofi.

8

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu

Kyllä sinä känä olet ihana!!!

• lopettaisit jo

Luepa oma rekisteröintisivusi. Väität siellä että olet rehellisyyden tinkimätön puolustaja. Onko tämä sinun viimeinen tuotoksesi "Saarela lintsaa taas..." rehellinen?

Vastaan kun sinä et osaa. Juttusi on kooste iltapäivälehtien herjoista ja huhuista. Rehellisyyden kanssa sillä, niinkuin ei myöskään iltapäivälehtien horinoilla, ole mitään tekemistä.

Korjaapa siis rekisteröintisivusi tekstiä.

• Äiti Amma

Eipä Tanjuskaa virkatöiden hoitaminen ole kiinnostanut missään vaiheessa. Hän ei ole saanut otetta ministerin tehtävästä ja siksi hän on ollut poissa lähes kaikilta eduskunnan kyselytunneilta. Saarela pelkää, että kansanedustajat kysyvät jostain kulttuuriasioihin liittyvästä ja hän tietää ettei osaa vastata.

Vienonen-Karpela-Saarela on malliesimerkki poliitikosta, joka ilman substanssiosaamista on noussut vallan huipulle pelkästään ulkoisten avujen ja julkisuuden hyväksikäytön ansiosta.

• SDP:n Saarela?

kun lintsaa työstään viikkokaupalla jonkun "rutiinioperaation" vuoksi?

• Äiti Amma

Osaamattomuudessaan Luhtanen on Saarelan tasoa.

Sen sijaan tuo hänen sairautensa on kyllä ihan todellinen ja sairasloma on perusteltu.

• mULLA ON UUDET

silmälasit!

• Humidor

Voisi kuvitella että joku on palkannut sinut haukkumaan Tanja Saarelaa, mutta tuskin sinua kukaan haluaa palkata yhtään mihinkään.

Osaat olla ihmeellisen vastenmielinen. Tanja Saarelalla on hyvin pätevä syy sairaslomaansa mutta sinä vain täällä oksennat sontaa sisuksistasi. Toivottavasti hukut siihen.

• voi voi

Vain täydellinen älykääpiö äänestää missin päättämään omista asioistaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe