Millään teoilla emme voi ansaita Jumalan mielisuosiota, emme myöskään tekemättä jättämisellä.
Mitä raamattu kertoo pelastuksesta?
USKOMALLA HERRAAN JEESUKSEEN SINÄ PELASTUT!
Se, että olet jostain vähäisestä opinkappaleesta erimieltä jonkun muun kanssa EI TEE SINUSTA harhaoppista.
Tärkeintä on HENKILÖKOHTAINEN SUHTEESI Jeesuksen kanssa! Esimerkiksi jos joku seurakuntasi vanhimmista on syyllistynyt syntiin, se EI tee muista seuakuntalaisista syntisiä! Ja myös tuolle syntiätehneelle on annettava anteeksi!
Me olemme KESKENERÄISIÄ LOPPUUN ASTI! Jokainen meistä kompastelee - !
Tärkeää on, että olet aina aralla ja nöyrällä mielellä Jeesuksen edessä -
Lyhyesti psalmista 16 muutama jae:
"2. Minä sanon Herralle: "Sinä olet minun Herrani, paitsi sinua ei ole minulla mitään hyvää"
3. ja pyhille, jotka maassa ovat: "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni."
Meissä itsessämme ei siis ole mitään hyvää - se hyvä, joka meissä uskovissa on, on siis HERRALTA, se on LAHJA!
Niin voimme sanoa muille uskoville, pyhille - vaikka olisimme kunka paljon tahansa erimieltä heidän kanssaan - "Nämä ovat ne jalot, joihin on koko minun mielisuosioni."
Emme edes VOI SANOA MUUTA, koska Herra on sitä mieltä (enkä tahtoisi olla erimieltä Herran kanssa) - yhtälailla Hän on ANTANUT heille LAHJANA pelastuksen!
Meillä on yksi tuomari - Jeesus!
Kantakaamme toisiamme rukouksin ja jos tahdomme jotakin neuvoa, tehkäämme se rakkaudessa ja rukoillen, Herran ohjauksessa, koskaan tuomitsematta!
Jer 23:5." Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa. 6. Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme."
Siunausta teille Jeesuksessa =@)
Herra meidän vanhurskautemme!
77
2387
Vastaukset
kysyttävä, mihin unohtui Jumalan Pyhä Henki???
- deeku
Anteeksi - olen joskus hieman hidas käsittämään asiota. Voisitko "vääntää rautalangasta"?
deeku kirjoitti:
Anteeksi - olen joskus hieman hidas käsittämään asiota. Voisitko "vääntää rautalangasta"?
Jumalan Pyhästä Hengestä mitään???
- deeku
ArmiK kirjoitti:
Jumalan Pyhästä Hengestä mitään???
olenhan syntynyt uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä.
Mutta mikä on pointtisi? Kaiketi kirjoituksestani puuttui jotain sellaista, minlä olisi pitänyt liittyä Pyhään Henkeen -kö? deeku kirjoitti:
olenhan syntynyt uudesti Jumalan Pyhästä Hengestä.
Mutta mikä on pointtisi? Kaiketi kirjoituksestani puuttui jotain sellaista, minlä olisi pitänyt liittyä Pyhään Henkeen -kö?sanoma ei ollut Pyhästä Hengestä.
Se oli ihmisoppia...
-ihminen on sellainen
-ihminen on tällainen
-jne...
- Naomi
Sinä sanot: "Se, että olet jostain vähäisestä opinkappaleesta erimieltä jonkun muun kanssa EI TEE SINUSTA harhaoppista."
Ai, että ei väliä, mitä siellä Raamatussa lukee vai? On vain yksi Totuus. Raamatussa mikään ei ole vähäistä, vaikka sinulle sieltä näyttää löytyvän vähäisiä osioita.
Sitten sinä sanot vielä: "Esimerkiksi jos joku seurakuntasi vanhimmista on syyllistynyt syntiin, se EI tee muista seuakuntalaisista syntisiä! Ja myös tuolle syntiätehneelle on annettava anteeksi!"
Sinä sitten tykkäät kuunnella ja kulkea tämän syntisen perässä, joka ei Herran neuvoista välitä pätkääkään. Iloisin mielin otat vastaan hänen opetustaan, vaikka hän rypee synnissä, eikä pidä Jumalan käskyjä minään.
Vielä sanot: "koskaan tuomitsematta! "
Eikö syntiä saa mielestäsi tuomita? olkaa ja menkää, tehkää mitä vaan... juopukaa irstailussanne... tätäkö tahdot viestittää?
Jumala ei tykkää synnistä... Jumala tuomitsee synnin.- Uskova
Etkö sinä tuomiovimmassasi näe edes omaa syntisyyttäsi?
KAIKKI ovat syntiä tehneet, sinäkin.
Kaikki tarvitsevat Jeesuksen anteeksiantamusta.Sinäkin.
Kaikkien pitää tehdä parannus kuolleista teoista. Sinunkin.
Kaikilla on lupa turvautua Jeesukseen. Sinullakin.
Jeesuksen ajan fariseukset tulevat elävästi mieleen kirjoituksistasi, valitettavasti.
Luepa Raamatusta, miten Jeesus kohteli ihmistä, joka Häntä avukseen huusi. Heittikö Hän kivellä?
Sinäkin olet syntinen, edelleen. Jos et ole, et enää tarvitse Jeesusta, eikö niin?
On aivan eri asia langeta syntiin ja nousta Jeesuksen avulla ja tehdä parannus kuin että harjoittaa syntiä. Deekun kirjoituksessa oli kysymys lankeamisesta, ei synnin harjoittamisesta.
Jeesuksen antamaa ymmärrystä ja valoa sinulle, ettet enää kiviä viskelisi ja lopuksi, laita jo se tuomionuija kädestäsi pois. Ei Jeesus ole sitä sinulle antanut.
Tulkoon teidän lempeytenne, (ei tuomointonne ja halveksuntanne) kaikkien ihmisten tietoon. - deeku
Voi sentään - alkoi nitä kiviä sittenkin lentämään.
Noh - Naomi kirjoitti siteeraten tekstiäni:
>>Sinä sanot: "Se, että olet jostain vähäisestä opinkappaleesta erimieltä jonkun muun kanssa EI TEE SINUSTA harhaoppista."
Ai, että ei väliä, mitä siellä Raamatussa lukee vai? On vain yksi Totuus. Raamatussa mikään ei ole vähäistä, vaikka sinulle sieltä näyttää löytyvän vähäisiä osioita>Sitten sinä sanot vielä: "Esimerkiksi jos joku seurakuntasi vanhimmista on syyllistynyt syntiin, se EI tee muista seuakuntalaisista syntisiä! Ja myös tuolle syntiätehneelle on annettava anteeksi!"
Sinä sitten tykkäät kuunnella ja kulkea tämän syntisen perässä, joka ei Herran neuvoista välitä pätkääkään. Iloisin mielin otat vastaan hänen opetustaan, vaikka hän rypee synnissä, eikä pidä Jumalan käskyjä minään.>Vielä sanot: "koskaan tuomitsematta! "
Eikö syntiä saa mielestäsi tuomita? olkaa ja menkää, tehkää mitä vaan... juopukaa irstailussanne... tätäkö tahdot viestittää?
Jumala ei tykkää synnistä... Jumala tuomitsee synnin. - Naomi
Uskova kirjoitti:
Etkö sinä tuomiovimmassasi näe edes omaa syntisyyttäsi?
KAIKKI ovat syntiä tehneet, sinäkin.
Kaikki tarvitsevat Jeesuksen anteeksiantamusta.Sinäkin.
Kaikkien pitää tehdä parannus kuolleista teoista. Sinunkin.
Kaikilla on lupa turvautua Jeesukseen. Sinullakin.
Jeesuksen ajan fariseukset tulevat elävästi mieleen kirjoituksistasi, valitettavasti.
Luepa Raamatusta, miten Jeesus kohteli ihmistä, joka Häntä avukseen huusi. Heittikö Hän kivellä?
Sinäkin olet syntinen, edelleen. Jos et ole, et enää tarvitse Jeesusta, eikö niin?
On aivan eri asia langeta syntiin ja nousta Jeesuksen avulla ja tehdä parannus kuin että harjoittaa syntiä. Deekun kirjoituksessa oli kysymys lankeamisesta, ei synnin harjoittamisesta.
Jeesuksen antamaa ymmärrystä ja valoa sinulle, ettet enää kiviä viskelisi ja lopuksi, laita jo se tuomionuija kädestäsi pois. Ei Jeesus ole sitä sinulle antanut.
Tulkoon teidän lempeytenne, (ei tuomointonne ja halveksuntanne) kaikkien ihmisten tietoon.ja aina he lankeavat uudelleen ja uudelleen... ja uudelleen ja uudelleen... tehdäkseen pilkaksi Jeesuksen Sovitustyön.
...ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
Siinä olet oikeassa, että tuomiovalta on yksin Jumalalla...
Kerron vain Totuuden, jotta sinäkin voisit löytää tien Jeesuksen luokse. - Naomi
deeku kirjoitti:
>>Sinä sanot: "Se, että olet jostain vähäisestä opinkappaleesta erimieltä jonkun muun kanssa EI TEE SINUSTA harhaoppista."
Ai, että ei väliä, mitä siellä Raamatussa lukee vai? On vain yksi Totuus. Raamatussa mikään ei ole vähäistä, vaikka sinulle sieltä näyttää löytyvän vähäisiä osioita>Sitten sinä sanot vielä: "Esimerkiksi jos joku seurakuntasi vanhimmista on syyllistynyt syntiin, se EI tee muista seuakuntalaisista syntisiä! Ja myös tuolle syntiätehneelle on annettava anteeksi!"
Sinä sitten tykkäät kuunnella ja kulkea tämän syntisen perässä, joka ei Herran neuvoista välitä pätkääkään. Iloisin mielin otat vastaan hänen opetustaan, vaikka hän rypee synnissä, eikä pidä Jumalan käskyjä minään.>Vielä sanot: "koskaan tuomitsematta! "
Jumala ei tykkää synnistä... Jumala tuomitsee synnin.On vain yksi Totuus, ei eri mielipiteitä. Totuus löytyy Raamatusta.
- Timoriepu
Naomi kirjoitti:
ja aina he lankeavat uudelleen ja uudelleen... ja uudelleen ja uudelleen... tehdäkseen pilkaksi Jeesuksen Sovitustyön.
...ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.
Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
Kerron vain Totuuden, jotta sinäkin voisit löytää tien Jeesuksen luokse.Olen
Jeesuksen
oma.
Hän
on
minut
pelastanut! - Naomi
Timoriepu kirjoitti:
Olen
Jeesuksen
oma.
Hän
on
minut
pelastanut!Vielä ei ole myöhäistä sinullakaan ottaa vastaan Totuus, älä kylmetä sydäntäsi Totuudelle...
ahtaasta portista meidän on käytävä Kristuksen luokse... lavea on tie, joka vie kadotukseen.
Halusin vastata tähän viestiisi vielä, kun ajattelin(toivon sinun puolestasi, että näin on), että jos tuo on sellainen hätähuuto, jos alkaisit pikkuhiljaa tajuamaan eläneesi valheessa... Naomi kirjoitti:
On vain yksi Totuus, ei eri mielipiteitä. Totuus löytyy Raamatusta.
Minä iloitsen vastauksistasi. Olet kai sen itsekin
huomannut miten pian Jeesus otti sinutkin käyttöönsä,
ja siksi nyt sinäkin saat elää todeksi nämäkin
Jeesuksen sanat:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat
saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät
juulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- Naomi
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä iloitsen vastauksistasi. Olet kai sen itsekin
huomannut miten pian Jeesus otti sinutkin käyttöönsä,
ja siksi nyt sinäkin saat elää todeksi nämäkin
Jeesuksen sanat:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat
saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät
juulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."Niin, rakkaus Totuuteen saa osakseen vihaa... mutta tämähän on Sanassakin meille ilmoitettu.
- Timoriepu
Naomi kirjoitti:
Vielä ei ole myöhäistä sinullakaan ottaa vastaan Totuus, älä kylmetä sydäntäsi Totuudelle...
ahtaasta portista meidän on käytävä Kristuksen luokse... lavea on tie, joka vie kadotukseen.
Halusin vastata tähän viestiisi vielä, kun ajattelin(toivon sinun puolestasi, että näin on), että jos tuo on sellainen hätähuuto, jos alkaisit pikkuhiljaa tajuamaan eläneesi valheessa...Toistan: Jeesus on totuus, ei mikään ihmisoppi.
Koska en ole riidanhaluinen, enkä kiistankipeä, vaan Jeesusta rakastava uskova, en halua olla teidän kanssanne enää missään tekemisissä, koska teillä on suunnaton tarve haastaa riitaa ja pyrkiä häiriköimään ja kylvämään eripuraa.
Jään kuitenkin rukoilemaan teille sitä armoa, että teidän kovuutenne ja lahkolaisuutenne (=vain minä olen ainoa, oikea uskova) murtuisi Jeesuksen armosta ja havaitsisitte mielettömän missionne vain kylvää valhettanne ympärillenne.
Näin sanoessani en kuitenkaan teitä kiroa, vaan rukoilen puolestanne vilpittömästi, että Jumala itse paljastaisi eksymyksenne.
Joh. 13:34
"Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne".
Gal. 6:7,8
"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää". - Naomi
Timoriepu kirjoitti:
Toistan: Jeesus on totuus, ei mikään ihmisoppi.
Koska en ole riidanhaluinen, enkä kiistankipeä, vaan Jeesusta rakastava uskova, en halua olla teidän kanssanne enää missään tekemisissä, koska teillä on suunnaton tarve haastaa riitaa ja pyrkiä häiriköimään ja kylvämään eripuraa.
Jään kuitenkin rukoilemaan teille sitä armoa, että teidän kovuutenne ja lahkolaisuutenne (=vain minä olen ainoa, oikea uskova) murtuisi Jeesuksen armosta ja havaitsisitte mielettömän missionne vain kylvää valhettanne ympärillenne.
Näin sanoessani en kuitenkaan teitä kiroa, vaan rukoilen puolestanne vilpittömästi, että Jumala itse paljastaisi eksymyksenne.
Joh. 13:34
"Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne".
Gal. 6:7,8
"Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää".Tuo on juuri tuollaista tekopyhyyttä Timo. Uhrin asemaanko nyt jäät, kun et halunnut seurata Jeesusta ristin tielle.
Totuus on tämä... menkää ahtaasta portista sisälle... sillä se tie on lavea, joka vie kadotukseen.
Jeesus on tie, totuus ja elämä. - muukalainen 12
Naomi kirjoitti:
Tuo on juuri tuollaista tekopyhyyttä Timo. Uhrin asemaanko nyt jäät, kun et halunnut seurata Jeesusta ristin tielle.
Totuus on tämä... menkää ahtaasta portista sisälle... sillä se tie on lavea, joka vie kadotukseen.
Jeesus on tie, totuus ja elämä.mikä sinä olet laukomaan tuomioitasi toisesta uskovasta? Millä oikeudella mitätöit toisen uskon? Hänhän juuri tunnusti uskonsa Jeesukseen ja sinä noin vain kepeästi mitätöit sen!
Uskomattoman julkeata toimintaa, ei rakkaudesta mitään tietoa. Sinusta on tullut Sunin opetuslapsi ja se näkyy totisesti.... muukalainen 12 kirjoitti:
mikä sinä olet laukomaan tuomioitasi toisesta uskovasta? Millä oikeudella mitätöit toisen uskon? Hänhän juuri tunnusti uskonsa Jeesukseen ja sinä noin vain kepeästi mitätöit sen!
Uskomattoman julkeata toimintaa, ei rakkaudesta mitään tietoa. Sinusta on tullut Sunin opetuslapsi ja se näkyy totisesti...."Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte kuin pakanat tahtovat,
ryvitte irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa ja mässäilyissä
ja juomingeissä ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.
Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan
samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan.
Mutta he joutuvat tekemään tilin hänelle, joka on
valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."- Naomi
muukalainen 12 kirjoitti:
mikä sinä olet laukomaan tuomioitasi toisesta uskovasta? Millä oikeudella mitätöit toisen uskon? Hänhän juuri tunnusti uskonsa Jeesukseen ja sinä noin vain kepeästi mitätöit sen!
Uskomattoman julkeata toimintaa, ei rakkaudesta mitään tietoa. Sinusta on tullut Sunin opetuslapsi ja se näkyy totisesti....En minä tuomioita kenellekään ole laukonut.
Raamatun Sanan oikeudella julistan Totuutta. Montako kertaa pitää toistaa: menkää ahtaasta portista sisälle.
Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät; mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon. - Naomi
TeuvoSuni kirjoitti:
"Aivan riittämiin te menneenä aikana elitte kuin pakanat tahtovat,
ryvitte irstaudessa ja himoissa, juoppoudessa ja mässäilyissä
ja juomingeissä ja palvelitte epäjumalia jumalattomin menoin.
Nyt he kummeksuvat sitä, että ette enää riennä heidän kanssaan
samaan riettauden virtaan, ja syytävät herjauksiaan.
Mutta he joutuvat tekemään tilin hänelle, joka on
valmiina tuomitsemaan elävät ja kuolleet."Muistetaan. Kiitos muistutuksesta:)
- Hertha
Naomi kirjoitti:
Tuo on juuri tuollaista tekopyhyyttä Timo. Uhrin asemaanko nyt jäät, kun et halunnut seurata Jeesusta ristin tielle.
Jeesus on tie, totuus ja elämä.Mistä sinä tiedät minkälaisista porteista kanssakeskustelijasi ovat menneet?
Tyhjää sanahelinää tuo jatkuva yhden saman toitottaminen. - Naomi
Hertha kirjoitti:
Mistä sinä tiedät minkälaisista porteista kanssakeskustelijasi ovat menneet?
Tyhjää sanahelinää tuo jatkuva yhden saman toitottaminen.Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Missä on Jumalan kunnioitus? Missä Jeesuksen kunnioitus?
Sanan kunnioitus on aivan kadoksissa! ei siis vaikeakaan asia huomata, onko portista sisälle menty. - Hertha
Naomi kirjoitti:
Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
Missä on Jumalan kunnioitus? Missä Jeesuksen kunnioitus?
Sanan kunnioitus on aivan kadoksissa! ei siis vaikeakaan asia huomata, onko portista sisälle menty.Hedelmistään puu tunnetaan.
Millä tarkoilla sanoilla Jumalan ja Jeesuksen kunnioitus pitää tällä palstalla ilmaista, jotta se läpäisisi sinunkin hyväksymisesi ahtaan portin? - deeku
Naomi kirjoitti:
Jeesus on tie, totuus ja elämä.voit Naomi väittää timoa kadotetuksi - Hänhän on usein tunnustanut itsesä Jeesuksen omaksi!
Uskolla tullaan vanhurskaaksi, ja suun tunnustuksella PELASTUTAAN!
Ei omavanhurskaudella - ei sinnepäinkään!
Vaan - Armosta! Jos väitämme ettemme ole syntiä tehneet, teemme Jumalasta valehtelijan.
Pyhistä pyhinkin lankeaa varmasi päivittäin -
voitko väittää, ettet ole enää kompastunut kertaakaan uskoontulosi jälkeen.
Kun tunnustamme lankeemuksemme, on Hän uskollinen ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Tällä en tietenkään puolustele synnintekoa. Sanon vain, että pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan, jos uskovalla on sellainen olo, ettei enää koskaan tarvitse mitään anteeksi pyytää - me ollaan kuule keskeneräisiä loppuun asti!
Miksi tahdot arvostella toisia ja pahoittaa heidän mielensä? Tekisikö Jeesus sellaista?
Siunausta Jeesuksessa! - Hertha
deeku kirjoitti:
voit Naomi väittää timoa kadotetuksi - Hänhän on usein tunnustanut itsesä Jeesuksen omaksi!
Vaan - Armosta! Jos väitämme ettemme ole syntiä tehneet, teemme Jumalasta valehtelijan.
Kun tunnustamme lankeemuksemme, on Hän uskollinen ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. Tällä en tietenkään puolustele synnintekoa. Sanon vain, että pitäisi hälytyskellojen alkaa soimaan, jos uskovalla on sellainen olo, ettei enää koskaan tarvitse mitään anteeksi pyytää - me ollaan kuule keskeneräisiä loppuun asti!
Miksi tahdot arvostella toisia ja pahoittaa heidän mielensä? Tekisikö Jeesus sellaista?
Siunausta Jeesuksessa!Minusta tuntuu, että meneillään on jonkinlainen provoprojekti.
On näitä nähty ennenkin, meinaan. - deeku
Hertha kirjoitti:
Minusta tuntuu, että meneillään on jonkinlainen provoprojekti.
On näitä nähty ennenkin, meinaan.On tullut aika surumieli tätä katsellessani. Tää palsta on muuttunut oikeaksi sielunvihollisen temmellyskentäksi, enkä voi väittää etten olisi itse siihen syyllinen.
:(
Totean, että on turha jatkaa tällaista keskustelua - ketään syyttämättä.
Herra Jeesus, anna anteeksi, että olen mennyt mukaan tällaiseen ja ollut piikittelevä ja rakkaudeton. Tunnustan sen.
Siunaa Herra kaikkia keskustelijoita, anna meidän nähdä totuus, ei omamme, vaan sinun.
Anna meidän rakastaa toisiamme tämän väittlyn sijaan.
RAkastan sinua... anna mun Jeesus rakastaa sua vielä enemmän, ja näitä ihmisiä täällä.
Amen.
Siukut teille Jeesuksessa, tulen muistamaan teitä rukouksissani!
BeAhava haMashiach
-deeku - Naomi
Hertha kirjoitti:
Hedelmistään puu tunnetaan.
Millä tarkoilla sanoilla Jumalan ja Jeesuksen kunnioitus pitää tällä palstalla ilmaista, jotta se läpäisisi sinunkin hyväksymisesi ahtaan portin?Jumalan Sanan kunnioitus! Sana on Tosi...
Se ei ole mitään tulkkausta... Sanassa on Totuus, ei ole tulkintoja... vaan Totuus!
Taivaan Isän tahdon täyttäminen näkyy Sanan kunnioittamisessa.
Ahdasportti on todella ahdas... ja sen läpikäynyt voi vain tietää, minkä tuskan siellä läpi käy... se on kaukana siitä, mitä ihmisopit julistavat. Kaikesta ihmisoppisaastasta riisutaan irti kokonaan... - Naomi
deeku kirjoitti:
voit Naomi väittää timoa kadotetuksi - Hänhän on usein tunnustanut itsesä Jeesuksen omaksi!
Siunausta Jeesuksessa!Enhän minä häntä kadotetuksi ole väittänyt... hänellehän vielä on mahdollista ottaa Totuus vastaan...
Ei Jumalantemppeliä ole tarkoitettu saastutettavaksi.
Parempi se mieli on toiselta pahoittaa, kun antaa hänen joutua kadotukseen. - Hertha
Naomi kirjoitti:
Enhän minä häntä kadotetuksi ole väittänyt... hänellehän vielä on mahdollista ottaa Totuus vastaan...
Parempi se mieli on toiselta pahoittaa, kun antaa hänen joutua kadotukseen.Kuka on kadotuksesta pelastaja? Sinäkö?
deeku kirjoitti:
Jumala ei tykkää synnistä... Jumala tuomitsee synnin.kirjoituksestasi saakaan poimia virheitä, niin puuttuisin kuitenkin tuohon yhteen: 'ei ole syytä julistaa esim. koko helluntaiseurakuntaa kadotetuksi, jos joku sen johtajista lankeaa syntiin'.
Millä tavalla julistamme esim. helluntaiseurakuntalaiset kadotetuiksi?
Siten, että jätämme heille kertomatta sen kauhean tosiasian, että niin johtajat kuin johdettavatkin ovat valhehengen alla. Petoksessa.
Ja tästä varoittamattajättämisestä Jumala on itse uhannut rangaista niitä, jotka tiesivät, mutta oman mukavuutensa tai ihmispelon takia jättivät varoittamatta.
'Pelasta ne, joita kuolemaan viedään,
pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
Jos sanot: 'Emme tienneet siitä',
niin ymmärtäähän asian
sydänten tutkija;
sinun sielusi vartijoitsija
sen tietää,
ja hän kostaa ihmiselle
hänen tekojensa mukaan.' Snl.24Naomi kirjoitti:
Enhän minä häntä kadotetuksi ole väittänyt... hänellehän vielä on mahdollista ottaa Totuus vastaan...
Parempi se mieli on toiselta pahoittaa, kun antaa hänen joutua kadotukseen.tulee totella enemmän Jumalaa, kuin ihmisiä.
Ihmislapsi haluaisi kulkea kaikessa rauhassa itse valitsemaansa tietä, mutta Jumala on pitkämielinen eikä häntä hevin rauhaan jätä.
Jos jättäisi, voisi kadotukseen joutuvista joku syyttää Jumalaa, että 'en tiennyt, mikset selvemmin varoittanut minua että olisin käsittänyt jne.'
Hän antaa niin selvän varoituksen, että jokainen todella voi valita ja tekee sen tietensä!- Naomi
Hertha kirjoitti:
Kuka on kadotuksesta pelastaja? Sinäkö?
Jeesus Kristus... etkö sitä tiedä?
- Hertha
Naomi kirjoitti:
Jeesus Kristus... etkö sitä tiedä?
Sitähän minäkin.
---
Kanssaihmisten mielten pahoittaminen on aika hääppönen keino pelastaa heidät; surkuhupaisaa ihmistekoa, etten sanoisi. - Naomi
Hertha kirjoitti:
Sitähän minäkin.
---
Kanssaihmisten mielten pahoittaminen on aika hääppönen keino pelastaa heidät; surkuhupaisaa ihmistekoa, etten sanoisi.Totuudesta täytyy kertoa; siitä, että ovat eksytyksen vallassa... että löytäisivät Kristuksen luokse ristintietä ahtaalleportille.
- deeku
SofiaDaan kirjoitti:
kirjoituksestasi saakaan poimia virheitä, niin puuttuisin kuitenkin tuohon yhteen: 'ei ole syytä julistaa esim. koko helluntaiseurakuntaa kadotetuksi, jos joku sen johtajista lankeaa syntiin'.
Millä tavalla julistamme esim. helluntaiseurakuntalaiset kadotetuiksi?
Siten, että jätämme heille kertomatta sen kauhean tosiasian, että niin johtajat kuin johdettavatkin ovat valhehengen alla. Petoksessa.
Ja tästä varoittamattajättämisestä Jumala on itse uhannut rangaista niitä, jotka tiesivät, mutta oman mukavuutensa tai ihmispelon takia jättivät varoittamatta.
'Pelasta ne, joita kuolemaan viedään,
pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.
Jos sanot: 'Emme tienneet siitä',
niin ymmärtäähän asian
sydänten tutkija;
sinun sielusi vartijoitsija
sen tietää,
ja hän kostaa ihmiselle
hänen tekojensa mukaan.' Snl.24patistettiin varoittamaan kansaansa sen synneistä.
Uskotko TODELLAKIN, että jokainen hellari on kadotettu?
Itse en kuulu mainittuun seurakuntaan - mutta tunnen sieltä monia uskovia, siis PELASTETTUJA! deeku kirjoitti:
patistettiin varoittamaan kansaansa sen synneistä.
Uskotko TODELLAKIN, että jokainen hellari on kadotettu?
Itse en kuulu mainittuun seurakuntaan - mutta tunnen sieltä monia uskovia, siis PELASTETTUJA!sinulle tuossa selvittää, että en usko, että ainoakaan helluntaiseurakunnan jäsen on kadotettu. Ei niinkauankuin armonaika on ja Jumalan väkevä kutsu ja varoitus kaikuu!
Sitten kun ovet suljetaan, me vasta näemme, emme vielä voi tietää juuri mitään. Mutta Jumalaa meidän on toteltava ja se tehtävä, minkä hän tehtäväksemme antaa!
Uskon, että rajat eivät tule kulkemaan siellä, missä meidän rajamme kulkevat. Kaukana niistä.- deeku (ei kirjautuneena)
SofiaDaan kirjoitti:
sinulle tuossa selvittää, että en usko, että ainoakaan helluntaiseurakunnan jäsen on kadotettu. Ei niinkauankuin armonaika on ja Jumalan väkevä kutsu ja varoitus kaikuu!
Sitten kun ovet suljetaan, me vasta näemme, emme vielä voi tietää juuri mitään. Mutta Jumalaa meidän on toteltava ja se tehtävä, minkä hän tehtäväksemme antaa!
Uskon, että rajat eivät tule kulkemaan siellä, missä meidän rajamme kulkevat. Kaukana niistä.Ok, anteeksi liian nopeat johtopäätökseni!
Lopuksi vasta nähdää, kuka on ollut vilpitön, kuka ei. Herra yksin tietää.
Siunausta Jeesuksessa =@) deeku (ei kirjautuneena) kirjoitti:
Ok, anteeksi liian nopeat johtopäätökseni!
Lopuksi vasta nähdää, kuka on ollut vilpitön, kuka ei. Herra yksin tietää.
Siunausta Jeesuksessa =@)HENGESTÄ, joka siellä helluntailaisia eksyttää ja riivaa, siitä on ihan pakko aina ja joka kerta vakavasti varoittaa!
Ja juuri siksi, että he eivät todellakaan ole kadotettuja, vaan Jumalalle äärimmäisen rakkaita - ainutlaatuisia ihmissieluja jokaikinen - lähettää Jumala paljon varoitusta ja kutsumusta, sillä hän rakkaudessaan tahtoisi joka ainoan meistä ohjata aivan selville vesille!
'Vanhurskaan polku on kuin aamurusko,
joka kirkastuu kirkastumistaan,
aina sydänpäivään asti'.
Näin on Jumalan tahto meidän jokaisen kohdalla.- käärmelahti
Naomi kirjoitti:
ja aina he lankeavat uudelleen ja uudelleen... ja uudelleen ja uudelleen... tehdäkseen pilkaksi Jeesuksen Sovitustyön.
Kerron vain Totuuden, jotta sinäkin voisit löytää tien Jeesuksen luokse.ja pyydätkö niitä anteeksi?
Minä kyllä teen syntiä ja pyydän anteeksi, vaikka ei ne minun pyyntöni aina niin täydellisen hienoja tai kattavia olekaan. Aina välillä teen syntiä siinäkin mielessä, että en edes pyydä anteeksi. - Naomi
käärmelahti kirjoitti:
ja pyydätkö niitä anteeksi?
Minä kyllä teen syntiä ja pyydän anteeksi, vaikka ei ne minun pyyntöni aina niin täydellisen hienoja tai kattavia olekaan. Aina välillä teen syntiä siinäkin mielessä, että en edes pyydä anteeksi.Ikävää, että teet Kristuksen ristintyön niin halvaksi, että kehtaat rehennellä täällä synneilläsi...
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne. - käärmelahti
Naomi kirjoitti:
Ikävää, että teet Kristuksen ristintyön niin halvaksi, että kehtaat rehennellä täällä synneilläsi...
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.anteeksi, että olin rehellinen omasta puolestani.
Et siis tee syntiä, olenko oikeassa? - Naomi
käärmelahti kirjoitti:
anteeksi, että olin rehellinen omasta puolestani.
Et siis tee syntiä, olenko oikeassa?En saastuta PyhänHengen temppeliä!
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
ja Jumala, joka herätti kuolleista Herran, on herättävä meidätkin voimallansa.
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
Mutta joka yhtyy Herraan, on yksi henki hänen kanssaan.
Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne. - käärmelahti
Naomi kirjoitti:
En saastuta PyhänHengen temppeliä!
Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.
Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita.
Ruoka on vatsaa varten ja vatsa ruokaa varten; ja Jumala on tekevä lopun niin toisesta kuin toisestakin. Mutta ruumis ei ole haureutta varten, vaan Herraa varten, ja Herra ruumista varten;
Ettekö tiedä, että teidän ruumiinne ovat Kristuksen jäseniä? Ottaisinko siis Kristuksen jäsenet ja tekisin ne porton jäseniksi? Pois se!
Vai ettekö tiedä, että joka yhtyy porttoon, tulee yhdeksi ruumiiksi hänen kanssaan? Onhan sanottu: "Ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi".
Paetkaa haureutta. Kaikki muu synti, mitä ikinä ihminen tekee, on ruumiin ulkopuolella; mutta haureuden harjoittaja tekee syntiä omaa ruumistansa vastaan.
Vai ettekö tiedä, että teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli, joka Henki teissä on ja jonka te olette saaneet Jumalalta, ja ettette ole itsenne omat?
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.synnittömäksi..
Unohdit lainata myös 1. Joh. 1:8-10 ja 2:1-2. - Naomi
käärmelahti kirjoitti:
synnittömäksi..
Unohdit lainata myös 1. Joh. 1:8-10 ja 2:1-2.Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme, että pidämme hänen käskynsä.
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Mutta joka pitää hänen sanansa, hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut. Siitä me tiedämme, että me hänessä olemme.
Joka sanoo hänessä pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niinkuin hän vaelsi.
Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta. käärmelahti kirjoitti:
synnittömäksi..
Unohdit lainata myös 1. Joh. 1:8-10 ja 2:1-2.jos kerran saisi ahtaan portin taka Kristuksen
kohdata, ja sen jälkeen kun hän on käärmelahden
sydämen puhdistanut ja jättänyt sinne sinetiksi
Totuuden Henkensä, ja sanonut:
"Mene, mutta välä enää syntiä tee!"TeuvoSuni kirjoitti:
jos kerran saisi ahtaan portin taka Kristuksen
kohdata, ja sen jälkeen kun hän on käärmelahden
sydämen puhdistanut ja jättänyt sinne sinetiksi
Totuuden Henkensä, ja sanonut:
"Mene, mutta välä enää syntiä tee!"sitä, kun tunnetaan Jeesus, mutta ei tunneta Jumalan voimaa.
Ei siis todellisuudessa tunneta Jeesustakaan:
'...minä annan voiman tulla Jumalan lapseksi'.
Tämä on se ero hurmahengen ja totisen Jumalan Pyhän Hengen valillä.- Kuinka voit?
Naomi kirjoitti:
En saastuta PyhänHengen temppeliä!
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.Mitä sinulle Naomi nykyisin kuuluu?
- Miksi?
Naomi kirjoitti:
Ikävää, että teet Kristuksen ristintyön niin halvaksi, että kehtaat rehennellä täällä synneilläsi...
Sillä te olette kalliisti ostetut. Kirkastakaa siis Jumala ruumiissanne.On naivan eri asia rehennellä ja rehellisesti tunnustaa. Miksi noin väärinkäsität?
- Naomin ystävä
Miksi? kirjoitti:
On naivan eri asia rehennellä ja rehellisesti tunnustaa. Miksi noin väärinkäsität?
ei ole enää mukana keskusteluissa. Satun tietämään. Siinä, missä palstalla on "elinikäinen" muisti, Jumalalalla on armollisempi muisti:
Hepr. 8:12
Minä annan anteeksi heidän rikkomuksensa enkä enää milloinkaan muista heidän syntejään.
Joten annetaan Naomin viestien olla. Ymmärrän kyllä, että et pahalla kysynyt. En ole Naomi.
Tästä sinun hurmahenkisestä raamatuntulkinnastasi.
Silti täytän eilen antamani lupauksen.
Jos et minua usko, uskoisit edes Naomia, joka
vasta äskettäin pääsi tuollaisesta hurmahengestä eroon.
Tuon hengen johdatuksessa et tule koskaan kokemaan tätä:
"Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä. Hän,
joka on syntynyt Jumalasta, varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta."
Kristus ei voi ulkopuolelta pestä ketään
synnista vapaaksi, vaan ainoastaan vasta sitten,
kun ihminen ahtaan portin kautta pääsee hänen
eteensä puhdistettavaksi.
Minkälaisesta rautalangasta sinullekin pitäisi
totuus vääntää, että kaikkein yksinkertaisimmatkin
pelastuksen asiat todeksi uskoisit?- Uskova
Jos Jeesukseen uskominen on hurmahenkeä, niin sitten olen mielelläni minäkin hurmahenki. Uskon, että Deekukin on.
Pilkkakirveet lentelevät komeassa kaaressa tällä palstalla, jos joku sanoo uskovansa Jeesukseen ja on käynyt Jeesus-ovesta (=ahdas portti) parannusta tehden sisään Jumalan valtakuntaan.
Mutta väliäkös sillä. Pilkka on Jeesuksen oman osa täällä maan päällä kaiken pahan keskellä.
Vaikka kuka kiistäisi uskoni Jesukseen, Hänestä en luovu! Hän on luvannut olla kanssani joka päivä, uskollisesti loppuun asti. - deeku
Uskova kirjoitti:
Jos Jeesukseen uskominen on hurmahenkeä, niin sitten olen mielelläni minäkin hurmahenki. Uskon, että Deekukin on.
Pilkkakirveet lentelevät komeassa kaaressa tällä palstalla, jos joku sanoo uskovansa Jeesukseen ja on käynyt Jeesus-ovesta (=ahdas portti) parannusta tehden sisään Jumalan valtakuntaan.
Mutta väliäkös sillä. Pilkka on Jeesuksen oman osa täällä maan päällä kaiken pahan keskellä.
Vaikka kuka kiistäisi uskoni Jesukseen, Hänestä en luovu! Hän on luvannut olla kanssani joka päivä, uskollisesti loppuun asti.suuri kiitos! Täytyy sanoa, että sinulla on nimimerkki paikallaan ;)
siunausta Jeesuksessa Uskova kirjoitti:
Vaikka kuka kiistäisi uskoni Jesukseen, Hänestä en luovu! Hän on luvannut olla kanssani joka päivä, uskollisesti loppuun asti.Vaan juuri sellaiseen jeesukseen, jollaiseksi
Saatana on porttoseurakuntasi paimenten käsien
kautta sinun sydämeesi ujuttanut.
Monet ovat tulleet ja menneet hänen nimessään.- Uskova
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaan juuri sellaiseen jeesukseen, jollaiseksi
Saatana on porttoseurakuntasi paimenten käsien
kautta sinun sydämeesi ujuttanut.
Monet ovat tulleet ja menneet hänen nimessään.On vain yksi Jeesus, ei monta. Nythän sinä kummia haastelet!
Joh. 10:9
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1157563306998&search=Jeesus Kristus&rng=1&submit1=Hae&ref=&ctx=3&mod1=FinPR&mod2=&mod3= Uskova kirjoitti:
On vain yksi Jeesus, ei monta. Nythän sinä kummia haastelet!
Joh. 10:9
"Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen".
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?formname=search&formrnd=1157563306998&search=Jeesus Kristus&rng=1&submit1=Hae&ref=&ctx=3&mod1=FinPR&mod2=&mod3=kuin on porttoseurakuntiakin.
Uskova kirjoitti:
Vaikka kuka kiistäisi uskoni Jesukseen, Hänestä en luovu! Hän on luvannut olla kanssani joka päivä, uskollisesti loppuun asti.sekä hurmahengessä, että totuuden hengessä.
Älä toki luovu Vapahtajasta, mutta hurmahenki ei ole hänen henkensä. Siis jos pidät siitä kiinni, luovut tietämättäsi Jeesuksesta. ja se on se mistä tässä nyt yritetään ja tahdotaan Jumalan armon voimin varoittaa.- Uskova
SofiaDaan kirjoitti:
sekä hurmahengessä, että totuuden hengessä.
Älä toki luovu Vapahtajasta, mutta hurmahenki ei ole hänen henkensä. Siis jos pidät siitä kiinni, luovut tietämättäsi Jeesuksesta. ja se on se mistä tässä nyt yritetään ja tahdotaan Jumalan armon voimin varoittaa.Olen hyvin jalat maassa oleva uskova, jossa ei ole mitään hurmahenkeä, vaan Jeesuksen Henki, joka tuli minuun otaessani hänet vastaan.
Sinä olet näköjään hyvin tuomiohenkinen ja kärkkäästi nimittelet ketä vaan hurmahengeksi, vaikka et tunne asianomaista pilkkasi kohdetta, etkä hänen henkilöhistoriaansa millään tavalla.
Annan sinulle anteeksi kuitenkin, sillä sinä et tiedä mitä sinä teet ja suustasi lauot. Uskova kirjoitti:
Olen hyvin jalat maassa oleva uskova, jossa ei ole mitään hurmahenkeä, vaan Jeesuksen Henki, joka tuli minuun otaessani hänet vastaan.
Sinä olet näköjään hyvin tuomiohenkinen ja kärkkäästi nimittelet ketä vaan hurmahengeksi, vaikka et tunne asianomaista pilkkasi kohdetta, etkä hänen henkilöhistoriaansa millään tavalla.
Annan sinulle anteeksi kuitenkin, sillä sinä et tiedä mitä sinä teet ja suustasi lauot.sinulle Jeesusta tarjottiin, ja minkälaisten käsien alta otit hänet vastaan?
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä,
joka on minut lähettänyt, vedä häntä.
Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."
Minä voin todistaa, etten todella ole ottanut
Jeesusta vastaan, vaan hän itse tuli minua
vastaan kun ahtaan portin kautta hänen eteensä
suuren tuskan vallassa konttasin.
Kun joku ihminen todistaa: "Otin Jeesuksen vastaan."
Hän on silloin ottanut Antikristuksen hengen
mukaisen jeesuksen, jossakin hänen porttoseurakunnassaan.- Naomi
Uskova kirjoitti:
Olen hyvin jalat maassa oleva uskova, jossa ei ole mitään hurmahenkeä, vaan Jeesuksen Henki, joka tuli minuun otaessani hänet vastaan.
Annan sinulle anteeksi kuitenkin, sillä sinä et tiedä mitä sinä teet ja suustasi lauot.Voi sinua eksytettyä... voi sinua Timo... avaa jo silmäsi... jos enää kykenet siihen... Saatana on sitonut sinut tiukasti orjakseen... kun olet siellä toisella kasteellakin käynyt...
- Uskova
TeuvoSuni kirjoitti:
sinulle Jeesusta tarjottiin, ja minkälaisten käsien alta otit hänet vastaan?
"Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä,
joka on minut lähettänyt, vedä häntä.
Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä."
Minä voin todistaa, etten todella ole ottanut
Jeesusta vastaan, vaan hän itse tuli minua
vastaan kun ahtaan portin kautta hänen eteensä
suuren tuskan vallassa konttasin.
Kun joku ihminen todistaa: "Otin Jeesuksen vastaan."
Hän on silloin ottanut Antikristuksen hengen
mukaisen jeesuksen, jossakin hänen porttoseurakunnassaan.Jokaisesta sanastasi joudut aikanaan pyhälle Jumalalle tekemään tiliä, jokaisesta.
Jeesuksen vastaanottaminen on HYVIN raamatullinen asia. Oletko lukenut?
Joh. 1:12
"Mutta kaikille, jotka OTTIVAT HÄNET VASTAAN, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä..."
Tietysti Isä ensin vetää. Ei Jeesusta kukaan etsi, ilman, ellei Isä vedä ja kutsu ensin. Hän vaikuttaa kaiken.
Antikristus tulee sitten aikanaan eksyttämään jumalatonta ihmiskuntaa. Pieniä antikristuksia on jo tosin ollut ennenkin.
Antikristuksen tuntomerkit ovat tässä:
1. Joh. 2:22
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan".
2. Joh. 1:7
"Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus".
Uskovan uskon kohde on kuitenkin Jeesus Kristus, joka on antanut Henkensä. Katso Häneen! Uskova kirjoitti:
Jokaisesta sanastasi joudut aikanaan pyhälle Jumalalle tekemään tiliä, jokaisesta.
"Mutta kaikille, jotka OTTIVAT HÄNET VASTAAN, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä..."
Tietysti Isä ensin vetää. Ei Jeesusta kukaan etsi, ilman, ellei Isä vedä ja kutsu ensin. Hän vaikuttaa kaiken.
Antikristus tulee sitten aikanaan eksyttämään jumalatonta ihmiskuntaa. Pieniä antikristuksia on jo tosin ollut ennenkin.
"Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan".
"Sillä monta villitsijää on lähtenyt maailmaan, jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristukseksi, joka oli lihaan tuleva; tämä tämmöinen on villitsijä ja antikristus".
Uskovan uskon kohde on kuitenkin Jeesus Kristus, joka on antanut Henkensä. Katso Häneen!Ristillä roikkuva Jeesus, ja monta muuta kuvaa
hänestä, joita voit yötä päivää katsella, ja
toistella Raamatun kaikkein ihanampia sanoja.
Etkö todella tiedä, että pahat hengetkin uskovat
Jeesukseen eivätkä silti voi koskaan kokea pelastusta?
Sillä usko ilman tekoja on kuollut. Ja ne teot,
jotka Jumalalle kelpaa, ne Kristus antaa omilleen
tuon ahtaan portin takana, kuten minullekin antoi.- Naomi
Uskova kirjoitti:
Jokaisesta sanastasi joudut aikanaan pyhälle Jumalalle tekemään tiliä, jokaisesta.
Uskovan uskon kohde on kuitenkin Jeesus Kristus, joka on antanut Henkensä. Katso Häneen!Olit kerran aika taitamattomasti lainannut Raamattua tuosta 1. Johanneksen kirjeestä... katsohan vähän edemmäs mitä siellä sanotaan...
1. Joh. 2:
27. Mutta teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
Etkö sinä kuljekin niitten helluntailaisten lahkonjohtajien perässä? Mietipä uudestaan niitä antikristuksen tuntomerkkejä. - Uskova
TeuvoSuni kirjoitti:
Ristillä roikkuva Jeesus, ja monta muuta kuvaa
hänestä, joita voit yötä päivää katsella, ja
toistella Raamatun kaikkein ihanampia sanoja.
Etkö todella tiedä, että pahat hengetkin uskovat
Jeesukseen eivätkä silti voi koskaan kokea pelastusta?
Sillä usko ilman tekoja on kuollut. Ja ne teot,
jotka Jumalalle kelpaa, ne Kristus antaa omilleen
tuon ahtaan portin takana, kuten minullekin antoi.Olet aika huono arvaaja. En palvo kuvia, en. Palvon ja ylistän Jeesusta, joka minuakin rakastaa ja auttaa päivittäin.
Koska sanasi ovat niin rienaavia, en katso Sanan mukaiseksi jatkaa kanssasi tätä joutavaa höpinää.
Perustelen sitä Jumalan Sanalla, jonka Jeesukselta sain.
"Mutta vältä mielettömiä riitakysymyksiä ja sukuluetteloita ja kinastelua ja kiistoja laista, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia.
Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti,
sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut".
Muuten, en ole ennen tavannut noin herjahenkistä ihmistä kuin sinä olet. Säälin sinua. - Uskova
Naomi kirjoitti:
Olit kerran aika taitamattomasti lainannut Raamattua tuosta 1. Johanneksen kirjeestä... katsohan vähän edemmäs mitä siellä sanotaan...
1. Joh. 2:
27. Mutta teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.
Etkö sinä kuljekin niitten helluntailaisten lahkonjohtajien perässä? Mietipä uudestaan niitä antikristuksen tuntomerkkejä.Olet mestari vikoilemaan. Jeesustakin vikoiltiin samalla tavalla. Hänen opetuslapselleen kuuluu käydä samalla tavalla, mikä on suuri armo.
En käske kuitenkaan sinua lopettamaan, vaan heittele niitä kiviäsi, ehkä Jeesus on tarkoittanut ne minulle tarpeellisiksi. Tapahtukoon Jumalan tahto! Uskova kirjoitti:
Olet mestari vikoilemaan. Jeesustakin vikoiltiin samalla tavalla. Hänen opetuslapselleen kuuluu käydä samalla tavalla, mikä on suuri armo.
En käske kuitenkaan sinua lopettamaan, vaan heittele niitä kiviäsi, ehkä Jeesus on tarkoittanut ne minulle tarpeellisiksi. Tapahtukoon Jumalan tahto!ei totuuden kiviä heittelisi, lentäisivät kivet itsestään.
- Uskova
Naomi kirjoitti:
Voi sinua eksytettyä... voi sinua Timo... avaa jo silmäsi... jos enää kykenet siihen... Saatana on sitonut sinut tiukasti orjakseen... kun olet siellä toisella kasteellakin käynyt...
Herjasi vain yltyvät. Lopeta jo tuo valtava pilkka ja herja! Lisäät vain syntiä synnin päälle.
Olen Jeesuksen orja, vaikkakin huono sellainen.
Heitä kivillä, heitä, ehkä olen niiden tarpeessa.
Nyt, hyvästi! Naomi kirjoitti:
Voi sinua eksytettyä... voi sinua Timo... avaa jo silmäsi... jos enää kykenet siihen... Saatana on sitonut sinut tiukasti orjakseen... kun olet siellä toisella kasteellakin käynyt...
Ovatko nämä sinulle tuttuja entisestä elämästäsi,
kun kirjoitat niin kuin tutuille?- Naomi
TeuvoSuni kirjoitti:
Ovatko nämä sinulle tuttuja entisestä elämästäsi,
kun kirjoitat niin kuin tutuille?Tuoltahan tuo helluntailaisuuspalstalta on yhtäkkiä ilmestynyt... ainakin tuo Timoriepu... tuo uskova nimimerkki on sama Timo. Siellähän se saatananhenki tykkäsi majailla silloin ennen muinoin...
Sieltähän se saatana on heti hyökkännyt, kun sen kynsistä pääsi irti... Kauhean riehunnan se täällä on aiheuttanut... se kun ei tykkää siitä, että joku saa Totuuden Hengen sydämeensä. - Naomi
Uskova kirjoitti:
Herjasi vain yltyvät. Lopeta jo tuo valtava pilkka ja herja! Lisäät vain syntiä synnin päälle.
Olen Jeesuksen orja, vaikkakin huono sellainen.
Heitä kivillä, heitä, ehkä olen niiden tarpeessa.
Nyt, hyvästi!En minä ole pilkannut...
Kerroin vain totuuden siitä, että olet valejeesuksen orja! Naomi kirjoitti:
Tuoltahan tuo helluntailaisuuspalstalta on yhtäkkiä ilmestynyt... ainakin tuo Timoriepu... tuo uskova nimimerkki on sama Timo. Siellähän se saatananhenki tykkäsi majailla silloin ennen muinoin...
Sieltähän se saatana on heti hyökkännyt, kun sen kynsistä pääsi irti... Kauhean riehunnan se täällä on aiheuttanut... se kun ei tykkää siitä, että joku saa Totuuden Hengen sydämeensä.Muistui mieleen vielä acimlaisesta tämä:
Silloin kun hän käytyjen keskutelujen jälkeen
ilmoitti eronneensa luterilaisesta kirkosta,
niin heti sen jälkeen tuli vastaavanlainen
Saatanan ampiaisten hyökkäys, ja monia
viestejäni poistettiin.
Täällä nyt ei toistaiseksi ole kukaan muu
viestäjäni vaatinut poistettavaksi, kuin tuo
alkuperäinen, joka näkyy sen jälkeen itsekin poistuneen.
Toivon, että olisi vihdoinkin saanut piston
sydämeensä ja kävisi omaa ahtaan portin taistoaan.- vieläkö?
Naomi kirjoitti:
Tuoltahan tuo helluntailaisuuspalstalta on yhtäkkiä ilmestynyt... ainakin tuo Timoriepu... tuo uskova nimimerkki on sama Timo. Siellähän se saatananhenki tykkäsi majailla silloin ennen muinoin...
Sieltähän se saatana on heti hyökkännyt, kun sen kynsistä pääsi irti... Kauhean riehunnan se täällä on aiheuttanut... se kun ei tykkää siitä, että joku saa Totuuden Hengen sydämeensä.noin ajattelet?
- Yksilö
Sinulla on henkilökohtainen suhde Jeesukseen,tuohon elämän leipään.
Onko Jeesus mitenkään muuttunut vuosien/päivien varrella ?
"Meillä on yksi tuomari - Jeesus!"
"47 Jos joku ei noudata minun sanojani, vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut tuomitsemaan maailmaa, vaan pelastamaan sen." John 12:47 Siis jälkeen raamatun päivien Hänestä on tullut tuomari ?- deeku
Hän on ollut jo ennen maailman luomista!
- Yksilö
deeku kirjoitti:
Hän on ollut jo ennen maailman luomista!
Siis Jeesus, tuo elämän leipä, on valehtelija.
- pliis.
Toivoisin sinulta lisää näitä asiapitoisia kirjoituksia.
- Jeesuksen vanhurskau
Mitään muuta Jumalalle kelpaavaa vanhurskautta kuin, minkä Jeesus hankki Golgatalla ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246