Niin että muistaisin teitä lapsettomia rukouksissani?
Ehkä moni teistä voi luulla ettei se auta,koska turhautuminen voi tehdä sitä,kun tuntuu ettei mikään enää auta.
Tiedän muutaman ihmisen läheltäni,joista kaksi oli selittämättömästi lapsettomia,hoidot eivät tuottaneet tulosta millään.
Toisella pariskunnalla lapsettomuus kesti 16 vuotta,ja he saivat pojan...luomuna,Jumala antoi heille tuon lahjan.
Toisella pariskunnalla lapsettomuus kesti 9 vuotta,he saivat ensimmäisen lapsen vuosia kestäneiden hoitojen jälkeen,nyt kaksi vuotia tyttö sain veljen,joka sai alkunsa ns normaalisti.
Näiden ihmisten puolesta rukoiltiin,ja rukouksiin vastattiin...
Saanko rukoilla puolestanne?
saanko
17
1352
Vastaukset
- *minä*
Kiitos sinulle!
- elli epätoivo
kaikki piti olla loistavasti vain munasolut ovat mystisesti kadonneet..ei tässä auta kun ylhäältä päin apua pyytää
- että saan
rukoilla puolestanne Ystävät rakkaar,juuri rkoilin teidän puolestanne.
Kyllä Hän auttaa...uskokaa vain!
Siunausta!
- Nöpskö
meillä alkaa kohta hoidot ja vauva olisi NIIN suuri lahja meille kuin vain voi olla. Meidän puolestamme saa ainakin rukoilla. Kiitos.
- toivo
Lapsettomuuden kanssa eläessämme on minua kovasti lämmittänyt vihkipappimme sanat: rukoilen teidän puolestanne. Tulee tunne, että joku aidosti välittää.
- Kiitos!
Meille lapsi olisi niin toivottu lahja, että jos haluat rukoilla, niin kiitos, itse en enää oikein edes jaksa...
- .....................
Lapsettomuudesta kärsiminen on suurta kärsimystä.
Kiitos kun rukoilet puolestamme ja kiitos Jumalalle avusta.
- toivosta
toivon, että rukoilet puolestani / puolestamme - aina ei itse jaksa.
sinulle!:)
- kiitos siitä
Kiitos sinulle kun jaksat ajatella ja auttaa muita ongelmissa. Minulle sanoi kerran eräs vieras nainen kun kuuli että olin menossa työhaastatteluun että rukoilee puolestani, silloin ajattelin että "kiitos, harvapa on minulle näin hyvää toivonut pyyteettömästi" Sain sitten sen työpaikan, eli kiitos siitä lähtee ylös ja tälle enkelille jonka kohtasin ohi mennen.
Kiitos sinulle, otan mielelläni rukous apusi vastaan. Välillä tuntuukin ettei tätä surua ja tuskaa jaksa yksin kantaa.
Lämmin ajatus sinulle näin syksy iltana.- uusien
puolesta on lähetetty rukous taivaaseen.
Herra auttakoon teitä hädässä
"pieni on äänemme Herra,hiljainen huutommekin,puoleesi käännymme
silmin,suin mykistyvin,emme tiedä voimasi määrää,salaisuus suurutes on,kasvata lapseesi luottamus loppumaton" - elli epätoivo
uusien kirjoitti:
puolesta on lähetetty rukous taivaaseen.
Herra auttakoon teitä hädässä
"pieni on äänemme Herra,hiljainen huutommekin,puoleesi käännymme
silmin,suin mykistyvin,emme tiedä voimasi määrää,salaisuus suurutes on,kasvata lapseesi luottamus loppumaton"myös omat kädet olivat eilen ristissä ja tänään saimme läääkäriltä hyviä uutisia, tästä on hyvä jatkaa, asiat jotka tänään näyttävät mahdottomilta voivat olla huomenna täysin toista
jaksetaan! ja kiitos aloittajalle!
- Rukous auttaa
Pyydän sinua esirukoilemaan kaikkien meidän lapsettomuusongelmien kanssa kamppailevien puolesta. Kiitän tästä myös sinua ja kaikkia teitä, jotka ovat mukana rukoilemassa! Taivaan Isä on luvannut kuulla rukoukset, jos kaksi tai useampi pyytää jotakin Hänen nimeensä.
- elisa-80
Meidän puolestamme saa rukoilla, apua tarvitaan.
Kiitos Sinulle siitä, että jaksat välittää muista, tuntemattomistakin, ihmisistä.- Kiitos sinulle
Meidänkin puolesta saa rukoilla paljon kiitoksia.
- kaksi
Voisitko rukoilla meidänkin puolesta. Minäkin yritän... toisinaan en vain tahdo löytää sanoja. Ehkä se taivaanisä kuulee hiljaisetkin rukoukset. Kuule siis pyyntömme pieni...
- Kaunis lahja
Kaunis kiitos! Me olemme yrittäneet toista lasta yli vuoden. Ekaa yritimme vain puoli vuotta. Mutta näinhän se on, että lapsia saadaan ei tehdä.Eka lapsi on meille todellinen lahja! Kaikki on niinkuin iltarukouksissa olin rukoillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175