Partylle pelaamaan ja tästä 75$ alkuun!

VarmaNakki

http://www.Partystakers.com/?bonus=1478

Lue ohjeet huoleella ja koko homma kestää noin 10 min. saat ensin 50 $ ja 500 rakekaden jalkeen 25$ homma toimii eikä ole mitään koukkua tai muuta hijausta!!!kyselkää jos tarvitte apua.autan varmasti!

9

784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VITUT

kusetusta.

• Simppa_

Vitut sieltä mitään saanu, vaikka ohjeen mukaan tein..tili tyhjänä ja talletusta vailla..?????Se siitä sitten..muka ilmaista..höpö höpö

• varmanakki

jos menit minun linkin kautta niin annappa etunimesi niin tarkistan asian ja saat rahasi.yleensä sieltä tulee maili jos teet jotain väärin
        ja prosessi kestää kokonaisuudessaan tunnista 24 h ei enempää.ja olen hoitanut jo yli 100 asikasta
        jotka kaikki ovat rahansa saaneet.joten otahan yhteyttä ja homma hoituu

• Simppa_
        varmanakki kirjoitti:

jos menit minun linkin kautta niin annappa etunimesi niin tarkistan asian ja saat rahasi.yleensä sieltä tulee maili jos teet jotain väärin
        ja prosessi kestää kokonaisuudessaan tunnista 24 h ei enempää.ja olen hoitanut jo yli 100 asikasta
        jotka kaikki ovat rahansa saaneet.joten otahan yhteyttä ja homma hoituu

Menin kyllä linkkisi kautta ja tein ohjeen mukaan ja sain kyllä tilin avattua ja ilmaisrahalla jo pelailin, mutta real money näyttää tyhjää..jos sitten jotain mokasin..voisitko laittaa sähköpostisi niin otan sitten yhteyttä kun ei viiti nimiä tässä kaikelle kansalle huudella..

• varmanakki
        Simppa_ kirjoitti:

Menin kyllä linkkisi kautta ja tein ohjeen mukaan ja sain kyllä tilin avattua ja ilmaisrahalla jo pelailin, mutta real money näyttää tyhjää..jos sitten jotain mokasin..voisitko laittaa sähköpostisi niin otan sitten yhteyttä kun ei viiti nimiä tässä kaikelle kansalle huudella..

jannelaajasalo@netti.fi

luultavasti et tehnyt mitään virhettä vaan siellä on vaan ruuhkaa mutta ota yhteyttä niin hoidan asian

• mazor

tuota noin.. toimiiko toi partypokerin alta? eli jos kirjaudun ekaa kertaa toho stakeriin, ni kattooks se mut jo partypokerin käyttäjäks? näin ollen siis en sais tota massii? ..nää vaa on _aina_ perseestä..
      kokeillu jotai 15 linkkii/keinoo ..

• saitti

menin linkistä ja rek. sekä latasin ja kun halusin sen vitun 50 nii se vaatii deposit ja kortin numeron sun muuta. Laitatko suomeks ohjeet kun kerran tienaat meistä sitä fyffee??

• nakki

ottakaahan s postilla yhteyttä niin autan.
        ja ei se mitään depoa vaadi todellakaan.niinkun sanoin luette ohjeet kunolla ja homma on helppo mutta lähetä spostia niin mailaan suomen kieliset ohjeet.

• jotta
        nakki kirjoitti:

ottakaahan s postilla yhteyttä niin autan.
        ja ei se mitään depoa vaadi todellakaan.niinkun sanoin luette ohjeet kunolla ja homma on helppo mutta lähetä spostia niin mailaan suomen kieliset ohjeet.

ihminen ei vaan osaa vaikka luulee. Mutta emali on joh-nas@kotikone.fi . Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3607
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      64
      3232
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2533
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2154
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe