jonka mielestä toi talon touhu alkaa pikkuhiljaa riistäytyä käsistä?Miten on löydettykin noin viinaanmeneviä/seksihulluja ihmisiä?Ei sillä että olisin mitenkään tiukkapipo mutta kuitenkin...kohta menee maku koko ohjelmasta!
Olenko
8
1042
Vastaukset
- http://bb2gallupit.50webs.com
Kyllä tuo touhu jo alkaa hiljalleen mennä överiksi.
Kovempia rangaistuksia! - täälläkin
Minäkin olen samaa mieltä. En ole mikään tiukkapipo mutta rajansa kaikella.
Hauskoja noi teidän kommentit:"en ole mikään tiukkapipo,mutta rajansa kaikella"=D=D=D...
Viihdyttämäänhän ne on sinne menny.Saa mun puolesta vetää oikein kunnolla överiks.Mitä järjettömämpää meno on, sen parempi=)!
- jetson
..siis tuo tämän vuoden suomalainen BB.. heh heh, pyhäkoulussakin sunnuntai aamuisin on villimpi meno. Saa ottaa mallia Ruotsin ja Brittien vastaavasta, eihän nämä tee mitään muuta kun kiroilee... vittu niinku vittu niinku, aitoa teinijuttua ;)
- lisää
Tälläisiä Suomen turhimpia löytyy joka baarista. Ei niin pientä taajamaa ookkaan ettei sieltä joku kana löydy joka uskoo ett ainoo mikä siinä muita kiinnostaa on " hei mulla ei oo pikkareita" tai 25 v. jätkä jonka toiminta on häiriintyneen 13 v. tarkkiksen tasolla " PÖÖ ! ..ttu, se kiljas ku se pelästy... !"
- uuulala
no kuka jaksais kattoa kun porukka istuis siellä jossain rukouspiirissä. Lisää viinaa vaan taloon ni alkaa tapahtuakkii joskus jotain.
- sais juottaa
koko ajan viinaa.pakko olla kolme kuukautta kännissä.kattoo ku ne rupee sekoon ja taistelee kaljasta.
- ...
sais juottaa kirjoitti:
koko ajan viinaa.pakko olla kolme kuukautta kännissä.kattoo ku ne rupee sekoon ja taistelee kaljasta.
aivan sontaa ollu tähän asti..
samaa touhua voi kattoa baareissa..ja varsinki sulkemisajan jälkeen..
Uskomattoman urpoa porukkaa..totta valitsijat olis voinu saada sinne muutakin kuin iki-teinejä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108