on aika sanavalmis tapaus ja ne musta niin hauskoilta välillä kuulostaa:) elikä kerran oli lapsenvahti juuri lähdössä poikani sanoin tälle hei hei älä tule enään takas tänne.. lapsenvahti vaan naureskeli. otti huumorilla.sitten kerran aloin laulaa jänis istui maassa johon poika tomerasti tokaisi no eikä istunu. annoin kerran syödä iltapalaa tv:n ääressä kun tuli lasten elokuva telkkarista. sitten veli sanoi että eikö yleensä oo tapana viedä tyhjät astiat tiskikoneeseen? tähän 5 vuotias poikani niin mutta mulla on sellanen tapa että mä en vie:,(
poikani
5v..
1
1105
Vastaukset
- tuosta...
viimeisestä mieleen, kun istuin tietsikalla ja 3,5 vee tuli viereen ja totesi: Jotkut ei sitten ymmärrä lopettaa ajoissa. :)))
Välillä oppii liiankin hyvin minun sanomisiani :) Tuotahan minäkin hoen välillä jatkuvastikin isoveljellensä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861468
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1101059
- 621027
- 67898
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31768
- 46696