sekoilin kännissä vähän liikaa...?

tyhmä...

sekoilin vähän liikaa kännissä baarissa ja tappelin ainoiden kavereitteni kanssa ja haukuin kaikkia ja puhuin ihan SAIRAITA juttuja et tapan itseni yms ihan mielisairasta!kun ajoin pyörällä kotiin lauloin ettei pelottaisja varmaan porukka vähän katto et tossa tulee joku sekopää ym...en tajuu tällästä käytöstä ja vähän pelottaa...oon kyl viime aikoina juonut vähän liikaa, yht.30-40 annosta alkoholia vkossa...
oon siis 24-vuotias tyttö...huomen pitäs nähdä kaverit koulussa ja samoin muut tyypit joiden edessä mokasin itseni täydellisesti..en tiiä miten selviin tästä..oonko oikeesti sekoamassa vai joinko vaan liian monta batterikossua ja salmaria???onko kellään mtn kokemuksia?

10

4611

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karbidi

Oot vaan cooli ja jos tulee asiat puheeks, ni sanot just sillon ottanees hiukka liikaa. Voit vielä selostaa monien menevän sekopäiks siinä vaiheessa. Tilanne selviää varmasti ja pakkohan Sun on se porukka kummiski tavata!

Tämmöne ohje vaarilta, joka ei tosin ite oo joutunnu ko. tilanteeseen, mut vaihtarit on vissiin vähissä

Noi annosmääräs kyl on nuorelle naishenkilölle kriittisen rajoilla, naiset kestää vahemmän viinaa ku miehet, ku niitten keho sisältää vähemmän vettä ku miesten, jollon juoma ei laimene, vaan kihoo kaaliin.

Ookkonä pohtinnu syytä, miks tarttee olla jatkuvissa lärveissä, vaan eihä siit enää aikaamyöte mitä lärvei tuu, ku toleranssi kasvaa.

Tämmösii tuumailin.

• karbidi

jos on "pakko" ottaa enempi, ni ota vaan kirkasta runsaalla plandiksella, ni pärjäät paremmin; eri aineet keskenään sekottaa pahemmin!

• Kössi.

Oletko tähän asti luullut, että viina tekisi jonkun viisaammaksi? Sellaista ihmistä ei maailmanhistoria tunne. Päinvastaisia tapauksia se sijaan on lukemattomia. Yhtä monta kuin on juojia.
      Alkoholi hermomyrkkynä aiheuttaa mielenhäiriön kaltaisen tilan liikaa juotuna.
      Viinasta sekoilit.

• ambivalenttineN

Mulle käy lähes aina kännissä noin. Mä en yleensä tollasten tapahtumien jälkeen kommentoi kavereielle asiaa mitenkään. Sanon vaan et joo sori olin kännissä että en tarkottanut sitä mitä sanoin teille. Vaihdat vaan puheenaihetta jos he haluavat puhua tosta asiasta. Itse en nimittäin jaksa mitään kyselyitä tollasten tapahtumien jälkeen. Mutta enää niitä ei tule kun en juo. On muuten ihana tunne kun ei tartte pelkää mitään "jälkipuintia."

Oletko omasta mielestäsi masentunut vai oliko mielesi huono, ennen kuin rupesit juomaan? Mulla vaikuttaa tosi paljon kännien laatuun se, että mikä mieliala on ollut ennen juomisen aloittamista. Jos mieliala on hyvä niin usein kännitkin on silloin hauskoja, mut jos mieliala on huono, niin kännissä olo yleensä vain pahenee.

Kyllä sä pärjäät. mutta juo seuraavaksi miedompia juomia, jos juot. Sekin saattaa auttaa, jos vaan malttaa pysyy pelkässä oluessa tai siiderissä. Mulle ne ei riittänyt, joten jatkan nyt sit tätä elämää selvinpäin mielummin.

Nyt reippaasti pyytämään anteeksi, kyllä sun kaverit ymmärtää. Tsemppiä!

• mielummin ilman

Minua ei ainakaan kuseta känninen, joka tulee pyytelemään anteeksi humalaisia töppäilyjään, tai vielä pahempi, kuvittelee ilman muuta saavansa ne anteeksi kännin varjolla.
        Mikäli tapaus vielä uusiintuu, aloitan jo vasta-toimenpiteet tai panen välit täysin poikki.

Ei kännissä oleminen tee ihmistä "edesvastuuttomaksi", vaan kyllä kännin jälkeenkin joutuu kohtaamaan arjen aivan samoin kuin selvänä olleetkin.

Se, että juo itsensä liian humalaan, on viesti muille ihmisille, "etten välitä teistä pätkääkään".
        Ja jos taas on pakko juoda itsensä jatkuvasti liian humalaan, on syytä ehdottomasti hakea apua alkoholi-ongelmaansa.

• syksyn tyttö
        mielummin ilman kirjoitti:

Minua ei ainakaan kuseta känninen, joka tulee pyytelemään anteeksi humalaisia töppäilyjään, tai vielä pahempi, kuvittelee ilman muuta saavansa ne anteeksi kännin varjolla.
        Mikäli tapaus vielä uusiintuu, aloitan jo vasta-toimenpiteet tai panen välit täysin poikki.

Ei kännissä oleminen tee ihmistä "edesvastuuttomaksi", vaan kyllä kännin jälkeenkin joutuu kohtaamaan arjen aivan samoin kuin selvänä olleetkin.

Se, että juo itsensä liian humalaan, on viesti muille ihmisille, "etten välitä teistä pätkääkään".
        Ja jos taas on pakko juoda itsensä jatkuvasti liian humalaan, on syytä ehdottomasti hakea apua alkoholi-ongelmaansa.

Hei sinä puhut täysin asiaa.Ei kännissä törkeästi käyttäytyminen ole tervettä ja siihen on turha vedota et sori otin liikaa tai en muista mitään.
        Jos mokaa se on kestettävä ja seuraukset siitä siinä on turha enää sympatioita odottaa.
        Olen itsekkin mokannut ja vastuub teoistani joutunut ottamaan.
        Sinun juomisesi ei mielestäni kovin hyvällä pohjalla ole ja kannattaa aika tarkasti miettiä,mitä asian kanssa teet.
        Jossain vaiheessa kavereiden ymmärrys alkaa loppua ja tuskin itsekkään jaksasit kovin kauan jos sua kohtaan oltaisiin samanlaisia kuin sinä.
        Minuulla oli viime viikonloppuna työpaikan ns virkistys matka laivalle ja työkaverini haukkui minut jo illallis pöydässä omolle kaikilla mahdollisilla termeillä mitä löytyi.
        Aika hienot fiilikset ja loppu illasta sammui yökerhoon.
        Oli aika hiljainen bussi matka ja ei olla töissä puhuttu sanaakaan.Ei ole tullut anteksi pyyntöä tai mitään selitystä.
        Mutta ei voi mitään jos ei osaa käyttäytyä humalassa eiköhän kannatta olla ottamatta.

• ambivalenttineN
        syksyn tyttö kirjoitti:

Hei sinä puhut täysin asiaa.Ei kännissä törkeästi käyttäytyminen ole tervettä ja siihen on turha vedota et sori otin liikaa tai en muista mitään.
        Jos mokaa se on kestettävä ja seuraukset siitä siinä on turha enää sympatioita odottaa.
        Olen itsekkin mokannut ja vastuub teoistani joutunut ottamaan.
        Sinun juomisesi ei mielestäni kovin hyvällä pohjalla ole ja kannattaa aika tarkasti miettiä,mitä asian kanssa teet.
        Jossain vaiheessa kavereiden ymmärrys alkaa loppua ja tuskin itsekkään jaksasit kovin kauan jos sua kohtaan oltaisiin samanlaisia kuin sinä.
        Minuulla oli viime viikonloppuna työpaikan ns virkistys matka laivalle ja työkaverini haukkui minut jo illallis pöydässä omolle kaikilla mahdollisilla termeillä mitä löytyi.
        Aika hienot fiilikset ja loppu illasta sammui yökerhoon.
        Oli aika hiljainen bussi matka ja ei olla töissä puhuttu sanaakaan.Ei ole tullut anteksi pyyntöä tai mitään selitystä.
        Mutta ei voi mitään jos ei osaa käyttäytyä humalassa eiköhän kannatta olla ottamatta.

...ja siks olenkin juomatta. Heh heh :)

• on vastaavanlaisia kokemuksia. Huomaa kuitenkin ettei yhteinen mokailu sinun toimiesi älyttömyyttä vähennä. Krapulassa ja/tai morkkiksessa asiat tuntuvat pahoilta. Juopon psyyke on kuitenkin valitettavan joustava - unohtaminen on uskomattoman nopeaa ja kokemuksista oppiminen lähes mahdotonta.

Juot ehdottomasti liian paljon ja kertomasi kokemukset osoittavat kiistattomasti, että olet alkoholisti. Alkoholisti ei voi oppia kohtuukäyttäjäksi: on vain rajaton juominen kaikkine seuraamuksineen tai ehdoton raittius. Lisäksi naisen alkoholisoitumisprosessi on paljon nopeampi kuin miehen. Tämä ei ole sovinismia, vaan tieteellinen tosiasia: naisen maksa on pienempi ja vahingoittuu pienemmistä alkoholimääristä kuin miehen. Naisella on myös keskimäärin suurempi rasvaprosentti kuin miehellä, joten sama alkoholimäärä vaikuttaa naiseen voimakkaammin kuin mieheen.

Raittius ei ole kuitenkaan niin paha asia kuin miltä se äkkiseltään kuulostaa. Raittiinakin voi elää täysipainoista elämää, eikä meillä alkoholisteilla muuta tapaa olekaan. Tulee myös harvemmin, oikeastaan tosi harvoin, tapelluksi, haukutuksi kavereita ja puhutuksi sairaita juttuja.

Tältäkin palstalta löydät kokeneiden neuvoja. Tässä tutustumisen arvoinen linkki:
      http://www.paihdelinkki.fi/

Jos olet lukuihmisiä, tässä pari hyvää kirjaa:
      "AA:n Iso Kirja"
      Raimo O. Kojo:"Eroon viinasta"

• rattijuoppo

Normaaliltahan tuo kuulostaa ainaski meikäläiselle. Sillä erotuksella että kotimatakani saatan silloin tällöin taittaa autolla. Nyt sitten ootellaan viime kerran jälki seuraamuksia, kun sattu partio auto kohille.

• pilluntuhoaja

Moi ap miten menee? Onko sinusta nyt tullut selväpäinen ja alistuva nainen, joka levittää miehelleen vittua ja persettä kun käsketään?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe