sari ilman meikkiä!!!!!!

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

siis hyi helvetti menkääpä http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/blogit.shtml/sari
ja sieltä kuvagalleriaan ja sariin... ja kattokaa kuvia nimeltä

Big Brother: Aamupala maistui Sarille (8/31/06)

Big Brother: Aamusta asti iloisia. (9/2/06)

siis hyi helvettti,sehän on kaikista rumin!!!

24

4805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerronpa kuitenkin

KAIKKI vaaleahiuksiset on ton näkösiä ilman meikkiä. (tarkotan siis aitoja blondeja, en niitä joil on valkastu letti) Se johtuu kato siitä että myös ripset ja kulmakarvat on vaaleet ja eivät erotu ihosta hyvin.

Tarkasteleppa lähipiiriäsi...

• linkki...

• ei totta.

Satun olemaan vaalea luonnostani ja ripset ja kulmakarvat mustat!! Että eipäs yleistetä! :)

• se on

mietippäs itseäsi ilman meikkiä!!

• jukkapalamu

Heti alusta asti kattelin että tyttö on kuin Linda Lampenius, meikin kanssa ihan ok, mutta ilman sitä näyttää kuin olisi nukkunut yönsä katuojassa.

Ruma kuin sika pienenä.

• sari on

tuollainen on just täydellinen nainen

• kuuluu

silmien maalaminen päähän.

• ilman ehostusta

Onks sulle järkytys nähdä ihminen ilman meikkiä huh huh. Suurin osa naisista on elottoman näkönen ilman sitä. Katsoppas esim malleja ja missejä miltä ne näyttää ilman ehostusta. Tavis naisilta ja ihan normaaleilta sellasilta.

• ............
    • VonDon
    • Meikittömyys kunniaan

"Miehet" täällä suupäänä arvostelemassa meikittömiä naisia. Menkää kotiinne vielä hieman kasvamaan ja kypsymään. Miten te voitte surffailla keskellä päivää täällä kun on vielä koulua?

• ihot

Sarin ja Heidin ihot näyttävät väsyneiltä Tähän olen kiinnittänyt jo aiemmin huomion. Liikaa rasitusta...biletys, tupakka, aurinko, pakkeli...Ryppyjä molemmilla.

• sari on
        ihot kirjoitti:

Sarin ja Heidin ihot näyttävät väsyneiltä Tähän olen kiinnittänyt jo aiemmin huomion. Liikaa rasitusta...biletys, tupakka, aurinko, pakkeli...Ryppyjä molemmilla.

kuin haudasta noussut. RUMA! Eikä voi kauniiksi sanoa sen pakkelimäärän kanssakaan. YÖK! Ja olen mies 25v.

• .............

voi mitään, jos ei ikinä naista oo ilman meikkiä päässyt näkemään.. Tuleehan se yllätyksenä, ettei naiset olekaan sitä mitä meikillä on saatu aikaan..

• ...

Heh, no ei niissä kuvissa sari ollu mikään kamalan näkönen..on niitä pahempiakin nähty..
        Ja jossain lehdessä on ollut isompis julkkiksia ilman meikkiä..ja ei ne kyllä kovin hehkitä ollu vrt. meikillisinä..esim. Eva Longoria..

• kokemus..

Tapasin baarissa erittäin kauniin neitokaisen joka siitä sitten lähti yökylään luokseni. Hommat hoidettiin ja neito yöpyi luonani. Aamulla herätessäni, huomasin, että tytöllä oli pitkä irtolisäke hiuksissa jonka irroitti ja kun hän tuli suihkusta ilman meikkiä, näky oli järkytys. Mietin siinä, että kuinka ihmeessä voi meikki muuttaa ihmistä noin paljon. miksi naisten täytyy tällätä itsensä aivan erilaiseksi, kuin mitä oikeasti ovat? Kertokaahan.

• ...........
        ... kirjoitti:

Heh, no ei niissä kuvissa sari ollu mikään kamalan näkönen..on niitä pahempiakin nähty..
        Ja jossain lehdessä on ollut isompis julkkiksia ilman meikkiä..ja ei ne kyllä kovin hehkitä ollu vrt. meikillisinä..esim. Eva Longoria..

tai pamela Andersson

• ilman ehostusta
        kokemus.. kirjoitti:

Tapasin baarissa erittäin kauniin neitokaisen joka siitä sitten lähti yökylään luokseni. Hommat hoidettiin ja neito yöpyi luonani. Aamulla herätessäni, huomasin, että tytöllä oli pitkä irtolisäke hiuksissa jonka irroitti ja kun hän tuli suihkusta ilman meikkiä, näky oli järkytys. Mietin siinä, että kuinka ihmeessä voi meikki muuttaa ihmistä noin paljon. miksi naisten täytyy tällätä itsensä aivan erilaiseksi, kuin mitä oikeasti ovat? Kertokaahan.

Mä olen jo lähes 40-v nainen ja hissukseen vuosien saatossa meikki jäänyt pois vaikka nythän sillä käyttöä olisikin :). Nuorena piti purkki tolkulla sitä tunkea naamaan. Miehiltä kyllä aina tullut kehuja, että mukavaa kun näkee naisen sen oikean näköisenä eli tietää mitä tuleman pitää aamuisin :) Nyt jo oma ukko kotona joka ei edes pidä jos kamalasti maalaan naamaani.

• vähän
        kokemus.. kirjoitti:

et miks naiset meikkaa?? just teidän miesten takia ja teidän kommenttien takia... "sarihan näyttää ihan rumalta sialta ilman meikkiä" Siis haloo?!?!? menkää miehet itseenne ennen kuin kysytte et miks naiset tarvitsee meikkiä. siks ku miehet aika pahasti sit latelee todella "kehuja" ku nainen on ilman meikkiä!!!!

• Naisten asialla
        vähän kirjoitti:

et miks naiset meikkaa?? just teidän miesten takia ja teidän kommenttien takia... "sarihan näyttää ihan rumalta sialta ilman meikkiä" Siis haloo?!?!? menkää miehet itseenne ennen kuin kysytte et miks naiset tarvitsee meikkiä. siks ku miehet aika pahasti sit latelee todella "kehuja" ku nainen on ilman meikkiä!!!!

Tämä BB-palsta on tuonut taas valitettavan hyvin esiin sen miten naisiin suhtaudutaan esineellistävästi. Huomattavassa vähemmistössä (vai onko niitä lainkaan?) ovat viestit joissa esim. haukutaan BB-miesten ulkonäköä, vaikkeivät he kaikki todellakaan täytä länsimaisen kauneusihanteen kriteerejä.

Miettikääpä myös sitä, mitä Jenni sanoi eilisessä subin BB-lähetyksessä Heidille (vai oliko se Sari?), heidän ollessaan kaksin makuuhuoneessa keskustelemassa. Voiko nainen halutessaan vaatia (BB-talossa) ruumiillista koskemattomuutta tulematta leimatuksi nipottajaksi tms?

• Onhan tota Saria joo kauniiks kehuttu. Sehän nyt on tosi asia että nainen on kauniimpi sopivasti meikattuna,mutta miten vaikuttaa hiukset? Pidettäisiinkö Saria yhä kauniina jos hänen ihanat pitkät vaaleat kutrinsa olisivatkin lyhyet ja tummat?Vilkaisisitko kahdesti jos kadulla tulisi vastaan vaikka olisi kuin nätisti meikattu.Eli olen sitä mieltä että Sari on kaunis hiuksiensa ja vartalonsa takia.

• ..............................

hiuksetko eivät voi olla kauniit??

• Priestess(en jaks.rek)
        .............................. kirjoitti:

hiuksetko eivät voi olla kauniit??

totta kai on kauniit.mutta sarilla ?

• yleensä on

kun on blondi, niin kulmat ja ripsetkin ovat aika vaaleita. Siksi me brunetit olemmekin kauniita myös esim. saunassa ja öisin koska emme tarvitse ruiskumaalia naamaan:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe