Hei! Osaisiko joku neuvoa miten lasitiiliseinä pystytetään... Olin varautunut siihen että seinä tehdään valmiiseen alumiiniseen kehikkoon (näytti remontti-reiskan ohjelmassa helpolta :) ) mutta kyseisten kehikkojen hinta kauhistutti, olivat nimittäin nelisen sataa euroa kappale ja kaksi erikokoista kehikkoa olisi tarvittu. Nyt siis on mietitty muuraamista yms mutta kertokaapa hyvät ihmiset mikä teillä on ollut toimiva/ei toimiva ratkaisu?
lasitiiliseinä
2
880
Vastaukset
- seinään
Googlaa: Lasitiilen muuraus
kyllä sen voi tehdä ilman kehikkoakin,esimerkiksi liimamassalla tai lasitiilisilikonilla liimaamalla.paljon työläämpää on kyllä mutta onnistuu,alimman kerroksen tarvii olla millilleen vatupassin mukaan vaakasuorassa,muuten tulee ongelmia..kylppärin lattiassahan on aina kaatoa jonnekkin suuntaan joten alimman rivin alle tarvitaan jotain täytettä että sen saa vaakasuoraan.itse olen useamman tehnyt ko tavalla ja aina on asiakkaalle kelvannut..lisäksi kannattaa laittaa vastakkaisesta seinästä pönkätty ohjuri kyseisen seinän kohdalle että saa sen myös pystysuunnassa suoraan.ja saumojen viimeistely lasitiilisilikonilla..ja tietenkin reunimmaisten tiilien reunaan tarvitaan jotain peittämään ne.itse olen laittanut joko laatan suikaleita saneerauslaastilla tai alumiinilistan tai hyvin lakatun puulistan niihin.toivottavasti tästä nyt oli jotain apua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408