ei mitään hauskaa koko kimmassa!!ja kaikenlisäksi EPÄSIISTI. hyi!
JENNI ON IHAN TURHA -ULOS
6
846
Vastaukset
- hanne
amatsoonisiskokset hahahhahhahaa...naisellisuus kaukana yäk
- pumppapumppa
sitä ne ovat molemmat-taviksia-ei kiinnosta katsella!!!
- jetson
Jenni joka on iloinen ja hymy korvissa.. aivan ihana mimmi.
- päivän päällä
Jenni kulkee usein koko päivän siinä pitkässä
yömekossaan jollaisia piti vanhatpiiat 70-luvulla. Tukka roikkuu aina epäsiististi ja ne vaaleanpunaiset housut vasta kamalat oli, takamus roikkui puolessa välissä reisiä. Katsoin kun
nousi pöydästä ja käveli Tatun ohitse, niin Tatukin jäi oikein katsomaan Jennin housuntakamusta.. - assahoohhooh
Taitaa siltä Jenniltä onnistua tarvittaessa myös siisti pukeutuminen. Tarviiko tuolla olla jatkuvasti vimpan päälle?
Mun kokemuksen mukaan tuo Jenni on yks talon fiksuimmista tyypeistä. Eikä sen tarvi olla koko ajan äänessä...
Jos laitettaisiin Mensan testiin Jenni ja Hena vastakkain niin Hena varmaan häviäisi ÄO:ssa 100 pinnaa! Vaikea sanoa tuohon mitään.Jenni ja muutama muukin tyttö on jäänyt vähän takaalalle kun niitä ei ole niin paljon koosteissa näytetty kuin muita.
Voi vielä olla että mielipiteet vaihtuu monesti kun aika kuluu ja kaikki saa näkyvyyttä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955