onko miesten mielestä häpyhuulten koolla mitään väliä? Jos on siis isot/pienet, kummat on "paremmat" vai onko asialla mitään merkitystä?
häpyhuulien koko
8
2489
Vastaukset
- ...
Ei ole väliä. Kokonaisuus ratkaisee.
---
Pienet häpyhuulet ovat sievät. Isot häpyhuulet ovat seksikkäät.
Pillu tuntuu samalta. - mlukku
ulostyöntyneet esiin luiskahtaneet häppärit on tosi maukkaat. Ja ennen kaikkea, niitä on tosi hyvä imeskellä ja suussa lutkutella. Ei ne nyt niin kovin kauniit ole, mutta sitä maukkaammat....ja niitä voi aika tavalla venytellä ja levitellä. Sellaiset pikkuset pilkistävät häppärit on kyllä paremman näköiset, mutta niistä on aika vaikea saada kunnon suu-otetta, pitää aina tyytyä pelkkään nuolentaan. Kaikista kamalimmat ovat sellaiset viivapillun, kokonaan sisällä olevat häppärit.
- kaarloholvi
tämä asia voi olla sulle epäselvää. Tottakai niiden tulee olla pienet
- Iippo Vinetto
... kuin kalja- ja lonkeropullon paremmuutta krapulassa ennen syöntiä. Pääasia, että on!
Kunnon turpea vittu ja isot häppärit mua kyllä erityisesti viehättää, mutta enpä valita muistakaan. Parasta kun sentään jotain joskus onnekseen saa, mallista ei niin välii. Aika harvinaisia kyllä nuo meikäläisen extra-suosikit. - halu tärkeää
Jos on halukas ja kostuu helposti niin se on minun mieleen. Hienoa jos saa nuolla esim. 69 asennossa.
- venomies parraton
kaikki häppärit käy mulle
Toki isot ovat aina näyttävät ja hyvät nuolla.
- jos vielä oravi
Kyllä isot ovat hyvät ja parasta on silloin oravi, joka kiipeää vartta monia senttejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329