harrastuksia!

pyreeni

Mitä kaikkea harrastatte ilman koirianne ja koirienne kanssa?

10

999

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teatteria, oopperaa, politiikkaa, lukemista. Koirien kera näyttelyitä.

• pyreeni

Varmaan kannattaisi laittaa ihan omatkin harrastukset;)
      Elikkäs: Lenkkeily päivällä lastenvaunuja työntäen, illalla sitten juosten, metsästys, vauvan hoito(ei oikeasti mikään harrastus, laitoin koska se vaan on NIIN mukavaa;)),lukeminen, kuntopyörän ja soutulaitteen parissa puhiseminen, kaikenmoinen ulkona olo, erillaisten ruokalajien laitto ja kokeilu, koiran kanssa harrastetaan agilityä(mies teki esteet, oikein hienot, vaikka ei mitenkään päin viralliset) eläinten hoito(meillä muitakin elikoita, kuin vaan koira)..

Kyllähän noita on!

• Koirien lisäksi harrastan lyijykynäpiirustusta, aiheena muotokuvat ja TIETYSTI koirat. Tietsikalla sitten kuvankäsittelyohjelmia apunakäyttäen teen kaikkia kivaa, koirien valokuvista ja omista piirroksista....... käyntikortteja, kortteja, kotisivujen etusivukuvia ja pariin koiralehteenkin olen tehnyt kansikuvia juhlanumeroihin.. ym. ym. Elikkäs minä vaan piiretelen....... ;))

• FAU

tai niihin liittyen tulee kaikennäköistä puuhattua.
      Jälkeä ja tottista lähinnä ja näyttelyitä tietty lisäksi aika paljon.
      Tokoakin harrastetaan ja jonkunverran myös hakua ja puruja, mutta se jälki on "pääharrastus".
      Koirien lisäksi harrastuksiin kuuluu hevoset ja muutkin eläimet mutta useimmiten on koirat mukana hevosiakin ajaessa.
      Koiriin liittymättä en paljonkaan mitään muuta harrasta, kun kaikki kaveritkin on koiraihmisiä, no luen joskus kun aikaa on, mutta siinäpä ne.

• harrastuksia enää, mutta pääasia että itsellä on hyvä. :) Koiran kanssa ulkona kuljeskelemiseen menee vapaa-ajasta jonkinlainen osa. Muuten harrastan pimeinä vuodenaikoina aerobicia ja astangajoogaa, keväällä hiihtelen ja pelkään moottorikelkan kyydissä, soitan jonkin verran koskettimia ja luen romaaneja. Nyt voin ehkä sanoa että harrastan vaihteeksi opiskelua... Menin onneton ilmoittautumaan kurssille, joka suoritetaan verkko-opiskeluna. Se liittyy kyllä myös työhöni, joten saan sen punottua osaksi työaikaan. Mutta saa siinä kotonakin jokusen illan istuksia.

• paljoa harrastella,koirat ja lapset vie kyllä kaiken ajan joten voisi kai sanoa että harrastamme kaikkea puuhailua yhdessä,on sitten rikkaruohojen nyppimistä tai maton pesua =)Näyttelyitä jonkin verran tulee kierrettyä.

• Shiisaa

Koiran kanssa harrastetaan, joka on tällä hetkellä 10kk, lähinnä perus lenkkeilyä, "tarpeetonta" koulutusta, eli temppujen opettelua ja kokeiltu pyörän kanssa juoksentelua pikkuhiljaa. Ei se kyllä ymmärrä sitä ideaa, ainakaan vielä :D
        Ja talvella sitten ryhdytään kokeilemaan näitä erilaisia vetoharrastuksia.

Omiin harrastuksiin kuuluu lähinnä tietokoneiden kanssa touhaamista, lukemista, historiaa, sekä animea & mangaa.

• hannamaija

Koiran kanssa pyöräilyä ja tokoa ja kaikenmoisia piilosilla oloja ynnä muita leikkejä..Mies käy koiran kanssa metsällä(on nyt, kaksi-vuotiaana vihdoin ymmärtänyt, että sinne mennään etsimään lintuja ei risuja..). Talvella saa vetää lapsosia pulkassa, mistä tykkää mahottomasti!

Ilman koiraa..lasten kanssa pyöräilyä (taas..), askartelua ja leipomista.. On tullut monen näköisiä syötäviä kun nämä nappulat pääsee taikinaan käsiksi.. ;)

• Cinnabar

Minä ja kaksi koiraa harrastellaan lähinnä (siis ihan harrastusmielessä, en käy metsällä eikä kilpailuissa, ainakaan vielä) agilityä ja jälkeä. Ihan vain että koirilla olisi jotain "erikoistakin" tekemistä. Suurimmaksi osaksi kuitenkin vedellään pitkiä lenkkejä, juostaan vapaana sekä pidetään koulutussessioita ja opetellaan hölmöjä juttuja. Taas mielenkiintokysymys, ei mihinkään tarkoitukseen.

Itse harrastan sitten lähinnä töissä käymistä :D No ei vais, kirjallisuutta ja kulturellisia juttuja.

• omiin harrastuksiin koirailun(="pennun koulutusta") lisäksi ei oikeen ole, mutta haaveena olisi aloittaa ratsastus uudelleen monien vuosien jälkeen. (Taidan vaan olla hevosen selässä kuin voi kuuman perunan päällä tätänykyä!)
      Sitten lukemiseen toivoisin aikaa ja joku oma urheilulajikin voisi olla kiva...onhan noita vaikka mitä! Nyt aika kuluu lasten harrastuksissa ja näissä "kotihommissa", joita kyllä sitten riittääkin! Ihmettelen jo, miten se aika sitten riittääkään, kun on pakko lähteä töihin...=)
      No tämä netissä pyöriminenkin taitaa olla jonkunlainen harrastus mulla, kun sitä pystyy tekemään ihan kotosalla ja just sillon kun sopiva hetki löytyy =)! Muutoin aika normaalia perheellisen koiranomistajan eloa lenkkeineen kaikkineen...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe