Muistan hyvin mis olin...!! olin kotona kattomas uutisii mis näytettii ku ne kaks lentokonetta osu wtc:torneihin. :(
mut sit ku ne lentokoneet osui siihen piti oikee tarkentaa kuvaa telkkarissa et näkisin hyppääkö ne ihmiset ikkunasta alas pelastuakseen vaiko oliko ne niitä wtc:tornien osia, mut kyl ne oli ihmisiä...!!
:(
wtc:tornit "mis olin?"
215
43533
Vastaukset
- no olin
bunkassa. iltakasilta näin vasta telkkarista ku heräsin sillon. yöduuni kato.
- suoraa lähetystä
silmät suitsirenkaina.
Aika uskomaton tunne.
Ei oikein aluksi tajunnut, miksi koneet törmäsivät torniin. Vasta vähän ajan kuluttua meni tajuntaan, että kyseessä on terroriteko. - aikaan Hki-Vantaan lentoket...
Vastaanottajat kertoivat kuinka oli käynyt, pidin ensin peloitteluna/vitsinä.
- olin
siellä toisessa tornissa. Juoksin sitte äkkii pois sieltä.
Itse olin kotona. Broidi tuli sanomaan, että joku kahjo on lentänyt päin jotain pilvenpiirtäjää... Menin katsomaan telkkaria ja hetken kuluttua toinen kone osui toiseen torniin, seurasin romahdukset ja hetken vielä, mutta sitten vasta aloin miettimään asiaa tarkemmin.
- kojonma
Kun WT-torneihin hyökättiin,olin Aamulehden auditoritossa kuljin tarjoilukärryillä juuri ohi , kun kaikki toimittajat ryntäsivät Auditoorioon!Ja he huusivat etä Amerikkaan on hyökätty!! Ja olihan sinne! Todella! Amerikkalaiset eivät koskaan anna sitä anteeksi, enkä usko että tarvitseekaan!
Minun mielestäni Suomi on ottanut liian yksipuolisen kannan tässä Israelin ja Palestiinan välienselvitysjutussa, joka ei koskaan tule päättymään! Niin kauan kuin me elämme!Joku aina kostaa jossain...........
Noi itsemurhapomittajat eivät lopeta!!
Ei Suomen valtio pysty jotain satojen vuosien kiistaa purkamaan! Eikä mikään raha vaikka sinne kuinka paljon laitettais, se on vaan omilta köyhiltä pois! Aseisiin menee täältäkin paljon rahaa, yksityiset ihmiset laittaa, meidän sosiaaliturvan maksamia etuuksia! Vahinko ettei sitä suostuta näkemään!
Sitä se Ranskan Pressakin varmaan tarkoitti! Mollaamalla Tuomiojaa! Kyllähän se Chirak sitä teki, vaikka toista väitettiin.
Siviiliväestöä käytetään hyväksi raasti!Siitä tehdään maalitauluja! Ihmettelin miten nopeesti selvittiin pyhinvaellusmatkalle, monta sataa tuhatta ihmistä!Se oli minusta tosi kummallista!
Annettas niiden itse selvittää välinsä!
yksi päivärahastakin veroo maksava kansalainen vaan! - Mä vaan
kojonma kirjoitti:
Kun WT-torneihin hyökättiin,olin Aamulehden auditoritossa kuljin tarjoilukärryillä juuri ohi , kun kaikki toimittajat ryntäsivät Auditoorioon!Ja he huusivat etä Amerikkaan on hyökätty!! Ja olihan sinne! Todella! Amerikkalaiset eivät koskaan anna sitä anteeksi, enkä usko että tarvitseekaan!
Minun mielestäni Suomi on ottanut liian yksipuolisen kannan tässä Israelin ja Palestiinan välienselvitysjutussa, joka ei koskaan tule päättymään! Niin kauan kuin me elämme!Joku aina kostaa jossain...........
Ei Suomen valtio pysty jotain satojen vuosien kiistaa purkamaan! Eikä mikään raha vaikka sinne kuinka paljon laitettais, se on vaan omilta köyhiltä pois! Aseisiin menee täältäkin paljon rahaa, yksityiset ihmiset laittaa, meidän sosiaaliturvan maksamia etuuksia! Vahinko ettei sitä suostuta näkemään!
Sitä se Ranskan Pressakin varmaan tarkoitti! Mollaamalla Tuomiojaa! Kyllähän se Chirak sitä teki, vaikka toista väitettiin.
Siviiliväestöä käytetään hyväksi raasti!Siitä tehdään maalitauluja! Ihmettelin miten nopeesti selvittiin pyhinvaellusmatkalle, monta sataa tuhatta ihmistä!Se oli minusta tosi kummallista!
yksi päivärahastakin veroo maksava kansalainen vaan!Ei sitä vihanpitoa voi Lähi-Idässä lopettaa. Ainakaan kovin helposti. Siellähän on tapeltu jo muinaisen Babylonian ja Assyrian ajoista lähtien eli ennen kuin ihminen keksi pyörän. Miksi nyt pitäisi mennä väliin ja mitä se auttaisi? Tulee varmaan lisää terrori-iskuja, kun sinne mennään heilumaan.
- kanuli1
kojonma kirjoitti:
yksi päivärahastakin veroo maksava kansalainen vaan!väärin sanottu!
vaan yhdysvaltalaisia!!! koska koko amerikka ei ole mukana,jengit vaan ovat tappaamas ihmisiä joka puolella maailma, ja kai sen takia joku on antanut maistaa oma lääkeitä! ei oo ihmettä!!!
mua harmittaa kun näen uutisissa joskus! huutavat kuoleko amerikka! miksi?
mä itse olen etelä amerikkasta ja nimenoman olen amerikkalainen, vaan etteko koskaan tajutte?? - nauttimaan päivärahaa
kojonma kirjoitti:
yksi päivärahastakin veroo maksava kansalainen vaan!Sun pitäisi siis saada valtiolta ilmaista rahaa, olla vielä maksamatta siitä veroa. Menes kuule töihin ja maksa ne verosi itse. Sosiaaliturva ja sosiaaliturva. Aina ollaan kinuamassa ilmaista rahaa sosiaaliturvan nimellä.
Virossa homma toimii ainakin jokseenkin fiksummin, siellä ei tarvitse maksella niin paljon veroja ansioistaan. Mitenkähän nämä kaksi järjestelmää saisi yhdistettyä niin, että molemmista jäisi vain ne hyvät puolet.
Mutta se iänkaikkinen sosiaaliturva, joka nielee valtion budjetista aivan liian paljon... Aikuiset ihmiset osaavat pitää huolen itsestään, mikäli haluavat niin tehdä. Suomessa on aivan liian paljon niitä jotka eivät halua.
- OLLA
ISTUMASSA JUURI PASKALLA....!!!"!!!!
Näin telkasta suorana toisen tornin romahduksen ja järkytys oli aika kamala... Näinkö jopa sen toisen törmäyksenkin, en ole varma, mutta romahduksen muistan liiankin hyvin. Ensimmäinen ajatus oli että siellä kuoli niinä hetkinä paljon ihmisiä.
- no-hawaii
hawaiille piti päästä enkä oo sen jälkeen päässyt ;(
(ja kyllä, osaan suhteuttaa omaa pettymystäni tuhansien ihmisten huomattavasti kovemmille menetyksille)istuin katkolla röökihuoneessa sätkä suussa kun hoitaja tuli ja sanoi että wtc tornit on romahtanut, ihmettelin hetken että mistähän toikin puhuu ja jatkoin siitä mihin jäin...
- jague
tulin kotii koulusta..ja olin nii poikki et en pystyny tekee muuta ku maata ja levätä pois väsymys.. horroksen läpi kuulin perheenjäsenen huutavan, "tuu kattoo, tääl menee lentokoneet torneihi..livenä" mutisin siihen et "joo joo".. ku nousin ylös illalla, telkkaris näytettii wtc:tä ja mä huusin kurkku suorana et "miksei mul kerrottu?"
- ambonius
olin juuri lähdössä vessasta (PASKALTA) ja kuulin että jotain oli tapahtuus....
- dfrtyh
ambonius kirjoitti:
Aika aitoo et muistat et olit just paskalla sillo.
- kojonma
ambonius kirjoitti:
Pitäis nää wc-jutut kokonaan lopettaa! Justiinsa.
- Anonyymi
ambonius kirjoitti:
ms-ldnbkkpdpsdpsadpåafspksadpfae fkåkåepkm ewmpegskäsdp hmo
- Anonyymi
dfrtyh kirjoitti:
Aika aitoo et muistat et olit just paskalla sillo.
djpvånåfasbfas kpåju9 fdopaxå< hrunkkuvalo
- juurikin
tulin juuri kotiin ekasta oikeasta työpaikasta ja avasin telkkarin, menin laittelemaan ruokaa ja ihmettelin että, tuleepa sieltä aikasin action-elokuvia.vähän aikaa kattelin leipäpalasta mutustaen ennen kuin tajusin, että ei jumalauta, täähän tapahtuu oikeesti! olin kyllä järkyttynyt koko seuraavan päivän..
- jäi leffa ottamatta
Olin videomuokraamossa kun jo silloinen ex-tyttöystävä soitti ja sanoi, että WTC:n ja Pentagoniin on isketty koneilla ja että ne palaa.
Ajattelin, että tänä iltana on telkkarissa muutakin katsottavaa eikä tarvii leffaa vuokrata. Menin kotiin ja näin juuri, kun toinen torni sortui. Äiti oli katsonut telkkaria jo vähän aikaa ja oli ihan järkyttynyt. - adasdsad
jotain ikimuistettavaa ja viihteellistä! Saivat ainakin USA:n hallitus luvan hyökätä afghanistaniin :)
- Ambrosia
juuri ajamassa autolla kotiin kun silloinen poikaystäväni soitti ja kertoi että jotkut terroristit olivat ajaneet lentokoneet päin World Trade Centeriä, silloin en tiennyt mikä World Trade Center oli enkä sitä missä tämä terroriteko oli tapahtunut, joten minua kyseinen tapahtuma ei paljon liikuttanut.Valitettavasti sellaisia ihmisiä jotka haluavat vahingoittaa toisia tulee olemaan aina.
- suomalainen
Oletko innoissasi siitä mitä tapahtui?
Aika rasistista Mielestäni!Yli 3000 ihmistä menetti henkensä? - Nimetön
suomalainen kirjoitti:
Oletko innoissasi siitä mitä tapahtui?
Aika rasistista Mielestäni!Yli 3000 ihmistä menetti henkensä?En nyt keksi mitään rasistista siitä jos on välinpitämätön vajaan 3000 ihmishengen kuolemalle.
Itselläni tuli ekana mieleen joku leffa kun sitä kattelin, mutta ei kummempaa järkytystä.
Ymmärrän toki että jos tuommoista omalle kohdalle sattuisi, järkytys olisi suuri.
Osa ihmisistä vain on välinpitämättömiä. - joopajoo2
Ambrosia kirjoitti:
juuri ajamassa autolla kotiin kun silloinen poikaystäväni soitti ja kertoi että jotkut terroristit olivat ajaneet lentokoneet päin World Trade Centeriä, silloin en tiennyt mikä World Trade Center oli enkä sitä missä tämä terroriteko oli tapahtunut, joten minua kyseinen tapahtuma ei paljon liikuttanut.Valitettavasti sellaisia ihmisiä jotka haluavat vahingoittaa toisia tulee olemaan aina.
Taisivat kuitenkin lentää eikä ajaa...
- griuu
Minä olin kaverini kanssa videovuokraamossa vuokraamassa Blair Witch Projectia, ja siellä katseltiin telkkarista myyjien kanssa, että aika vakavalta näyttää tilanne. Kotimatkalla minua pisti ampiainen.
istuin keittiön lattialla.en muista ihan mitä mä siinä tein mut kuuntelin yle x:ää.ja heti ku tuli suoralähetys tapahtumasta nii mä olin jo vaihtamas kanavaa,ku mä en jaksa kuunnella uutisia.ja mutsi huus et ei älä mä haluun kuunnella mitä on tapahtunu.vielkin tänä päivänä en piittaa siit tapahtumasta.ihmiset kuolee kun ne kuolee ja jokaiset omalla tavallaan..ja jos toi olis tapahtunu jossain muualla niinku kiinassa nii kukaan ei ois piitannu mitään.Ihan ku se tsunami thaimaassa.Siit oli kauan puhe,vieläkin siit puhutaan.mut tsunami joka tapahtu kiinassa 80-luvulla nii siit ei puhuta ja siin kuoli yli o.5 miljoonaa ihmistä.Paljon enemmän ku thaimaassa...mun mielipide....
- Foxxie
Niinpä. Mitä välii jos sun mutsis tai faijas kuolis? Tai parhaat ystäväs? Mitä välii sil ois? Joskushan ne kuolee kumminkin. Eikä kukaan varmaan piittaa mitään? Todellinen idiootti taidat olla...
- walencia-
Kun kuulin tapahtuunesta istuin linja-autossa matkalla koulusta kotiin.Uutisissa kerrottiin siitä ja ajattelin että voi kamalaa,mutta en osannut kuvitella sitä niiiin isoksi!Kunnes näin uutisissa kotona kuvia sieltä niin silloin meinas kyllä pälli levitä.
- moujou
töissä ja työpäivä oli kiireinen. Kukaan ei puhunut asiasta mitään enkä ehtinyt lukea uutisia. Jotain omituista ilmapiiriä havaitsin ympärillä mutta en udellut keneltäkään onko jotain tapahtunut.
Viiden uutiset taisin katsoa työpäivän jälkeen. Sieltä kuulin asiasta ensimmäiseksi. Muistelen ajatelleeni: "Ihanko totta? Noh, itseasiassa ei olisi mikään ihme, jos lentokoneiden sijaan olisi räjäytetty ydinpommi. Ainakin tiedotusvälineiden uutisoinnit viimeisten vuosien varrelta ovat olleet aika negatiivisia länsimaat-muslimimaat -akselilla. Ainakin minulle on uutisoinnista tullut kuva muslimimaiden kaunasta etenkin Yhdysvaltoja kohtaan. Tiedä tuota vielä onko asia noin vai jotain muuta...??? Onhan se harmillista sivullisten/siviilien menetys. Maailmassa vaan sattuu olemaan pahuutta ja sillä siisti."
Epäilin koko touhua jo silloin, ja epäilen edelleen. Toisaalta se ei ole ollut tärkein asiani elämässä. Tapahtuma kuuluu asiajoukkoon: "kun ei tiedä eikä tunne faktoja, niin on turha edes yrittää väittää tai uskoa johonkin tiettyyn totuuteen. Enkä todennäköisesti tule koskaan tietämään, eikä tuo niin paljoa edes kiinnosta. Paitsi sitten kun omaan nilkaan kalahtaa... ehkä joskus.... Parempi olla huolehtimatta." - puuhelmi
telkkaria, kun kuvan ylälaitaan tuli teksti "ylimääräinen uutislähetýs"! Jäin sitten seuraamaan tuota lähetystä, enkä ollut uskoa silmiäni.
Onko siitä jo viisi vuotta.- Nimetön
Muistatko mihin aikaan yämä erikoisuutislähetys tuli TV:stä? Oliko se suora lähetys?
- mummin......
luona tuolloin mummin luona,olin aika moisessa mahataudissa kun katsoin telkkaa ja yritin syödä jotain.
emme tienneet oikeen tuon taivaallista maailman tapahtumuista,seurasin siis telkkaa mutta aika sivu silmällä...kokoajan tuli noista tapahtumista jotain ohjelmaa...ja luulin joksikin toiminelkuvaksi...luulis ny järjen sanovan ettei siihen aikaa moista edes näytetä...
täti sitten soitti israelista "etteks tiä mitä maailmalla on tapahtunut,laittkaa nyt jo kattokaa nyt telkkaa"
mummi huusi et laita ykköselle,no sieltä sitten aloin tosiaan katteleen tapahtumia ja pakko sanoa että aika järkytys se oli...itku meinas tulla...=( - OIKEIN!!!
Olin kaverin sohvalla ja hurrasin,kerranki joku läpsäs näpeille takas.Siviili uhrit oli "ehkä" pikkusen väärin,mutta se ei todellakaan ole lähelläkään sitä määrää mitä jenkkipaskat on tuola maailmalla tappanu siviilijä.Tiedän että monet kun lukee tätä rupee lässyttää siviileistä,laskekaa samalla,Hirosima,Nakasaki,Irak,Vietnam ja kaikki muut maat missä jenkkipellet on tehny siviili uhreja.Miks meidän pitäs muistella 6000 ihmistä jotka sielä kuoli,mä muistelen mielummin niitä muutamaa miljoonaa siviilii jotka jenkkien yksinmääräämisoikeuden nimissä on tehty.
- oki
hurran ku sä räjähdät!
- Palomiehet?
Lolreps.
Ehkä saatat ajatella noin, mutta mitä tekemistä jenkkisiviileillä oli noissa sodissa? Pressa ja ministerit sen päättivät loppujen lopuksi. Ei niiden mikään pakko olisi ollut mennä mukaan.
Sanot siis, että jos esim. Tarja ryhtyy pommittamaan jotain random maata, niin silloin sinut voisi tappaa siitä, vai?
Olen toisaalta ihan samaa mieltä sinun kanssasi siitä, ettei niitä hemmetin sotia tarvita, mutta ei voi mitään, tehty, mitä tehty. Jos itse olisin voinut/voisin vaikuttaa niiden sotien kulkuun ja/tai lopputulokseen, niin hittovie sen tekisin!
Mutta miksi eivät terot sitten teloneet oikeita syyllisiä?
- Siksi koska eivät vaan osaa!!!
- Evo Täysin samaa mieltä, kuinka kauan jenkit on irakia pommittanu? Liian kauan, en sano etteikö ollu väärin jysäyttää ne koneet WTC:n torneja päin, mut voisivat ihmisetkin vähän ajatella kuinka monta ihmistä kuole jenkkien pommituksissa?!
- arabityttö
tietysti olen surullinen siviiliuhrien takia joita oli myös tietysti monia muslimeja. Mutta paljonko amerikka on tappanut ja tappaa siviilejä nimenomaan koko ajan maailmalla.
Olin Turkissa ko. tapahtumana ja näin sitä tv-stä. Iloitsijoita oli monia muitakin. - näin on.
Kyllä minullakin pieni hymy suupielessä oli ja olihan se jenkeille ihan hyvä näpäytys sormille vaikkakin siviiliuhreja olikin liikaa. Ja käsittääkseni WTC:n tukirakenteet olivat pelkkää terästä ja ne sulivat, kun lentokone törmäsi. Eli tavallaan oli jenkkien oma vika, kun porukkaa kuoli silloin niin paljon, sillä, jos tornit olisivat pysyneet pystyssä, aika paljon useampi olisi selvinnyt hengissä.
- 111
arabityttö kirjoitti:
tietysti olen surullinen siviiliuhrien takia joita oli myös tietysti monia muslimeja. Mutta paljonko amerikka on tappanut ja tappaa siviilejä nimenomaan koko ajan maailmalla.
Olin Turkissa ko. tapahtumana ja näin sitä tv-stä. Iloitsijoita oli monia muitakin.arabityttö: olet sairas! kukaan normaali, älyn ja tunteet omaava ihminen ei iloitse jos näkee vaikka tv:stä ihmisiä hyppimässä alas torneista kun ei ole muuta vaihtoehtoa enää..
Huomaa että sinulla ja ystävilläsi ei ole aivoja tai tunteita
tuskinpa monikaan "länsimaalainen"iloitsee kun näkee esim. Irakia pommitettavan
tästä huomaa hyvin selvästi, että uskonto pilaa ihmiset ja eri maiden suhteet
tosin ainahan syitä sodille löytyy - TAPITTAJA
MUTTA YMMÄRRÄN ÄSKEISIN KIRJOITTAJAN AJATUKSEN,KUMPI ON SITTEN PAHEMPI LÄHI-ITÄ JA NS,PAHAT AKSELIT,VAI KAIKKIEN TUNTEMA JA RAKASTAMA USA JOKA ON VALMIS HYÖKKÄÄMÄÄN MINNE VAAN JOS EI OLE TIEDOSSA OMIEN MENETYKSIÄ HALVAN ENERGIAN PERÄSSSÄ?
- kanuli1
se on okein sanottu! maailmassa on muutenkin paljon! tarkenpin ja surullisenpikin asia tapahtu että silloin kuolivat muutamia "saatanajenkiä"
- Onko sinulla?
111 kirjoitti:
arabityttö: olet sairas! kukaan normaali, älyn ja tunteet omaava ihminen ei iloitse jos näkee vaikka tv:stä ihmisiä hyppimässä alas torneista kun ei ole muuta vaihtoehtoa enää..
Huomaa että sinulla ja ystävilläsi ei ole aivoja tai tunteita
tuskinpa monikaan "länsimaalainen"iloitsee kun näkee esim. Irakia pommitettavan
tästä huomaa hyvin selvästi, että uskonto pilaa ihmiset ja eri maiden suhteet
tosin ainahan syitä sodille löytyyMiksi te olette aina niin helv***n yksioikoisia? Arabitytöllä on toki aivot ja hän osaa selvästi käyttää niitä terävämmin kuin sinä. Hän toi omassa näkemyksessään esille asiasta jo kaksi eri puolta. Sinä osaat tuoda esille vain yhden mielipiteen ja se on sinun omasi.
Se kertonee tarpeeksi sinun aivojesi tilanteesta. Siitä huolimatta sinullakin kuitenkin on ne.
- ramo82
tulin ulkoa koiran kanssa ja istuin tv-tuoliin, kysyin tyttöystävältä, että mikä tämä tapahtuma uutisissa. Ei kumpikaan ollut kuullut mitään tapahtumasta, mut loppuilta istuttiin tv:n ääressä. kotona. Pohdittiin maailman menoa.
- Opiskelijatar..
Niin äitini sanoi,että nyt on tapahtunu onnettomuus jenkeissä. Laitettiin tuleen kuvaa telkusta niin näkyi,että toinenki lentokone törmäs torneihin. Muistan kun sanoin,että nyt ei ole enää onnettomuudesta kyse.
- tyui
jep jep.on teil kyl ihmeelliset kouluajat ,ku näköjään kaikki on koulusta tulleena nähnyt tapahtumat livenä.tapaus sattui siis ysin aikaan aamulla.
- aikaa
tyui kirjoitti:
jep jep.on teil kyl ihmeelliset kouluajat ,ku näköjään kaikki on koulusta tulleena nähnyt tapahtumat livenä.tapaus sattui siis ysin aikaan aamulla.
Siis kumpaa aikaa ysiltä aamulla? Ku mäkin muistan tulleeni silloin koulusta ja jostain kumman syystä avasin telkun, vaikken normaalisti niin tehnytkään ja näin suoraa uutislähetystä paikanpäältä ja näin suorassa lähetyksessä, ku toinen kone törmäsi WTC:n kylkeen...
- -20-
...olin kai tallilla sillon kun se tapahtu ja muistaakseni sieltä tulossa kotiin kun kuulin tapahtuneesta. Tuntui epäuskottavalta ja pelottavalta. Kotona katsoin telkkarist uskomatta näkemääni..:/
- Kauan sitten...
Silloin olin 9-vuotias ja kysyin isältä, että miks tätä näytetään näin paljon, eikä mistään tuu mitään muuta ohjelmaa?
- olin
Kauan sitten... kirjoitti:
Silloin olin 9-vuotias ja kysyin isältä, että miks tätä näytetään näin paljon, eikä mistään tuu mitään muuta ohjelmaa?
silloin 9 vee. yksin kotona joskus illalla, oli melko pimeetä. olin harjottelemassa saksan esitystä varten kun se oli samana iltana.telkku oli auki. olin silti liian innoissani vuorosanoistani etten tajunnut mistä oli kyse, kun yläreunassa vilkkui teksti ylimääräinen uutislähetys ja live kuvaa sortuvista torneista ja alas hyppivistä ihmisistä kerta toisensa jälkeen.. kyllä se kuitenkin tajuntaan syöpyi ja seuraavana päivänä olin aivan tolaltani.olen vieläkin. 5 vuotta jo mennyt?
- Teku 1982
Olin matkalla amiskaan kun kuulin linjassa asiasta ja koulussa seurattiin. Tätä järkyttävää tapausta.
P:S Minulle on kyseisenä surullisena päivänä synttärit et tosi hyvä synttärilahjaItellä syndet Konginkankaan turman tapahtumapäivänä että kyl meni maku niistä 21 vuotis päivistä. :(
- ironiaa
...pelasin kavereiden kanssa huojuvaa tornia, kun radiosta kuultiin, että torneihin oli lentänyt lentokoneita. Se oli kaikessa kauheudessaan melko ironista.
- hoodoo
kotona, kun tulin vilkaisseeksi tv:tä ja luulin ensin, että sieltä tuli jonkun katastrofileffan traileri, ja ajattelin, että ehkä Emmerich on tehnyt jatkoa Independence Daylle... ja sitten tajusin, että mitä hittoa, näähän on uutiset?!
- Saddam
joo surfailin just kanavia ja kaapelilta satuin nbc kanavalle eksyä eka torniin oli juuri osunut ja toimittajat kauhistelivat kuika kamala onnettumuus... Sitten tuli toinen kone ja hiljaisuus...:( Sitten vielä pentagon...:(
Sitten vielä yksi kone kateis..:( En nyt tarkaan muista jäjestystä mutta jotain vastaavaa... - katariina..._
Juuri olin koulusta tullu kotiin, mutsi huusi kattomaan uutisia. Oli se kyl aika epäuskottavaa... Jenkkikaverit kerto et koko koulu oli menny ihan sekasi sillo ku ne siellä oli kuuullu tapahtuneesta... Monella ku oli tuttujaki siellä...
- thaimaasta terkkuja.
Kuntosalilla nostamassa painoja. Joku huusi pyoran paalta etta jenkeissa joku tormas pilvenpiirtajaan. Kaikki meni kattoo hetkeksi. Vahan ajan paasta sama kundi huusi et nyt osu toinen. Sitten vaan katottiin uutisia hiljaa....
- Hienoa
thaimaasta terkkuja. kirjoitti:
Kuntosalilla nostamassa painoja. Joku huusi pyoran paalta etta jenkeissa joku tormas pilvenpiirtajaan. Kaikki meni kattoo hetkeksi. Vahan ajan paasta sama kundi huusi et nyt osu toinen. Sitten vaan katottiin uutisia hiljaa....
Jöllikö siellä ??
- *tyttönen*
Juuri päässyt koulusta. Olin just menossa avamaan tv:tä, kun isosisko soitti ja kertoi. Se oli aivan käsittämätöntä! Näin vielä, kun toinen kone iskeytyi toiseen pilvenpiirtäjistä, ja sitten kun ne sortuivat...
Olin 100%:sen varma, että syttyisi 3.maailmansota. Onneksi ei.- raavin persettä
Ja join kaljaa
- miinn
menehtyi sitten tsunamissa :(
- GABUL
Kyllä jäi kyseinen iltapäivä/ilta hyvin mieleen! Sextailtiin miesystäväni kanssa vanhempieni sohvalla ja katsottiin TV:stä tapahtumien kulkua! Puhuttiin vielä, että, tämä kyllä muistetaan vielä vanhanakin, kun kysytään missä olit, kun WTC:n tornit sortu! ...oi niitä aikoja.
- White Man
Ai oi niitä aikoja vai? Ammu huora ittes!
- juuso
Ai oi niitä aikoja vai? Ammu huora ittes!
Olin tulossa koulusta kotiin bussilla ja radiosta sai koko bussiväki kuulla mitä oli käynyt. Luulin aluksi uutisen olevan jotain pelleilyä, mutta kotiin päästyäni uutiset toistivat silminnäkijän tallentamaa videokuvaa uudestaan ja uudestaan.
- Miinnii
Ja sil ei kuitenkaa käyny mitää, mut muistan et koulus sil sai olla kännykkä päällä ja ekana päivänä sen jälkeen koulus se mun luokkalainen ei ollu kuullu viel mitään siit sen isäst ja koko luokka suunnilleen itki ku se oli niin surullista ja kaikki luuli et se olis kuollu mut sit ku se soitti sille kesken tunnin, opeki alko melkeen itkeen, ku se oli nii liikuttavaa.. Sen mun luokkalaisen isä kuoli 4 vuotta ton jälkeen.:'(
- CCCP
se oli mukava hetki kun tornit sortui :) nauroin vain maha kippurassa jenkeille. toivottavasti tekisivät vielä uusia iskuja.
- v i i k i n k i
CCCP kirjoitti:
se oli mukava hetki kun tornit sortui :) nauroin vain maha kippurassa jenkeille. toivottavasti tekisivät vielä uusia iskuja.
Meinaavat ne tehdäkin.Teidän perheen vuokrakämpän räjäyttävät seuraavaksi.Et saa enää koskaan posteljoonilta kyrpää perseeseen.Oletko nyt surullinen paviaani?? HÄHHHÄÄH
- 14-vuotias
Olin juhlimassa synttäreitäni ja kun laitoin telkkarin päälle niin siinä näytettiin kun kaksi lentokonetta törmää WTC torneihin.
- Vaan kuulin
En siis nähnyt sitä TV:stä, mutta kuulin tunti-pari sen jälkeen kaverini faijalta
- 11.10 kokenut
Olin töissä ykköstornin 67. kerroksessa kun kone iski. Olin kyllä tietoinen iskusta, koska hyvä ystäväni FBI:sta oli minua varoittanut asiasta, mutta olin ymmärtänyt asian väärin ja uskoin iskun tapahtuvan vasta seuraavana päivänä.
Urheana miehenä poistuin tornista myöhään vasta kakkostornin romahdettua, auttaen monia järkyttyneitä ihmisiä pelastumaan.
Kyllähän se pöly yskitti muutaman päivän, mutta nyt asialle voi jo nauraa.- jepu_jepu
... ja mä hyppäsin jus vähän ennen siitä koneesta, joka törmäsi siihen torniin...
- Just.
ja mä oon Tarja Halonen
- mutta kuuntelin radioita
Ensin en uskonut kuulemaani ja mietin, että mikähän pila tämä nyt oikein, tai että kuulinko jotenkin väärin. Mutta sitten kun asiasta tuli lisää tietoa laitoin tv-n auki ja siitähän se ilta alko. Huh, ei heti sittenkään meinannut mennä kaaliin, piti soittaa parit puhelut ystäville ja sukalaisille, ennenkuin alkoi koko jutun kauheus selviämään. Meni siinä ainakin viikko ennekuin tajus koko homman rajuuden ja sittenkin vielä asia vaivasi pitkään sekä valveilla, että unissa.
- että näin
Olin vasta muuttanut uuteen kämppään, mutta en ollut vielä saanut asennettua telkkaria kun ei ollut tarvittavia kaapeleita tms.
Kaveri soittaa ja sanoo, että: "Koko New York on tulessa ja siellä on vaan valtavan kokoinen savupatsas nousemassa. Pentagon on tuhoutunut ja Washingtonin yllä lentää pommikoneita."
No minahän olin saada sydärin. Heti ensimmäisenä tuli mieleen, että New Yorkissa on räjähtänyt ydinpommi ja että Pentagon eli USA:n sodanjohdon päämäja on tuhottu strategisella iskulla ja pommikoneet pommittaa muita hallinnon kohteita Washingtonissa.
Eli toisin sanoen luulin ensimmäisenä, että kolmas maailmansota oli alkanut Venäjän / Kiinan hyökkäyksellä Usaan.
Tämä mielikuva syntyi siis pelkästään kaverini soiton perusteella. - cenu2
Olin tulossa koulusta kotiin kun aukasin telkkarin BBC-kanavan jossa näytettiin palavaa tornia ,jonka jälkeen aukasin teksti-tv:n ja siellä luki että "lentokone osunut pilvenpiirtäjään " noh käännettyäni kanavan takasin BBC:lle näin suorassa lähetyksessä kun toinen kone syösky kohti wtc:n torni nro.1 eli hetken piti pyöritellä asioita päässä kunnes valkeni että olen juuri nähnyt suorassa lähetyksessä kuinka noin 3000 ihmistä kuolee =(
- tihk
Radiosta kuulin että johonkin pilvenpiirtäjään oli kone törmännyt. Menin sitten hieman myöhemmin laittamaan tv:n päälle ja juuri silloin toinen kone törmäsi toiseen torneista. Niitä tapahtumia kateltiin sitten loppuilta.
- Video
http://video.google.com/videoplay?docid=6829152403332975963&q=wtc 9/11
tulee haikea mieli - Kaija
Tein töistä lähtöä, kun kulin klo 16.00 uutiset. Syöksyin heti huoneeseen, jossa oli TV ja laitoin CNN:n päälle. Kiljuin työkavereille, että tulkaa katsomaan, mitä maailmalla tapahtuu. Kuvaruudussa tornien luhistuminen tuli kaikessa karmeudessaan. Että siinä se - vastaus.
- Nimetön
Olin kaverilla kun kuulin radiosta.Olin vielä sen verran nuori,että en tiennyt mitkä ihmeen tornit oli kyseessä,joten vaan hiukan ihmettelin,ja sitten kotona näin tv:stä.
- Erya
Olin 17v. ja saanut elämäni ensimmäisen työttömyyskorvauksen ollessani päiväkodissa harjoittelussa. Innolla menin suoraan töistä rahaa tuhlaamaan ja muistan kauppakeskuksessa ihmetelleeni, että mitä nuo ihmiset tuolla kahvilassa töllää telkkaria.. Tullessani kotiin, osa perheestäni katseli telkkaa ja huusi heti mutkin katsomaan ja kertoi mitä oli tapahtunut. En muista tulinko ennen toista konetta vai jälkeen.. Muistan vain harmitelleeni, että miksen tullut suoraan töistä kotiin. Nykyään tosin vältän mielelläni katastrofien tuijottelua, tsunamissa kuolleen ihmisen ruumiin kuva jonka näin, sai mut järkyttymään tosi pahasti.. koitan keskittyä hyviin uutisiin..
- Heebo81
Olin silloin armeijassa- Hennalassa. Yksi kaveri sanoi, että kaksoistornit ovat sortuneet. Sitten menin katsomaan uutisia ja näin Kaiken. Ensimmäiseksi tuli mieleen, että nyt alkoi 3. maailmansota. Kapiaisetkin puhuivat, että nyt on tosi kyseessä.
- inked
Mä olin intissä parolan nummella. eka tuli mieleen että lomat paloi kun valmiutta nostettiin ja meillä kans puhu skapparit että nyt ollaan tosissaan.
- intissä
inked kirjoitti:
Mä olin intissä parolan nummella. eka tuli mieleen että lomat paloi kun valmiutta nostettiin ja meillä kans puhu skapparit että nyt ollaan tosissaan.
pimeänä syysiltana leirillä - joukkuetelttaan alkoi tihkua pikkuhiljaa tiedon palasia... joku tiesi vakavasta kerrostalojen sortumisesta, joku toinen oli saanut tekstiviestin jossa puhuttiin lentokoneista... Oli aikamoinen ilta kun huhumylly jauhoi ja kukaan ei oikein tiennyt miten vakavasta tilanteesta ulkomaailmassa oikeasti on kyse...
- 9/11
http://www.tekniikkatalous.fi/doc.te?f_id=1001997
"Hirveä romahdusnopeus panee miettimään, eivätkö rakenteet vastustaneet millään tavalla romahdusta. Kyllähän tornin lujuusvoimien ja massavoimien olisi pitänyt jarruttaa romahdusta merkittävästi ja lopulta pysäyttää se."
"Järkeni mukaan tornien olisi pitänyt iskun voimasta jäädä ylös, mutta molemmat tornit romahtivat yhtä nopeasti alas asti. Romahdukset olivat identtisiä ja symmetrisiä, mutta yleensä onnettomuudet ovat kaikkea muuta kuin symmetrisiä." - naimakuningas
olin juuri lopettanut rakastelun ja aloin katselemaan touhun jälkeen uutisia missä kerrottiin tämä surullinen uutinen.. harmillinen päätös hekumaan.
- typsy
Oltiin 9.lk luokkaretkellä Liettuassa kun tuo tapahtui.
Vitun pelottaava tilanne, varsinkin kun omakaan ympäristö ei sillä hetkellä vaikuttanut kovin turvalliselta.
Pisteenä i:n päälle käytiin sitten vielä tuona samaisena iltana vierailulla Toisen Maailmansodan aikaisella keskitysleirillä, jossa opas kertoi hyvin eläytyen, kuinka vankeja kidutettiin missäkin kopeissa.
Jättää aika hyvin jälkensä 16-vuotiaaseen tyttöön. - jatso
olin just silloin paskalla.
- Mut ehdin pyyhkiä..
Ennenkuin huushi romahti, ja buushi murehti.
- siellä romahti
juuri silloin sellainen tornihylly
- Aina muistaa
Itse täytin juuri samana päivänä 31 vuotta ja olipas se tosi paukku kun katsoin tv:tä ja koneet meni torneihin. Ensin luulin että se on joku traileri elokuvasta ko tajusin mitä oli tapahtunut. Kyllä jäi synttäripäivä muistoihin surullisella tavalla.
- Maseru^^
sisko täytti sillon 15v. muutenkin oli tapahtunut siskon aiemmilla synttäreille vaikka mitä, mm pikkuveli törmäsi sähkökaappiin vuotta aiemmin. jälki yhä otassa ;)
- ja juhlat alkamassa.
Olin kotona ja olimme juuri aloittaneet poikamme, esikoisemme 2v-juhlat. Kakkua ei oltu vielä otettu kun yksi vieras tuli sisään ja pyysi aukaisemaan telkkarin. Siihen lopahti. Kakku ei mennyt alas eikä paljon muukaan. koko aikuisten sakki katsoimme uutisia ja olimme tärinässä kauhusta ja surusta ja ties mistä. Onneksi lapset olivat vielä niin pieniä, että touhusivat omiaan ja luulen että he eivät asiaa milläänlailla tajunneet. Se päivä jäi mieleeni suruna ja seuraa mikana hamaan hautaan asti. Se on aina myös poikani syntymäpäivä.
Tänään hän täytti 7. Yhdessä olemme asiasta nyt puhuneet kun on tullut tietoiseksi. Pahaa tekee sanoa että tämmöinen on todellakin mahdollista. Pieni mies kyyneleet silmissä kysyy, että ottiko jumala ne lentäjät tykönsä vaikka olivatkin niin pahoja? Mitä siihen sitten muuta vastaat kuin että "otti se". Vaikka itse mielessäni ihmettelenkin että miten se niin selvää on kun mekin pelkäämme pääsemmekö ja kelpaammeko sinne. No, uskoa elämään ei pidä horjuttaa. Hyvään vaan kannustaa. - siinä
lentokoneessa...
- Joopaniinpöjoopa
Olin viestinnän tunnilla.
- sonn
Olin kotona.. En kyl sillon älynny todellista syytä, miks me katottii uutisii.. Olin sillon just alottanu koulun. Nyt ku ajattelee, tiiän miks me katottii ne. :/
- 1pilvi
Olin päiväunilla ja televisio auki, kun heräsin luulin että alkoi joku elokuva kun ensimmäiseen torniin oli jo osuttu, noin minuutin kuluttua heräämisestäni lensi toinen kone toiseen torniin, ja siinä vaiheessa tajusin että tämä onkin totta.
Sen muistan olin niin järkyttynyt seurasin vain televisiota kun tornitkin romahti, en varmaan edes paikaltani liikahtanut... - ..........
Tulin sillon koulusta kotiin. Mutsi katto uutisia ja huusi mut ihan hysteerisenä paikalle. Kauhistuin kun näin koneen törmäävän torniin. Veljeni oli tapahtuman aikana tässä kyseisessä kaupungissa. Tietenkin meille iski paniikki, kun emme muutenkaan olleet veljestäni muutamaan päivään mitään kuulleet. Rupesimme jo miettimään pahinta.. Selvisi kuitenkin, että veljeni ei edes ollut tuolla enään kun tuo tapahtui. Oli lentokoneessa matkalla takaisin suomeen.
Loppu ilta menikin telkkaria katsellessa ja maailman menoa ihmetellessä.Se päivä jäi mieleeni suruna. - Brendon2
se oli semmonen tavallinen uuvuttava syyspäivä; tulin koulusta kotiin rättiväsyneenä, rojahdin sohvalle ja avasin vaistomaisesti telkkarin vaikka en uskonut sieltä tulevan siihen aikaan mitään minua kiinnostavaa. selasin kanavia ja Maikkarin kohalla pysähdyin;
seurasin suoraa lähetystä WTC:n tornien juurelta, joista toinen oli tulessa. näin muutamasta uusinnasta koneen törmäyksen. jonkun aikaa seurattuani sekavaa tilannetta, tapahtui jotain shokeeraavaa: toinen lentokone lensi suorassa lähetyksessä kohti etelätornia osuen siihen. se tapahtui ihan yht'äkkiä ja odottamatta ja hetkessä toinenkin torni oli tulessa. kello oli toisen koneen törmätessä hieman yli neljä Suomen aikaa.
seurasin sitten sitä lähetystä koko tapahtuman ajalta: torneista alas hyppiviä ihmisiä, kaikenlaista kaaosta, kukaan ei oikein tiennyt mitä tehdä ja lopulta suuret tornit vain murenivat muutamassa sekunnissa maan tasalle.
se oli ja on edelleen mun elämän isoimpia tapahtumia, ku en oikeen muista esim. Neuvostoliiton hajoamisesta enkä Berliinin muurin sortumisesta yhtään mitään :)
sen jälkeen me ollaan kuultu kaikkea valheita ja selittelyitä, nähty Afganistanin ja Irakin sodat, nähty ihmisten kärsivän turhaan.
"God bless America."- paskalle
ja huusin kohta lentää! kohta lentää! sitten pöntössä oli iso pökäle.
- sami84_
olin veneellä merellä ja sain uutispalvelulta viestin kännykkään. kun pääsin kotiin, niin silloin vasta se todellinen tuho selvisi. kauheaa.!
- metsässä
Olimme tutustumassa edelliseen luokkaamme jossain Sumiaisten-takametsissä ja luokkakaverillani oli tilattu joku uutis-palvelu kännykkään jossa ilmoitettiin asiasta.. Melko hähkähdyttävää, toisaalta porukka luuli sitä kyllä vitsiksi.. totuus paljastui päästyämme pois metsästä.
- that what
Mitkä??!!??
- Jape25
Intissä olin jossain korvessa leirillä. Siellä pidettiin heti tiedoitustilaisuus, mutta todellisuuden tajusi vasta kun pääsi sivistykseen ja näki tvstä tapahtuneen.
- kiviukko
Runkulla tai paskalla... Tai sit kummalakin
- kamikaze 33
paskalla ja koko rakennus heilahti
- oman
rakkaan mummuni luona..
- haukusmi
juu niinhän se oli, että koulusta lähdin aikaisemmin pois kun oli paha olo..kotiin tultuani avasin television ja romahdin aivan täysin..Rakas kaupunkini hätää kärsimässä, mutta oman omahyväisyytensä vuoksi..itkuhan siinä tuli ja epäusko...miten jotain tällaista voi käydä?! Helposti..kärsitään sitä muuallakin ja nyt USA sai osakseen sitä kärsimystä, mitä ovat muillekin aiheuttaneet.. elämme epäoikeudenmukaisessa maailmassa, missä vain harvat voivat menestyä..
- Heidiiiiiiiiii
Olin balettitunnilla.
Muistan sen tunnin varmaa ikuisesti.
10v. tytölle se oli aika iso pala ku vanhempien ryhmä runtäs saliin ja käski maikan laittaa radion päälle. Siellä sit istuttiin 20 tyttöö balettivaatteissa keskellä lattiaa ja kuunneltiin radiosta jotain mist ei tajuttu yhtään mitään.
Autossa matkalla kotiin radiostakin kuulu vaan siitä juttua.
Oli aika järkytys ku sit kotona näki telkkarista kuvia...
Sen muistaa kyl ikuisesti. - aapeli456
Juu olin sinä päivänä saikulla ku moinen tapahtui.Mulla oli silmäkulmas ns ruusu.
Mikä lie sitten?.Mutta sillo muistan ku tuossa sohvalla nukuskelin,lääkkeet veti tokkuraan niin muuta ei pystynyt tekee kuin nukkua vaan.Siin kolmen aikaan havahduin et mitä pirpanaa toi uutislukija sanoi.Siit sitten aloin ihmetellä et tollasta siel, - Jarmila Kratoshvilova
Istuin paskalla vessassa kun räjähti..mun alapäässä ja sit siel Nykissä...samaan aikaan...uskomaton yhteensattuma
- Jaakko
räjähtää koko paskalla istuva tyyppi. Vähän kunnioitusta pliis!
- kinniq25y
satuin surffaillessani nyyjook timesin sivulle, siin oli heti kuva palavasta tornista ja teksti kerto loput, avasin telkun ja uutisia tuli kokoajan...
sitä sit pähkäiltii koko ilta mesessä kavereitten kanssa, miten monta uhria saattaa tullakkaan...
kaikellaista.. :( - p.h.
olin linja-autossa kun radiosta kerrottiin tapahtuneesta..menin anttilaan ja siellä elektroniikka-osastolla oli tungosta..ihmiset katselivat tv:sta kuvaa palavasta tornista..sanoin eräälle vieressä olevalle henkilölle ettei lentokone voi vahingossa osua pilvenpiirtäjään..ja että kaikesta päätellen kohta osuu toiseenkin torniin...ja niin kävi..
- Tina
Joku hullu ammuskeli paukkupyssyllä Portlandin kadulla, ja kaikki oli paniikissa että herrajumala, sehän tapahtuu kaikkialla yhtäaikaa, Amerikkaa valloitetaan jokaisen kaupungin sisältä...suunniteltiin kaverin kanssa jo metsän läpi Kanadaan pakoreittiä.
Kyllä se maa muuttui aivan täysin heti siinä seuraavana päivänä. Äärioikeisto kristityt nyt ottaa vallan. Oli paljon liberaalimpi paikka silloin 10/9/2001. - missä olin
Olin nimittäin synnärillä jonne kaveri soitti ja kertoi uutisen.
- hartsa
olin kotona katsomassa varmaa uutisia. oli se aivan järkytä tapahtuma. mikä haloo siitä nousi. kuinkahan monta ihmistä siinä kuoli.hirveän ikävä juttu.
- carita
tosi surkea juttu se new york mutta keikka oli hyvä
- oli..
...kaaos. en meinannut uskoa todeksi, mutta kun asemia suljettiin ja lentoliikenne lakkautettiin, niin pakko oli uskoa. viimeistään uskoin silloin kun avaruusolion näköiset armeijanmiehet vartioivat menoani..silloin tuli ikävä kotosuomeen!
- sir antti
Heti herättyä menin kattomaan uutisia. Suu ammollaan ihmettelin mistä on kyse! Se oli aivan uskomaton tälli heti aamulla.. Toivottavasti ei enää tarvi kokea samaa!! :s
... olin kotona peikkoluolassa ja joku sannoi asiasta ja sitten avasin vasta telkkarin.
- jeppelee
kännissä sohvalla :)
- ......
mut ei tullu mitään ku kuulin että tornit musertu :(
- hap
kyläilemässähän sitä tuli silloin oltua kun jenkkiläiset räjäyttivät torninsa hajalleen, saivatpahan ainakin jonkin syyn lähteä sotimaan:)
- Maseru^^
sillon kun kuulin, n. klo 4 iltapäivällä, istuin olkkarissa ja katottiin telkkaa! muistan vielä missä istuin.. sillon myös sisko täytti 15v ;)
se oli nelosen ylimääräinen uutislähetys sillon. - o.j.k
itse olin kaverilla! Katsoimme uutisia. Ensin luultiin että isku oli pelkkä vahinko! Mutta sittenkun toinenkin kone vetäisi toista tornia päin syyksi anettiin terroristi isku! Se oli kamalan näköistä kun ihmiset hyppivät alas:/
- Helkku
Olin kotona potemassa vuosisadan flunssaa!
Raahauduin telkkarin ääreen,kun mitään muutakaan en jaksanut tehdä.
Luulin ensin, että kysymys oli jostakin uudesta elokuvasta, jota juuri tehdään. Kun totuus valkeni, olin koko päivän tv:n ääressä. Tuntui ihan yhtä pahalta, kuin Estonia-onnettumuus!
Helkku - Taikku70
Mä olin ex-mieheni kanssa meidän talon rakennustyömaalla (silloin ei oltu vielä erottu). Sen sisko tuli käymään ja kertoi uutisen, enkä ottanut tosissaan ollenkaan; ajattelin et nyt toi tärähtänyt naisihminen on katsonut liikaa tieteiselokuvia. Mut kun päästiin kotiin niin selvisi etä tottahan se oli.
- kotikisuli
Olin kotona wtc sortuessa. Uutisis kerrottiin ja oli aika järkytys. Ainoo asia mikä oli mielessä on; miten tommsta voi tapahtua.
- panda**
Tulin koulusta ja menin vähäksi aikaa nukkumaan. Kun heräsin, laitoin tv:n auki ja näin mitä oli tapahtunut. Ekaks täytyi nipistää itseään, että onko sitä vieläkin unessa...
- olin
kaverin mökillä juomassa viinaa.
kuulin tuosta hommasta 3,1promillen kännissä ja aattelin että jopas on peliä
että sinne meni taas yksi nähtävyys jossa ei voi enää koskaan käydä. - Sartsa1990
VOI JEHNA siit on tosiaankin kulunut jo viis vuotta..huhhuh..iha ku se ois ollu vast äske..
Mä muistan mis olin sillo..olin kaverin luona ja sit ku tulin kotiin ni porukat oli olkkaris kattoo teeveestä uutisii ni sit näin ku siin näytettiin niit tornei..se oli aivan kauheeta.. muistan nähneeni monen ihmisen hyppäävän tornien ikkunoista alas pelastautuakseen murskaantumiselta ja palamiselta....muistan sen ihan selvästi..muistan olleeni tosi järkyttynyt ja myös vihainen ja ajatelleeni että ei hemmetti soikoon miten tälläistä voi tapahtua ja miten joku voi olla niin hirveä ihminen että saattaa tehdä noin kamalan tempauksen..
Sitten seuraavana päivänä pidettiin koulussa hiljainen hetki ja sitten muistan että kaikki koulussa puhuivat wtc iskusta. Muistan kuinka minua ja ystäviäni harmitti, kun siellä kuoli niin monta ihmistä ja että niin hienot rakennukset tuhottiin...nyyh!:( - pirreliini
Oltiin miehen kanssa kotona ja nähtiin uutiskanavalta livenä se toiseen torniin osuminen.
Meillä oli vauvan yritys silloin päällä ja sinä samana iltana jälkikasvut sai alkunsa... eli saimme kaksoset, kahden tornin ansiostako?
Spookia!! - Bailux
Oulussa oli Yliopiston Vulcanalia, sillähän mä bailasin. :)
- Bailux
Oulussa oli Yliopiston Vulcanalia, sillähän mä bailasin. :)
- hyvin
olin sillon just kuopion rautatieasemalla kaveria vastassa, ku hän tuli junasta ja kerto mitä oli tapahtunut ......uskomatonta
- joekki
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=1134534165&n=2
katsokaa ja antakee palautetta. - ...
keilaamassa
- -------------
Äitini haki minua tarhasta ja sanoi "Amerikassa on käynyt onnettomuus" kysyin että mikä "lentokone on lentänyt pilvenpiirtäjää päin" äitini sanoi.
- Tupuliini
Imuroimassa ja siivoamassa asuntoani. Annoin tv:n olla auki ja näin kauhun hetket. Tuntuu vielä tänäpäivänäkin uskomattomalta.
Myöhemmin samana päivänä istuessani parvekkeella, muistan tunteneeni voimakkaasti että jotakin on muuttunut peruuttamattomasti.
Kuin maailma ei olisi enää sama, kuin ennen törmäystä.
- wildcat23
Olin vantaan Tikkurilassa kaverin kanssa hillumassa, en tienyt mitää koko asiasta kunnen mun silloinen kundi laitto viestin et Wtc tornit on hajonnut. Meitzi oli kun klapil päähän lyöty, en kyl reagoinut pahemmin, olihan se ikävää, ehkä niin piti käydä. Koskaan emme tiedä mitä tapahtuu ja missä olemme.
- Birgo
Juu kaveri soitti heti ku ensimmäinen kone jysähti torniin, että nyt Jenkeissä tapahtuu!! TV auki ja heti niin näet mikä on meininki ja eipä menny kauan ku sain telkun auki niin kohta pamahti toinenkin kone... Tuntu täysin käsittämättömältä, että tuollaista voi tapahtua!!! Ja eipä ole maailma ollut enää entisensä tuon päivän jälkeen!! Paha ja Sairas paikka tämä pallomme...
- SenSuuri
Kaverin kanssa ryypättiin ja naureskeltiin:D kun lentokoneet lenteli torneihin ainakin oli mielenkiintoinen ryyppy päivä:)
- niinvarmaan
söittekö myös paskaa
- SenSuuri
niinvarmaan kirjoitti:
söittekö myös paskaa
syö ite sitä paskaasi meillä oli vaan hauskaa kun usa sai sitä mitä ansaitsi!!:D
- Jokunen73
siellä olin
- timpez
Olin kotona ja sattumalta laitoin tv:n BBC kanavalle. Luulin silloin että yhdessä WTC:n tornissa oli syttynyt tulipalo. Myöhemmin näin kun toiseen torniin törmäsi kone ja siinäpä selvisi mitä oli tapahtumassa.
- -ENIGMA-
kotona viettämässä synttäreitä.. omiani siis.. vasta seuraavana aamuna sain kuulla Huomenta Suomesta, että mitä tapahtui..
- Treeniä
olin silloikin kuten viimeiset 16v on tullut käytyä :):)
Radiosta tuli siitä, juttua ja ajattelin, että mitä helevettiä ... - Nirse
Muistan kanssa ku istuin kotona koneen ääressä ja ihmettelin ku porukat tuli sanoon että tuus kattoon telkkaria, en ees aluks käsittäny mistä on kyse mutta lopulta tajusin. Ja seuraava koulupäivä puhuttiinkin pelkäästä WTC:stä.
- jeps
Mä olin sairaalassa sillon, huonos hapes :S
- Silakkaloota
Olin mielisairaalassa silloin potilaana. Koko osaston väen kanssa tuijotettiin uutislähetyksiä aamusta asti.
- nnnnep
...varmaan tulin jostain juomareissulta ;D
- Matt.
Olin bitsalla Järvenpäässä ja tatsoin kelkkaria samalla kun söin ,ja luulin että se on jokin sketsi????
- Lue
Lue Mestarin sanoja:Vakava profetia suomeksi
1-8 Sivua
täkeä sivu 5
YLLÄTYIN LUULIN SAVANI YHDEN SIVUN TULI 8 sivua..
Vakavaa asiaa..
Miksi mailma on tälläinen.. olin haminas suorittaas varusmies palvelusta ja palaamassa ruakailust takas yksikköön kun yks alikessu kerto et new yorkis on hiukka tapahtunnu loppu päivä kateltii uutisii ja jännättii et nostaako puolustusvoimat valmiutta joka ois tienny viikonloppu lomien peruutusta
- tornien sortuessa
HALOO !! Suhteuttakaa uhrien määrä Suomen väkilukuun, niin uhreja olisi ollut tuolloin Suomessa n. 40 .. Eli kaikki on niin suhteellista..
Tästä on tehty ikuisuusasia, jotta jenkit voivat toteuttaa " PELKÄN " epäilyn perusteella hyökkäyksiä itsenäisiin demokraattisiin valtioihin maailmalla, M I K S I ???
Täyttä Bush jr:n vaalipropakandaa, jonka en enään usko uppoavan amerikkalisiin seuraavissa vaaleissa..
Aikanaan Ruandan ja Burundin välisessä heimokiistassa murhattiin 4 kk:n aikana noin 800.000 - 1.000.000 ihmistä, eikä kukaan ollut kiinnostunut kyseisestä kansanmurhasta..
Ilman jenkkejä maailmassa olisi hyvä asua, sillä emme tarvitse mitään maailmanpoliisia Tellukselle.. - olin
matkalla levykauppaan kun sisko soitti että jenkeissä tapahtuu. se kuulosti ihan älyvapaalta, kun se ei oikein osannut selittää, että mitä.
siellä kaupassa sitten seisoin ja katsoin tv:stä kun toinen kone osui torniin. jäi levyt ostamatta. - Nanskuu
Juu-u..miekin olin kans kotona.oli kauheeta kattoa ku ihmiset oli ihan paniikissa ja hyppi ikkunoista jne.. :/
- usassa
Olin koulussa Usa:ssa, normi tunnilla ku ope laitto tv:n päälle ja katsottiin ku toinen kone osui torniin...siinä vaiheessa osa porukasta juoksi ulos luokasta, etenki ne joilla oli sukulaisia/tuttavia duunissa siellä. Siihen ope sitte kommentoimaan että:" Parempi ku kaikki menette koktiin ja odotatte mitä tapahtuu."
- grator
Vaihdoin just autooni syyläriä kun radiossa kerrottiin asiasta...
- per aspera ad astra
Säälittää monen rienaava, Amerikkaa halveksuva kommentti. Lapsellisen naiivia mielipidettä asiasta joka on taatusti suurempi ja vakavampi kuin suomalaisten uho-uho kusipäitten pinnalliset kommentit. Yhdysvalloissa asuu miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä. Pystytkö infantiili edes käsittämään sitä, vai oletko vasta henkisen kehityksesi alku askelissa täällä 5 miljoonan ihmisen maassa jossa me elämme.
- Nomen est
per aspera ad astra kirjoitti:
Säälittää monen rienaava, Amerikkaa halveksuva kommentti. Lapsellisen naiivia mielipidettä asiasta joka on taatusti suurempi ja vakavampi kuin suomalaisten uho-uho kusipäitten pinnalliset kommentit. Yhdysvalloissa asuu miljoonia ja taas miljoonia ihmisiä. Pystytkö infantiili edes käsittämään sitä, vai oletko vasta henkisen kehityksesi alku askelissa täällä 5 miljoonan ihmisen maassa jossa me elämme.
sinunkin kannattaisi tutustua viime viikon Seurassa olleeseen kirjoitukseen asiasta josta mm. monet tutkijat ympäri maailman ovat kirjoitelleet jo vuosia.Tarkoitan juuri kyseistä tekoa ja tahoja jotka mahdollisesti ovat asian takana.Seurassa asia tuodaan esille tavalla joka ei kiihkoile mutta kertoo lyhyesti ja yksinkertaisesti osan niistä "faktoista" jotka eivät sovi kuvaan.Netistä toki löytyy lisää ja epäilyjen takana ei ole perinteiset humanoideja jahtaavat hörhöt vaan arvostetut tutkijat,eri alojen professorit ja jopa ministereitä ym. muita politiikkoja.Jossakin sivistysvaltiossa moinen silmänkääntö ei olisi mennyt läpi mutta patrioottisessa Amerikassa senkin katsottiin onnistuvan.Nyt tosin kritiikkiä on alettu esittää aina vaan äänekkäämmin,vaaditaan puolueettomia tutkimuksia joten ehkä totuus siitä kuka tiesi/teki ja mitä ennen ja jälkeen romahdusten selviää jossakin vaiheessa.Selvää kuitenkin on että on tutkimusten lopputulos mikä tahansa niin amerikkalaiset ovat kärsineet trauman josta he eivät koskaan tule toipumaan.Toisin sanoen he eivät koskaan enää voi luottaa oman maansa johtoon ja sen häikäilemättömään kykyyn uhrata myös oman maansa kansalaisia silloin kun puhutaan luonnon rikkauksien tavoittelusta keinoja kaihtamatta.Onhan ihminen uusiutuva lunnonvara mitä esim. öljy ei ole.
- jippo134
olin puolustusvoimien lentonäytöksessä läheisellä varalaskupaikalla... istuin autossa kuuntelemassa uutisia ja katsoin samalla yli lentäviä hävittäjiä
- Näin TV:stä
Olin kotona ja näin TV:stä kun eka kone oli just osunut torniin, enkä ollut uskoa silmiäni kun näin toisen koneen tulevan ja sanoin miehelleni, että katso, miten toi on mahdollista, että tuo toinenkin kone törmää. Näin sen suorana lähetyksenä eräältä ulkomaan kanavalta. Oli vähän järkyttävää katseltavaa.
- ...
..makoilin kotonani sohvalla(takana väsyttävä aamuvuoro) ja surffailin kanavalta toiselle..Euronewsilta näin jostain korkeasta rakennuksesta tulevan savua ja ajattelin vain,että "jassoo,joku singaporelainen hotelli palaa" ja käänsin kanavaa.Myöhemmin välinpitämättömyys vaihtui tyrmistykseksi ja suoranaiseksi järkytykseksi..
- 8809798777777777
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
- siivoustyöläinen
ensiavussa odottamassa lääkärin vastaanotolle pääsyä.odotushuoneessa oli televisio auki.menossa oleva ohjelma keskeytyi kun alettiin näyttämään kuvaa lentokoneen törmättyä ensimmäiseen torniin ja sitten toinenkin torni joutui törmäyksen kohteeksi.kello oli n.puoli 5 iltapäivällä.kiireinen lääkäri pysähtyi katsomaan tv:tä juostessaan vastaanottohuoneen ja elvytyshuoneen välillä.koko illan tuli joka kanavalta vain tästä hirveästä asiasta.
- Jepa
Olin juuri saapunut helsinki-vantaan lentoasemalle. Olimme juuri tulleet New Yorkista. Olimme juuri edellis päivänä ollut kattomassa niitä. Onneksi olimme saapuneet suomeen.
- mitään
ennenkun isä lähetti mulle "tosi" hauskan viestin illalla, tyyliin " saanko tulla luoksesi kylään, tarvisin ystävää, kaikki ovat niin vihaisia minulle, lähettäjä Osama bin laden"
kun menin ihmettelemään sitä äitille se sanoi vain että katoppa telkkariin. sieltähän se selvisi kymppiuutisista..- siistiä
ajattelin kun katoin tv:tä ja luulin että tulee joku elokuva siihen aikaan päivästä. Kunnes mulle selkis että jotain kauheeta on sattunut...kyllä tuli turvaton tunne ...
- :(((JSjadeaf
:((
- kipa
olin lomamatkalla Kreikassa,Pargassa, olin hotellihuoneessa, laittamasssa ruokaa,kun kuulin radiosta uutisen, ensiksi se meni sivu korvan mutta sitten kelasin että hetkinen, mitä kauheaa on tapahtunut, joudun laittamaan ruokaa kun on paljon allergioita,oli vielä mieheni syntymäpäivä hän täytti 60 vuotta, nyt tänään hän täyttää 65 vuotta . Menimme rantakadulle katsomaan kun baareissa näytettiin televisiosta niitä kauhukuvia.
- justiinsa joo
vituakos se muille kuuluu missä olin,räjäyttäsvät koko yhdysvallat maantasalle
- Xantte81
Ranskassa oltiin sukuloimassa kun sattumoisin kateltiin cnn:ää ja siellähän sitä tuli tuutin täydeltä. Kyllä pelotti kotimatkalla ja lentokentillä oli äärimäisen tarkat turvatarkastukset...
- mandragoran
siellä hyppelin pituutta kaverin kaa. Tais kaverin äiti soitella ja kertoa. Jos oikein muistan :p
- Lallita
Olin kotona ja ihmettelin kun isä puhu jtn sortuvista torneista ja avas sitten telkkarin kun uutiset tuli ja katoin varmaankin tällä ilmeellä: :OOO
Vois mennä mielummin tappamaan suoraan Bushin kun et satoja viattomia ihmisiä. - Nimetön
Silitin pyykkiä olohuoneessa ja mies luki tekstitveeltä että kaksi lentokonetta oli törmännyt pilvenpiirtäjiin. Siinä sitten ihmeteltiin voiko olla sattuma että oikein kaksin kappalein!
- blackmagictiger
TULIN KOULUSTA JA AVASIN TEEVEEN...KUN PÄÄSIN KOTIIN JA HÄMMÄSTELIN
- Bronzeadonis
Keskisen kyläkaupassa sillä hetkellä. Olin sillä osastolla missä myydään televisioita. Uutiset tuli niistä muutamista kymmenistä televisioista yhtäaikaa. Luulin eka että se on joku leffa ,ku eihän tommosta oikeasti tapahdu. Sit tajusin että se olikin totta. Olin kyllä melko järkyttynyt.
- WTC 911
Tulin duunista kotiin ja avasin sattumalta ulkomaisen uutiskanavan ja näin kaiken livenä, en ollut uskoa silmiäni ja ajattelin WHAT THE FUCK is happening !
- ArtsiX
Juu kyllä on mieleen jääny hyvinki että missä tuolloin olin.. Olin punttisalilla ja siinä lähdin kahviosta hakemaan lisää vettä, porukalla oli telkkari auki ja just näytettii ku se toinen kone osu. Kysyinki vielä että jaa mikä elokuva niillä siinä pyöri kun luulin että kyseessä oli joku toiminta pätkä tai semmonen ei tullu mieleenkää että oikeesti vois sellasta sattua, mutta sitte joku sano että ei se oo elokuva vaan uutiset että new yorkissa on tämmönen sattunu.. jäi reenit sikseen ja oli itekki pakko alkaa seuraamaan tapahtumien etenemistä.
- Rynkyttäjä
Miksi tämän piti tapahtua... ja vieäpä nimipäiväni kohdalla. Ei ole enää mukavaa viettää nimipäivää ku ihmiset surevat tätä päivää. On se kyllä pahempi niille joilla on tänään syntymäpäivä.
Itse taisin kuulla koulussa kun kuulin tästä ensin, kunnes tulin kotiin, näin mitä oli tapahtumassa.
Rest In Peace WTC Uhrit... - silloin...
Muistan tuon kuin eilisen, olin juuri aikuislukiossa matematiikan tunnilla ja joku sanoi että kaksoistornit palaa ja sitten tauolla soitin kaverille joka kertoi koko homman, kun pääsin kotiin en voinut uskoa silmiäni. Siinä tuli vähän outo olo avovaimon kanssa, koska meillä oli lähtö Intiaan n kuukauden päästä päästä...
- kurssilla
Atk-kurssilla. Netistä seurattiin kun lentokone törmäsi torniin.. Silloin ei vielä tiedetty miten vakavasta asiasta on kyse..
- Ohjaamotarkkailija
Ja nyt siihen vastataan. Olin matkalla Suolahdesta Sotkamoon. 4-tiellä vähän ennen Kärsämäkeä kun ensimmäisen uutisen asiasta kuulin.
- petos?
Suolahdesta Sotkamoon Kärsämäen kautta!? Eikö kannattaisi mennä Kuopion kautta? Et kai vaan tekaissut koko tarinaa???
- Malcolm X
mm. Irakissa ainakin 50 000 lasta, naista ja miestä, ja monissa muissakin paikoissa.
Jenkit aikoi hyökätä Irakiin jo ennen iskuja, se on todistettu. - HIM
jep
Kirjoittanut: HIM 11.9.2006 klo 21.32
mä olin kotona...katoin muistaakseni st tropezia kun tv-ruudun yläkulmaan tuli teksi:ylimääräinen uutislähetys kello 17.15 tai jotain...sit siin luki jotain et lentokoneet törmäsivät usa:ssa...ensin en pitäny sitä kovin isona juttuna ku koko ajan sattu jotain ihme pommi-iskuja..sanoin äidille siitä ja se jäi mun kans kattomaan telkkaria siihen asti ku se uutislähetys alko...siinä vaiheessa meni kylmät väreet selässä ku katoin tuoretta kuvamateriaalia... :'(
levätköön menehtyneet rauhassa... Avasin tekstitelkkarin ja aloin selaan päivän uutisia. Siellä luki "Toiseenkiin torniin törmätty" (tjsp). Ihmettelin, et mitä hemmetin torneja ja sit hokasin laittaa ihan teksti-TV:n pois niin siellä näytettiin koneen törmäys toiseen torniin.
Ei sitä käsittäny, et se on ihan todellista totta.- television
ja näin kun lentokone oli iskeytynyt wtc: torniin:(
- jeens
Jep.
Töistä suoraan sulista pelaamaan, ku työkaveri kotoa koukattuaan sanoi jotain, ett New Yorkissa on lentokone törmännyt pilvenpiirtäjään. Ajattelin, ett taas näitä jätkän juttuja, enkä kiinnittänyt asiaan enempää huomioo, vaikkakin kummastelin heittoo mielessäni.
Sit kotona tajusin ku teeveen avasin... Zeezs! Olin ihan huuli pyöreenä, ett ei o totta! Siinä meni ilta teeveen ääressä. - luujauho
joo oltii just kuusamossa metästämässä, oli iso metso just hollilla:)
- Sisko31
Muistan, kun mies tuli avaamaan television makuuhuoneesta, jossa olin kuuden päivän ikäistä vauvaa imettämässä....Luulin vitsiksi koko juttua... Kamala tapaus se oli! ;(
Itse olin tullut muistaakseni juuri koulusta kotiin, kun mutsi huusi, että Tule äkkiä kattomaan uutisia.
No siinähän sitä oltiin, ja toisen koneen törmäyksen näinkin jo livenä suorasta lähetyksestä.
Siinä vaiheessa oli kyllä silmät pallollaan uutisankkureilla, mulla, mutsilla ja muuan tuttavalla, joka oli meillä kylässä...
Olihan se melko järkyttävää.- töistä
kun paikallis uutiset kertoi et pienkone oli nosunut pilvenpiirtäjään ja kun pääsin kotio näin ns. oikeat uutiset ja kuulin ja näin et ainoa asia joka oli oikein oli pilvenpiirtäjä ja sen jälkeen paikallisradiot on saanut olla
- Mielenterveistäjä
Minä olin mielenterveyskuntoutujien retkellä linja-autossa ja muistan kuunnelleeni radiosta Vesa-Matti Loirin laulamana Nocturnea.
- Joku vaan. :D
Olin silloin tulossa koulusta kotiin, kun olin neljännellä luokalla. Kotona katsoin sitten televisiosta.. Opettaja kyselikin koulussa yksi päivä, ketkä muistavat missä olivat silloin.. :P
- dick chaney
i'm was fucking with george in aeroplane above texas blue sky
- dick "gay" chaney
i'm was fucking with george in aeroplane above texas blue sky
- hämmästys, kummastus
Opiskelin tuolloin Jyväskylässä ja olin koko päivän luennoilla ja harjoituksissa. Päivä oli tiivis, joten olin uutispimennossa.Kotiuduttuani illalla katselin lasten kanssa televisiota ja ihmettelin ääneen: Miksi ne näyttää katastrofielokuvaa tähän aikaan illasta ja vielä noin huonolaatuista?! No joo... :(
- atcwkh
Ai missä oltiin?
Mitäs väliä sillä oikeestaan on missä kukakin oli? Olin jo vuotta aikaisemmin todennut että imperialistit tulee vielä toivottavasti saamaan nenilleen, joskin en ihan tällaista odottanut. Nyt sitten poltellaan kynttilöitä sen kummemmin miettimättä mikä koko homman taustalla oli. Kyseessä on valtapolitiikka joka ei tunnu ihan heti ihmiskunnan eri kansoista hiipuvan. Juu, ja uskonnothan on oivia apuvälineitä tähän touhuun näköjään ympäri maailmaa. Jatkoa odotellaan; talouskasvun taantumista pelättäessä! - Taz-Tea Attlee
En edes tajunnut mitä oli meneillään, kunnes illalla poikakaverini soitti ja kertoi mitä oikein on tapahtunut. Samalla avasin television ja joka kanavalla oli uutiset meneillään ja niissä näytettiin kuvia sortuvista torneista. Sitten seuraavana päivänä koulussa oli koko päivän puheenaiheena terrori-iskut ja normaalit tunnit jäivät pitämättä, kun herkeämättä seurasimme tapahtumia.
Ei sitä alussa oikein käsittänyt, miten vakavanlaajuista tuhuo iskut oikein olivat saaneet aikaan.. Ja tätä keskustelua ottemuudesta riitti sitten moneksi viikoksi sekä medioissa että koulussa. - gintronic79
muistaakseni oli joku kuvankäsittelykurssi menossa ja huomasin, et sain kaverilta tekstiviestin ja siinä kertoi, et wtc:n torneihin on hyökätty new yorkissa... olin vaan, et no eipä kuullosta ihmeelliseltä. sitten kun tunti loppui ja pääsin kotiin, niin aloin katsomaan uutisia ja siinä sitten istuin ja kääntelin bbc:t, nbc:t, euronewsit, ylen ykköset, kakkoset, kolmoset ja kaikki kanavat, mistä vaan tulis tietoa. oli ihan käsittämätön tunne koko ajan... näin livenä, kun tornit romahtivat ja toimittajat olivat seota sanoissaan...
se oli äärettömän kamalaa. vielä kamalampi olo tuli, kun ajattelin, että miltä niistä ihmisistä tuntui, jotka heiluttelivat paitojaan ikkunasta merkiksi, että ovat elossa. toivoivat pelastusta, mutta toisin kävi :(
3000 ihmisen kuolema kerralla ei ole tietenkään mikään huippulukema, jos sitä verrataan ydinpommiin, mutta harvoin sitä livenä näkee, kun ihmiset hyppii alas pilvenpiirtäjästä.
veli pääs kuvaamaan wtc:tä 2001 kesällä, kun oli siellä lomalla... onneks oli siellä silloin kesällä.. - Jaaka
Jos en ihan väärin muista, niin on olin just paskalla silloin.
- JuZZi90
Siis, en oo ikinä lukenu näin paljon typoja puolen tunnin aikana :D Minä sentään tarkistan aina viestini typoista ennen kun painan tuota nappia.
- Nellonen
JuZZi90 kirjoitti:
Siis, en oo ikinä lukenu näin paljon typoja puolen tunnin aikana :D Minä sentään tarkistan aina viestini typoista ennen kun painan tuota nappia.
Nukuin uuvuttavan päivän jälkeen päiväunet kun äiti tuli herättää ett tuuppa kattoo mitä tapahtuu... ei ollu kauheen kivaa..
- outi85
Nellonen kirjoitti:
Nukuin uuvuttavan päivän jälkeen päiväunet kun äiti tuli herättää ett tuuppa kattoo mitä tapahtuu... ei ollu kauheen kivaa..
Olin myöskin päikkäreillä tuolloin 11.9.01. Olin nukahtanut tv:tä katsoessani ja poikakaverini alkoi yhtäkkiä selostaa minulle tapahtunutta. En ymmärtänyt ja jatkoin uniani. Kun heräsin kysyin poikakaveriltani, mitä ihmettä sä selitit? Olin kuullut, että Helsingin ja Turun välillä on joku lentokone törmännyt torniin. Muuten oli kuullut oikein, mutta maa oli hieman väärä. Monta kertaa on poikakaverini tästä minua muistuttanut. Olen aina kuitannut, että ei kannata minulle mitään selittää silloin kun nukun.... Että tällästä.
- kristiina-suominen
SARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH UFO TAIVAALLA :d MÄMMIÄ LISÄSÄ :dddddddd LISÄANNOSS MÄMMIÄ :dddddddd
SAAPUI HOUSUUNI!!!!!!!!!! YÖLYdddddddddddddddddddd - lumbago
olin pyhännällä .just tulossa taksilla sairaalasta.
- Anonyymi
*Ä_ dic :(
t. kristiina-suominen
KRIIIIIKKKKKKI IIIIIK!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Laivalla olin,vasta kotona asia selvisi.
- Anonyymi
En ollut ees mahassa vielä sillon, en todellakaan, mutta tuo oli oikeasti ihan JÄRKYTTÄVÄ teko... Niin surullista...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906