Tyhjänpäiväinen kysymys :)

T- fox

Onko sinua koskaan verrattu johonkin tunnettuun henkilöön jossain asiassa, esim. ulkonäkö, tavat tms. ?

Loukkaako vai imarteleeko vertaus?

Oletko itse samaa mieltä?

(Tuntuu että ihmisillä on joku pakkomielle löytää yhtäläisyyksiä, tyyliin "sä oot ihan sen-ja-sen näköinen!" Vaikka eroa on kuin yöllä ja päivällä.)

23

2571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo, mua aikoinaan verrattiin Nylon Beatin Jonnaan... Ja omasta mielestä en kyl yhtään oo sen näkönen ;) mut tietty makunsa kullakin :) ei tosta nyt kauheen harmissaan voi olla...kai ;)

• scale

sanottu, sanottu jopa erään tunnetun suomalaisen kaksoisolennoksi, monen eri ihmisen toimesta. Pitäisi imarrella, mutta enemmänkin vituttaa kun joskus tuntemattomat pällistelee.

• ...

Joo kerran yksi mies sanoi, että näytän ihan Jessica Alban ja Alyssa Milanon sekoitukselta. Arvaa suutuinko? En todellakaan, olin viikon hyvällä tuulella sen jälkeen. En kyllä osaa sanoa näytänkö, mutta kohteliaisuus on aina kohteliaisuus. Varsinkin kun kyseinen mies oli vain kaveri=)

• vastaus:

On, montakin kertaa, sanottu että olen Demi Mooren näköinen.

En ole samaa mieltä, tosin itseänsä ei näe samalla lailla kun ei ole peiliä kokoaika naaman edessä. Ehkä joku ilme voi olla samantapainen.

• "Pheope"

joo, sanottiin et näytän siltä frendien Phoebe:ltä. Ja jos en olis ollu varma et puhe oli ulkonäöstä(hiustyyli jne..), olisin voinut suuttuakin. Roolihenkilön älykkyys kun on hieman kyseenalainen ;) Vertauksen mairittelevuus on suoraan verrannollinen julkkiksen nauttimaan arvostukseen kyseisessä aiheessa esim. ulkonäkö tai lahjakkuus.

• T-fox

Phoebe on vain väärinymmärretty persoona kuten minäkin... :)

• minä itte

joo kävipä kivasti kun kysäisit...olin tuossa stadissa kahvilla ja ihmettelin kun viereisen pöydän isäntä kamerakännykällä räpsi kuvia minusta...
      -kysäisin että saitko hyviä kuvia?
      -kaveri vastasi että joo saisinko vielä nimmarin?
      -minä siihen että mitäs sillä teet?
      -no harrastan enduroa ja sinähän olet maailman mestari kohta...?
      -mitä? ajan mä enskaa ja crossia mutta en edes kilpaile....
      -etkös sä ole Samuli Aro????

-en ole ja kysy ensikerralla sitä nimmaria ennenkuin alat kuvata tuntemattomia tai tunnettuja ihmisiä.
      moido.

• T-fox

hauska stoori. :) Niitä kaksoisolentojakin on oikeasti. Yhtä tuttavamiestä luullaan aina Yön laulajaksi ja aika monet nimmarit on vääntäny kyllästyttään jankkamaan ettei ole se ukko. :)

• Wastaaja
        T-fox kirjoitti:

hauska stoori. :) Niitä kaksoisolentojakin on oikeasti. Yhtä tuttavamiestä luullaan aina Yön laulajaksi ja aika monet nimmarit on vääntäny kyllästyttään jankkamaan ettei ole se ukko. :)

Kasvonpiirteiltä verrattu lähinnä Lara Flynn Boyleen ( ennen leikkauksia) ja Cameron Diaziin. Cameron on musta kyllä aika erinäköinen, kuin Lara joten..eh he. Molempia kuullu muistuttavani useamman kerran.

Marilyn Monroeen on myös verrattu, luult. siksi, että mulla oli aikoinaan pitkään platinanvaalea polkkatukka.

Monet miehet vissiin yrittää kikkakolmosena baarissa julkkisvertauksia. Ei kieltämättä ollenkaan tyhmää.;D

• T-fox
        Wastaaja kirjoitti:

Kasvonpiirteiltä verrattu lähinnä Lara Flynn Boyleen ( ennen leikkauksia) ja Cameron Diaziin. Cameron on musta kyllä aika erinäköinen, kuin Lara joten..eh he. Molempia kuullu muistuttavani useamman kerran.

Marilyn Monroeen on myös verrattu, luult. siksi, että mulla oli aikoinaan pitkään platinanvaalea polkkatukka.

Monet miehet vissiin yrittää kikkakolmosena baarissa julkkisvertauksia. Ei kieltämättä ollenkaan tyhmää.;D

Mutta miksi naiset sanoo näitä toisilleen? Onko se jotain Female-bondingia?

• Wastaaja
        T-fox kirjoitti:

Mutta miksi naiset sanoo näitä toisilleen? Onko se jotain Female-bondingia?

En tiedä.:) Äkkiseltään vois ehkä ajatella, että esim. ystävän toiselle ystävälleen lausuma julkkis- vertaus ulkonäöstä olis kohteliaisuutta nimneomaan juuri _tuolle tietylle ystävälle_. Halutaan siis esim. kiertoteitä kertoa toiselle, että "sä oot hottis", "sä kelpaat monelle", tai että "ihailen sua ystäväni".

Motiiveja kai kuitenkin melkein yhtä monia, kuin naisiakin. Julkkiksiin liikaa samaistuvat ja (heille tuntemattomia) staroja yli kaiken ihailevat aikuiset on kyllä usein jotenkin..noh.. sääliksiä.

• lilylioneye

muita täällä on verrattu maailmanluokan kaunottariin, mutta minun lempinimeni on ollut röhösika.

• T-fox

olihan se urhea possu- leffakin listahittikamaa! :)

• T-fox

Tämä oli ihan huippu:

Illan kymmenennen pokausyrityksen jälkeen olin vähän kärttyisällä päällä. Mies tuli ja aloitti: "Näytät ihan filmitähdeltä..." minä huusin "Aaaaarrrrgh!" ja irvistin. "...nimittäin Tappajahailta!" mies lopetti lauseen ja luikki tiehensä. :D

• Jihuuu

Mulle on joskus aikoinaan kolme eri ihmistä todennut, että muistutan Mona Lisaa. Joo, en todellakaan ottanut kohteliaisuutena (vaikka kuinka olis kuuluisa taulu niin on kyllä pirun ruma muija!), vitsin pässit että kehtasivatkin sanoa jotain tuollaista ihan vaan todetakseen - vaikka olenkin tiennyt etten ole sieltä kauneimmasta päästä niin SILTI..! xD

No sitten seuraavakin kohteliaisuus oli vähän niin ja näin. Kävin aikoinaan kaveripojan kanssa katsomassa Kreikkalaisen naimakaupan teatterissa ja hän totesi, että muistutan sitä pääosanäyttelijää mikä Nina tms. se nyt onkaan. Totesin taas huvittuneena, että no kiitos (alussahan kyseinen nainen on myös aika hurmaavan näköinen :P ) johon kaveripoika lohdutti nauraen, että kyllähän se oli hyvännäköinen siinä lopussa kun oli laittautunut jne. En tiedä oliko se sitä miehen logiikka vai tulkitsenko mä näitä lauseita omalla tavallani mutta tuostakin lauseesta tuli mieleen, että on tosiaan ihan hyvä meikata kun lähtee ihmisten ilmoille xD Mutta totta puhuen sanoi hän myös tarkoittaneensa, että meidän olemus on samanlainen ja mä kuitenkin tykkäsin kovasti siitä leffan naisesta niin sen otin imarteluna ;D

• pullopersekapitalistisika

Joku joskus murjaisi että olen niin ruma, ettei toista löydy. Otin kohteliaisuutena :)

• T-fox

olet niin hauska! :)

• menja

Jokunen on sanonut Claudia Schifferin näköiseksi, ja pari kertaa jopa nuoren Brigitte Bardot'n näköiseksi.:O

Claudian ulkonäöstä en pahemmin tykkää, mutta BB oli kyllä aika jumalaisen näköinen. Olisin luultavasti itse aika bitch jos minua olisi siunattu niinkin hyvällä ulkonäöllä. ;) Todellisuudessa ulkonäöllinen yhtäläisyyteni Claudian ja Brigitten kanssa taitaa rajoittua lähinnä tuohon hiusväriin. :P

Että tämmösiä.

• Tero Kuusaalta

Jammu Siltavuori ja se vetoaa naisiin kuin häkä! Ette usko vai? Näin se vaan on. Ajan isolla ja hienolla autolla ja pätäkkää on tili täynnä. Ämmiä pyörii ympärillä niin ettei ovelle pääse. Olette uskomattomia pyrkyreitä.
      Oikeastaan ainoa julkkis minkä voisi liittää suomalaisiin naisiin on Keiko-valas.

• Minua on verrattu ulkonäön puolesta vain äitiini. Ei tosin ole tunnettu henkilö, mutta ainakin pikkutyttönä olin sitä mieltä, että äitsykkä voittaisi missikilpailut mennen tullen ;)

Minulta onkin pyydetty nimikirjoitusta ihan omana itsenäni - ei siis ole luultu keneksikään toiseksi. Vähänkö olen pop >:)

not...^

• T-fox

Mäkin olen antanut nimmarin yhdelle Bombfunkin heebolle ihan vain omana itsenäni... :)

• katarzyna

Natalia Imbruglia > tyyli, olemus, U2:n Bono > ???!!!, Marilyn Manson > silmissä kuulemma jotain samaa, heh.

Melko kaukaa haettuja vertauksia kaikki,mutta ymmärrän kyllä vertaajien pointit.

• T-fox

äijät ovat sanoneet about tusinasta ämmästä että muistuttaisin niitä, eikä ne ole edes keskenään yhtään samannäköisiä...

Naisten vastaavissa kommenteissa on edes sen verran järkeä että ruumiinrakenne on sinne päin ja väritys vastaavanlainen. Liv Tyleriä kuulen useimmin, vaikka ainakin mulla on astetta karumpi nöösy.

Vanhempien kommentit menee sen piikkiin että äidillä on kaihi ja isä ei suostu menemään optikolle! :)

Miehen vertaukset on tehty vaaleanpunaisten lasien läpi.

Ehkä paras oli et muistuttaisin Gong Li:tä, joka on mun mielestä jumalaisen kaunis nainen. Mutta se huono puoli, et ei pidä paikkaansa. :(

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4740
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2245
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1414
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      22
      1314
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      86
      1289
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      126
      1084
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      67
      1026
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      945
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      252
      935
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      906
    Aihe