Ärrin murrin! Muutama muukin kuin minä ja eräät työhöni liittyvät ihmiset ovat ilmeisesti nousseet tänä maanantaina väärällä jalalla sängystä ylös?? Näin äkkiä vilkaistuna näyttää siltä. Maanantait on viikon kurjimpia päiviä, kyllä. Mutta kohta se on taas ohi tältä viikolta, skål. http://youtube.com/watch?v=h02-2j3_E2A
...ihanaa 60-lukua aiheesta.
Suosittelen terapiaksi vaikka kuutamokävelyä koiran kanssa. Tai ihan valoisalla minä lähdin, mutta kuutamoksi se muuttui. Ei oo tosikaan että nyt jo on päivä näin lyhyt.
Känkkäränkkä-päivä!
6
504
Vastaukset
olevan täällä pulinoissakin noita känkkiksiä liikkeella taitaa vaan olla yksi ja sama kiusaaja,,,EI KIVA !!!
ja varsinkin niiden aamut ovat aina olleet mulle kauhistus =)! Pää toimii silloin viiveellä ja aina saadaan juosta kieli kurkussa kovalla kiiruulla, että ehditään ajoissa minne kukakin menossa on! Pitäisi lailla kieltää sellaiset aamun aloitukset! =)
Kaikkein "kamalinta" on silmät ristissä nähdä joku raikas ja aurinkoinen ihminen täydessä vireessä, kun itse kaiholla muistelee juomatta jäänyttä aamukahviaan, tukka solmussa ja matkalaukut silmien alla! Aina silloin lupaan itselleni, että kyllä minäkin huomenna nousen ajoissa ja virkeänä...mikä on norjan kansallsruoka?Tiedän ei kuulu aiheeseen:)
uskominen, niin se on pizza Grandiosa. :D Tai yleensäkin pakastepizza. Ja näin väitetään monessa paikassa.
Norjan kansallisruoka? Heititpä pahan. Arvelisin, että se kyllä vaihtelee alueittain. Esimerkiksi "lapskaus" pohjoisessa (lihaperunamuhennos), ja lammaskaali. Ja turska eli muodossa. Kalapullat ja kalapihvit ja kalalaatikko ja kalamureke. :)Ursa kirjoitti:
uskominen, niin se on pizza Grandiosa. :D Tai yleensäkin pakastepizza. Ja näin väitetään monessa paikassa.
Norjan kansallisruoka? Heititpä pahan. Arvelisin, että se kyllä vaihtelee alueittain. Esimerkiksi "lapskaus" pohjoisessa (lihaperunamuhennos), ja lammaskaali. Ja turska eli muodossa. Kalapullat ja kalapihvit ja kalalaatikko ja kalamureke. :)??
:-S
Silakkalaatikko? Pottukolikko?Ursa kirjoitti:
??
:-S
Silakkalaatikko? Pottukolikko?se miesten mielestä on HK-blue ja se pizza mutta oikeesti ainakin läskisoossi on mun yksi suosikki,,,minä luulin että työsiellä vaan lohta syötte:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564870Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891364
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1311153Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi264988- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965