Vetelehditte täällä jonnen joutavina! Se on ny sillälailla, että hihat helumaan ja töihin joka Iikka, vellihousuja ei täällä suvaita!
Miks työ ette ole
12
373
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Ruvetaan, ruvetaan.
En ole mikään vellihousu, minä en työtä pelkää vaan työ pelkää minua.
Mutta nyt siis työhön.
*äääh, en vakuuttanut edes itseäni*
Siis ihan oikeesti alan työhön nyt.
*sormet pois näppikseltä ja huuhaa kiinni, tottele, tottele, tott......*
Yykaakoo hep! yykaakoo hep! yykaakoo hep! - sellane
paikka on?En mä ole kuullukkaa.Onks se joku uus juttu
- tääkin
työstä.Kun hakkaa nappuloita ja vielä joutuu ettii niitä
en voi tehdä sitä hmmm...mikä sana se olikaan töy eiku öty ei työ....oon sairas.....
- joha
sieki oot heränny.Menitkö ajoissa nukkumaan.
joha kirjoitti:
sieki oot heränny.Menitkö ajoissa nukkumaan.
hereillä klo 6 asti joten menin nukkuu ajoissa noin klo 2
- pitääks tänääkin
mennä?
- pitää
se.Käy vaikka lahden torilla tai jossain.
- terve ruumis
TYÖTÄ kaipaa,,,,,,
- ;=))
mikä siut ruumiiks teki,
jossei terveydes oo mitää vikaa
*pohtii*
- työssää
... missäs muualla sitä on aikaa vetelehtiä, kuin töissä.... ei muuta, kuin työmoraali nousuun.
mie en oo löytännä töetä ku oon tämmönen nysväke ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144