Asioita joita voi oppia vain pieniltä pojilta
1. Tuplaleveässä vesisängyssä on tarpeeksi vettä peittämään 100m2 asunnon lattiat 8 cm paksuudelta.
2. Jos pölyvillakoiriin suihkuttaa runsaasti hiuslakkaa ja niiden yli luistelee rullaluistimilla, ne voivat kipinöidä ja syttyä.
3. Hammastahnatuubin sisältö on yli 5 metriä.
4. Yhden kolmevuotiaan pojan ääni on voimakkaampi kuin 200:n aikuisen yhteensä, kun testipaikkana on täysi ravintola.
5. Kun kiinnität koiran talutushihnan kattotuulettimeen, ei moottori jaksa pyörittää 15 kiloista poikaa, joka on pukeutunut Batman yöpukuun
ja pyyhkeestä tehtyyn viittaan. Kuitenkin sama moottori on riittävän voimakas levittääkseen maalin tasaisesti kaikille neljälle seinälle
6x5 metrisessä huoneessa, kun talutushihnaan kiinnitetään maalipurkki.
6. Koskaan ei pitäisi heittää pesä- tai golfpalloa ilmaan kun kattotuuletin on päällä. Jos kuitenkin kattotuuletinta käytetään edellä mainitulla
tavalla mailana, joutuu palloa heittämään useamman kerran, jotta saisi osuman. Kattotuuletin pystyy lyömään pallon todella kauas.
7. Ikkunat, edes kolmikerroksiset, eivät pysäytä kattotuulettimen lyömää golfpalloa.
8. Kun kuulet vessasta vetämisäänen sekä sanan "Oho", on jo liian myöhäistä.
9. Jarruneste sekoitettuna Kloriittiin tuottaa savua. Paljon.
10. Kuusivuotias poika saa tulen aikaan tuluksilla, vaikka 36-vuotias mies väittää sen onnistuvan vain elokuvissa.
11. Tietynmuotoiset Lego-palikat kulkevat helposti neljävuotiaan pojan ruuansulatuskanavan läpi.
12. Sanat "Muovailuvaha" ja "Mikroaaltouuni" eivät kuulu samaan lauseeseen.
13. Pikaliima on ikuista.
14. Jätesäkistä ei saa toimivaa laskuvarjoa.
15. Marmorikuulat bensatankissa pitävät kovaa ääntä ajon aikana.
16. EI, sinä et halua tietää mistä se haju tulee.
17. Katso aina uuniin ennen kuin laitat sen päälle. Muovilelut eivät pidä uuneista.
18. Palokunta saapuu keskimäärin 12 minuutissa.
19. Pyykkikoneen nopeinkaan linkous ei pyörrytä kastematoja.
20. Kuitenkin sama nopeus pyöryttää kissaa.
21. Kissat voivat oksentaa kaksinkertaisesti ruumiinpainonsa kun niitä pyörryttää.
22. 80% miehistä jotka lukevat tämän, kokeilevat sekoittaa jarrunestettä ja Kloriittia.
23. Kaikki naiset, oli heillä lapsia tai ei, lähettävät tämän kaikille ystävilleen, joilla on sähköposti.
Pienet pojat...
7
522
Vastaukset
- lähettää
tämä ystävälleni ihan tulevaisuuden varalle. Hän on juuri saanut pienen pojan. : )
- nasut
nyt tuo poika vasta 10kk, ja pahaakin on ehtinyt jo kyllä tekemään, mutta näistä ei ole vielä ainakaan mitään kokeiltu!
Juuri äskenkin tuossa repi siskonsa piirrustuksen oikein harras ja tyytyväinen ilme kasvoillaan, juuri sitä ennen oli heittänyt lusikallisen puuroa suoraan kasvoilleni! IHANAA!
No, on se silti myös niin suloinenkin =) ripusti eilen henkarilla oman pikkuisen takkinsa uunin vastuksiin roikkumaan :)
- paivansadeko
tuota vaikka en mies olekkaan. Tosin siinä sanotaankin että, 80 prosenttia ;)
9. Jarruneste sekoitettuna Kloriittiin tuottaa savua. Paljon.- Sofku
niin kerrotko tuliko savua.Tee se kuitenkin ulkona,itse en ole kokeillut.
- paivansadeko
Sofku kirjoitti:
niin kerrotko tuliko savua.Tee se kuitenkin ulkona,itse en ole kokeillut.
ostamassa ainekset savupommin tekoon. Viikonloppuna viimeistään on kokeilut pihamaalla :)
mitähän kaikkea tässä vielä voi odottaa?! =) Ja kaikkea tietysti kolmin kappalein!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955