tuli sitten hankittua syyte törkeästä pahoinpitelystä (baaritappelu)
lähteekö nyt haulikko ja hirvikivääri valtiolle?
lähteekö luvat?
12
2735
Vastaukset
- vaan
Jos et ole niillä mitenkään uhkaillut.
- hakkasit heikompas?
Nyt itket asiaa tällä palstalla? Soita poliisille ja kysy. Etkö uskalla?
- toinen töpeksijä
on se pirulauta kumma jos ei saa kysyä kun on asiaa, on tämä vittumainen palsta. Kuka helvetti haluaa mennä vapaaehtosesti "ehdottamaan" että hakisivat aseet pois. Perkele. En ole alkup.kysymyksen tekijä, mutta sattu pahasti silmään. On varmaan kiva uhitella luuviulu rastaletinkin siellä netin ääressä?
- Väyrynen Jaakko
toinen töpeksijä kirjoitti:
on se pirulauta kumma jos ei saa kysyä kun on asiaa, on tämä vittumainen palsta. Kuka helvetti haluaa mennä vapaaehtosesti "ehdottamaan" että hakisivat aseet pois. Perkele. En ole alkup.kysymyksen tekijä, mutta sattu pahasti silmään. On varmaan kiva uhitella luuviulu rastaletinkin siellä netin ääressä?
Olet sama kirjoittaja kuin alkuperäinenkin.
Admin
- MUTTA
Seuraavien lupien saanti taitaa olla ongelma. Jos hakisit nyt 9mm pistoolille lupaa, lupasi luultavasti evättäisiin. Riippuu tosin paikkakunnasta, mutta uusia lupia ei kannata ihan heti mennä anomaan.
- Prätkähiiri82
Tosin väkivaltarikollisen tausta vaikuttaa uusia lupia myönnettäessä. Mutta tiedän tapauksen, jossa mies ampui veljensä -90 luvulla ja nyt hänellä on taas luvat metsästysaseille. Tällaista en käsitä. On minulle vielä mutkan kautta sukua joten asia on varma!
- tappo
Niin sehän kai vanhenee kymmenessä vuodessa(eli luulisi myös häviävän rekistereistä), murha taashan ei vanhene koskaa.
- ISÄ AURINKOINEN
tappo kirjoitti:
Niin sehän kai vanhenee kymmenessä vuodessa(eli luulisi myös häviävän rekistereistä), murha taashan ei vanhene koskaa.
Paskat ne pahat teot poliisien rekistereistä katoa koskaan. Rikosrekisteri vanhenee ja sieltä poistuu rötöksiä mutta poliisien sisäisessä rekisterissä kaikki säilyy ikuisesti.
Vanhenemis ajat ovat teosta kiinnijäämisen ja siitä rangaistavuuden kannalta olennaisia siis jos rikos vanhenee esim. 5.vuodessa niin voit kehua retostella vuoden 2000 tekosillasi ilman minkäänlaista rangaistuksen vaaraa. - tutkimus
Hallussapitoluvat ovat pääsääntöisesti voimassa toistaiseksi ja viranomainen voi ne myös tarvittaessa peruuttaa. Eli tässä tapauksessa riippuu siitä, miten viranomainen harkintavaltaansa käyttää.
http://www.phpbbplanet.com/armeija/index.php?mforum=armeija
Semper Fidelis
Olinpa tuossa päivänä muutamana käymässä asesepällä kun sisään lampsi kaksi polliisia mukanaan yksi tyyppi.
Polliisit ottivat kaverin sinne jättämät aseet takavarikkoon.
Kaveri kertoi piesseensä työkaverinsa laivalla.
Lieneekö hänellä vanhojakin asioita takana,mene ja tiedä.
Taitaa myös riippua vähän vallesmannistakin,ottaako luvat pois,Turussa ottavat kirjastokortinkin pois.- spol
puliukoilta on tullu asneita keräiltyä että luvat lähtee
- futari2
Jos juttu todellakin etenee törkeänä pahoinpitelynä, niin luvat melko varmasti lähtee - edellyttäen, että joku huomaa sinulla olevan aseita. Ei todellakaan kannata mennä kyselemään asiaa.
Luvat siis lähtee - aseet ei mene valtiolle, vaan saat myydä tai antaa ne eteenpäin henkilölle joka saa niihin hankkimisluvat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236