Asukkaat pyydettiin kokoontumaan sohvalle ja jättämään alkoholit ja naposteltavat pois (haluavat kai parempaa imagoa näytettäväksi koosteeseen).
Häätöäänestykseen joutuivat: Henri ja Mira
Kolmas nimeäminen julki
12
3269
Vastaukset
- kits Cesar
joo hena pois!
- Ernesti
toivottavasti Sika-Hena lähtee..
- sika mieheks
Hena pois. Yritti lyödä IhkuMikaa
Miran ensimmäinen kommentti: "ylläripylläri" .. aika happamena on. Myös Henri Ilmaisi olleensa varma joutumisestaan, "Olin ihan satavarma".
BB:"viikkotehtävä jatkuu..."- tumma kaunotar
Vaikeaksi meni. Olisin pitänyt henkan pitempään kun hän kuitenkin on pitänyt yllä katsojan mielenkiintoa paremmin kuin mira. Uskonkin että mira putoaa ja ulkopuolelta solutettu ylläri jatkaa ärsyttämistä ennen kuin big brother paljastaa että hena ei olekkaan kilpailija ja poituu kuvioista.
- julle77
tumma kaunotar kirjoitti:
Vaikeaksi meni. Olisin pitänyt henkan pitempään kun hän kuitenkin on pitänyt yllä katsojan mielenkiintoa paremmin kuin mira. Uskonkin että mira putoaa ja ulkopuolelta solutettu ylläri jatkaa ärsyttämistä ennen kuin big brother paljastaa että hena ei olekkaan kilpailija ja poituu kuvioista.
Satun tietämään Henan, eikä todellakaan mies oo mikään solutettu pelaaja. Hena on vaan talossa ottanut oman roolinsa ja on täysillä kaikessa mukana, vaikka sikaa vetää, niin on ainakin täysillä mukana, mitä ei taas toisista voi sanoa. Esim.Sari on täysin turha tyyppi tuolla talossa; ei edes kroisoksena heittäytynyt rooliin vaan pelas taas varman päälle. Jos näistä kahdesta pitää valita, niin ehdottomasti Mira ulos. Kyllästyttävä nitisijä. Ei kukaan jaksa tuollaista hapannaamaa katsella. Ja siitä syystä Mira lähtee muualle itkemään elämän epäoikeudenmukaisuutta.
- maistaa hieman
nöyryyttä ja häädetään hänet pois
- Voi tätä ilonpäivää
Eiku äänestämään Henkka ulos, heti ku mahdollista.
Tätä mä oon aina halunnu.- jeeeeeee
Ei jaksas aina kahtoo sitä sen naamaa niin v******tuneen näköisenä, hena sen sijaan ottaa ilon irti (ja on sika)
- kerralla ulos
jeeeeeee kirjoitti:
Ei jaksas aina kahtoo sitä sen naamaa niin v******tuneen näköisenä, hena sen sijaan ottaa ilon irti (ja on sika)
Paikka on varattu jo Henalle.
Hena tulee sunnuntaina pois talosta.
- hymiö :)
harmi ettei molemmat voi lähteä samalla oven-avauksella!
- Nainen Pääkaupunkiseudulta!!!
Molemmat ovat oikeat lähtemään jo talosta pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081