Olen nyt "tapaillu" yhtä miestä reilun kk verran. Tapailulla tarkoitan lähinnä että nähdään baarissa, ilta yhdessä, sitten yö yhdessä ja seksiä. Eipä juuri muuta. Minulla kyllä kiinnostais mutta mies tuntuu olevan niin kiireinen ettei aikaa nähdä. JOskus laitellaan viikolla viestejä..
Nyt sitten tää tilanne alkaa ottaan päähän! Ei seurustella, mutta tää tilanne on kuitenkin semmoinen "ettei voi olla muidenkaan kanssa". Eli jos minä näkisin hänet nyt vaikka baarissa jonku muun kans, tuntuis aika paskalta.. ja tää mieskin on "antanut semmoisen kuvan" Siis jos minä olisin jonku kans/lähtisin yöksi jonku muun luo. Mutta kun homma ei etene, ajattelin, että seuraavana viikonloppuna isken toisen miehen, jos on tullakseen vastaan/suutelen jonku kans..
Niin, mitäpä mies tuumaa siihen? Siis onko kellään vastaavaa tilannetta?! Ollaan mutta ei olla ja ei hyvällä silti katsota jos on muiden kans!
Oli miten oli, saan ainaki nähdä miten tää mies siihen reagoi jos oon jonku muun kans. Tosin sitten taitaa loppua myöskin meidän yhteiset yöt.. :/
Teenkö väärin?!
11
1225
Vastaukset
- sinua varalla??
miehillä kun on tuo omistushalu.. aikamoinen. ja uskon että VARMAAN.. pitää muita myös sinun kanssasi mutta SINÄ et voi olla muiden kanssa.. niin se menee..
- saman kokenutN
Voit vaikka vuosia jatkaa tota"suhdetta", mutta se ei mihinkään vakavampaan ainakaan johda, ainoa lohtu minkä saat on just toi tunne, että mies olisi mustasukkanen, jos näkis sut jonkun toisen kanssa, mutta sekään vaikka näkisikin ei muuttaisi aika varmasti hänen suhdettaan suhun. Olen itse kokenut ihan saman ja tuhlasin turhaan vuosia elämästäni, joten voin vaan sanoa että ei kannata. Löydät varmasti miehen, joka haluaa kanssasi paljon enemmän:)
Jos sinä nyt olet tyttöystäväksi kelpaamaton vakipano, niin mitä luulen toisessa sängyssä hyppäämällä saavasi aikaiseksi?
Jos mies olisi oikeasti ihastunut, hän tuntisi menettämisenpelkoa ja olisi jo vihjaillut seurustelmisesta ja uskollisuudesta.
Mustasukkaisuuden sijasta hän todennäköisesti entistä varmempi, etti sinusta ole tulevien lasten äidiksi.
- sinulle!
Olet päässyt fuckbarbaroiden surullisenkuuluisaan kastiin ...
- kiire?
Vasta vähän yli kuukauden tuttavuudesta ei vielä pidä mitään johtopäätöksiä tehdä.
Tutustu nyt ensin siihen edes.- alkup..
Tilanne ei kertakaikkiaan tunnu johtavan mihinkään. Humalassa hän kyllä kertoo että haluaa tutustua paremmin ja on niin kimpussa että.. Mutta kun kerta niin kiireinen työmies niin montakohan kk mun pitää odottaa, että herra ehtisi sitten viikollakin nähdä? :(
Minun tunteet hän kyllä tietää. Pelkäänkin että ihastun häneen liikaa jos jatkan noita yhdenillan juttuja.. En tiedä. Ei noista miehistä ota selvää. Hän ite on joskus sanonu että katellaan, hitaasti mitä tapahtuu. Mutta kun kerta niin kiire aina, niin mihin tämä voi johtaakkaan??
- olla
jos toiminnallasi yrität saada miehen mustasukaiseksi et siihen pysty! ikävä kyllä.
Olet miehelle ilmiselvästi pelkkä pano ja jos et tyydy siihen..mitä toivottavasti et tyydy niin anna hänen olla ja hommaa itsellesi oikea mies ja oikea seurustelu kumppani.
Itse olen ollut samassa jamassa mutta ei siihen kannata jäädä muikistelemaan kun toista ei kiinnosta tarpeeksi niin ei kiinnosta. - alicia keys
Luulin kanssa, että jutusta tulisi vähän vakavampaa. Nyt kulunut lähes kuukausi viime näkemisestä, ja hieman näyttää siltä että uuden katselun saapi aloittaa ihan rauhassa. Tosin ei poikkikaan pantu, mutta epätietoisuudessa on kurja elää.
Suora kysymys saattaisi auttaa....myös "minun" miehellä työkiireitä, mutta silti.....
Milloin suhde muuttuu yksinoikeudella-suhteeksi, jossa ollaan uskollisia, pitääkö se erikseen sopia? - vili
kyseessä sellainen ajatusmaailma josta itsekkin tykkäilen. eli nainen on silloin täydellisimmillään, kun ei tunne naista hyvin ja homma on uutta ja ihanaa. tarkoitus ei ole mennä eteenpäin, koska hommasta tulee sitä samaa keskinkertaisuutta mitä parisuhteet nyt yleensä on. en usko, että se äijä ei pahemmin reagoisi,jos hinkkalisitkin itseäsi jonkun toisen kanssa sen edessä. et sä siitä itsellesi poikaystävää saa, kannattaa mennä eteenpäin.
- ewa
kokemuksen syvä ääni antaa neuvon...älä tuhlaa aikaasi.Tulet katumaan ja pettymään,mutta ratkaisu ei ole myöskään se että heti hyppäät seuraavaan ehdokkaaseen.Se kuulostaa heikolta vaihtoehdolta ja tulee mieleen että olet sen sortin tyttöjä,jotka eivät pärjää yksin.Naisen vahvuus on se ettei sorru ihan mihin tahansa ja pärjää yksinkin!
Jos ette miesystäväsi kanssa ole mitään "uskollisuudesta" sopineet, niin olet vapaa tapailemaan ketä haluat. Jos hän siitä pahastuu, niin ei ole arvoisesi. Jos itse pahastut hänen mahdollisista treffeistään jonkun muun kanssa niin et ole hänen arvoisensa.
Puhukaa asia auki. Toistaiseksi ei telepaatikkoja ole keskuudessamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450