oltiin juomassa tässä taannoin. Kaverini joi illan aikana (4h)kuusi lonkeroa, viinipullon ja ison(0.75)leijonan lantrinkilla. Aika tuhteja paukkuja teki. itse join vain olutta. Mielestäni hän oli juhliin tulessa hieman päissään, mutta mitä enemmän hän joi sitä selvemmäksi hän mielestäni tuli???. Mentiin vielä baariin ja siellä hän joi minun kanssani kolme isoa olutta ja jägeriä. Miä poistuin kotiin kahden aikaan. Hän oli kuulemma ollut vielä jatkoilla aamun seitsemään asti. huh. Millä helvetillä 75kilonen kaksvitonen jamppa voi juoda tollasia määriä???
Ja kuulemma ei ollut edes pahaa krapulaa seuraavana päivänä.
mitä on tapahtumassa
kaverilleni?
3
535
Vastaukset
- sietokyky.
Kasvaa jatkuvan käytön seurauksena toisilla herkemmin toisilla vähemmän.
Viinapää on vain säännöllisen käytön seuraus.- Tyybbi 18v
Ite painan 55kg ja join viime juhannuksena yhteensä ehkä 30 kaljaa. Tosin alottelin jo puolenpäivänaikaan ja lopetin joskus yöllä/aamuyöllä...
Nyt oon tosin vähentänyt juomista.
ettei krapulaa ollut seuraavana päivänä. Kaverihan oli päissään kuin käki. Seuraavat yöt ja päivät ovat voineet olla vaikeita jos ei ole jatkanut putkea.
Mitä on siis tapahtumassa? Paha alkoholisoituminen on tapahtumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154