Vinkkejä? Kuinka ottaa selville on mies varattu vai vapaa? Olen tyypistä kiinnostunut, mutta en tahdo lähestyä jos on varattu. En kuitenkaan viitsisi paljastaa kiinnostustani kysymällä suoraan.
En tunne henkilöä kovin hyvin, eikä kukaan ystävistänikään tunnu tietävän onko vapaa..
Varattu/vapaa??
26
5442
Vastaukset
- Hohdotus
Oletteko kuitenkin puheväleissä olleet?
- Mirna
Kyllä, jonkin verran ollaan keskusteltu, mutta ei ole kyseinen asia tullut ilmi.
- selviää
Vähän sama juttu oli itsellä. Mies tuntui pitävän minusta ainakin kaverina. Mielestäni myös flirttaili. Sitten lopulta selvisi että sillä on tyttöystävä ja sekin tuli esille jossain sivulausessa mumistuna. Sain tosissani höristellä korviani ja kelata lausetta päässäni, ennen kuin älysin, että tulihan se sana "tyttöystävä" sieltä.
Olen vähän miettinyt miksi ei kertonut aiemmin ja kun kertoi niin sanonut reilusti esim. "tyttöystävän kanssa eilen...". Salailun tuntu tuli ja mietinkin johtuiko siitä että halusi nähdä olinko kiinnnostunut vai oliko tavannut tytön meidän tutustumisen jälkeen ja suhteesta tuli vakava vasta myöhemmin. Onneksi siinä vaiheessa oli jo enin ihastus kerennyt haihtua, mutta suututti ihan sen oikean tyttöystävän puolesta.
Tarinan opetus: ei ne välttämättä mainitse tyttöystävästä ennen kuin on pakko. Juttele ja juttele niin kyllä lopulta se totuus ulos tulee. - sormus
Kumma että näinkin yksinkertaisia juttuja pitää joutua opettamaan...
- sitten
ettet koskaan missään tilanteessa hetkeksikään unohda sitä sormusta pois siitä sormesta. Sitä kun ei läheskään joka kerta tule asioikseen tsiigailtua. Kumma että näinkin yksinkertaisia juttuja pitää joutua opettamaan...
- mimmu....
mies voi olla naimisissa tai kihloissa vaikka sormusta ei olekkaan sormessa.
Itse olen töissä mies valtaisessa paikassa ja todellakin on miehiä jotka ei pidä sitä sormessaan, se siitä sormeen katsomisesta! - Verber
mimmu.... kirjoitti:
Itse olen töissä mies valtaisessa paikassa ja todellakin on miehiä jotka ei pidä sitä sormessaan, se siitä sormeen katsomisesta!Katso mieluummin silmiin.
- ei auta
Verber kirjoitti:
Katso mieluummin silmiin.
siis sinun ja edellisen neuvot
- Verber
ei auta kirjoitti:
siis sinun ja edellisen neuvot
Siis taivutetaan rautalankamalli. Kun lipsautat puheessasi että: ...miten olet itse sinkkuna pysynyt? Ja katsot samalla silmiin, niin tiedät vastauksen kuullessasi miten asia on. Silloin tiedät myös puhuuko totta.
- et silti
Verber kirjoitti:
Siis taivutetaan rautalankamalli. Kun lipsautat puheessasi että: ...miten olet itse sinkkuna pysynyt? Ja katsot samalla silmiin, niin tiedät vastauksen kuullessasi miten asia on. Silloin tiedät myös puhuuko totta.
voi tietää puhuuko totta, koska toiset osaa valehdella tosi hyvin. Ei se, että tillittää toista silmiin ja kysyy, anna mitään takeita totuuden sanomisesta.
- ei omakaan
mimmu.... kirjoitti:
Itse olen töissä mies valtaisessa paikassa ja todellakin on miehiä jotka ei pidä sitä sormessaan, se siitä sormeen katsomisesta!töiden takia voi pitää sormusta, siellä se olisi vaan vaaraksi... ja pitkää päivää kun tekee niin en mä odota että se salamannopeasti työpäivän jälkeen iskisi sen sormeen :P (En itsekään töissä pidä)
Telepatiaa ei vielä kovin hyvin hallita, joten taitaa sinulla olla käytettävissäsi vain vanhanaikainen verbaalinen viestintä ;-)
- nimettömässä ...
on valkoinen rinki sillä kohtaa missä sormus yleensä on niin kyseessä on limainen huoripukki
- rinki siihen
asettuakaan
- höpönassu
No,kysyppä suoraan sittenhän se selviää.
- selviä
!!!!
- N29
Seuraava vaatii kärsivällisyyttä ja jutusteluvälejä: kiinnitä huomiota, puhuuko yksikössä/monikossa esim. vaikka menneestä viikonlopusta. "Olin kotona, kävin pizzan ja katsoin leffaa" "Oltiin kotona, käytiin pizzat ja katsottiin leffaa" . Jossakin vaiheessa se monikko lipsahtaa tiedostamatta mukaan, vaikka kuinka yrittäisi peitellä totuutta. Tai sitten on viettänyt viikonlopun kaveriporukalla pizzaa syöden ja leffoja katsellen...:)
- sitä itsekin
käytän, kun en minäkään kehtaa suoraan kysyä. Eli korvat höröllä kuuntelet miestä ja esität vaikka jotain viattomia kysymyksiä jossa hänen on pakko kertoa tekemisistään.
- h-S (n)
itse käytän monikkoa varmaan ..aina, kun kerron tekemisistä, mitä en ole tehnyt yksin. "Olit sä siell?" "Joo, oltii me". Eli minä, siskoni ja hänen kihlattunsa. En ole varattu, enkä ollut silloin, mutta ... ei kai yleensä puhuta noin. Kuka ei luulisi ..?
- Mirna
etsiä vastaus sivulauseesta kuten ehdotit. Sormushomman toki olinkin jo katsonut, tottakai. Eikä sellaista ole, eikä sitä valkoista rengastakaan. Mutta se ei kyllä mielestäni todista mitään. Eiköhän tuo asia pienellä "viattomalla" tiedustelulla selviä. =) Kiitoksia vinkeistä!!!!!!!!!
- M__
Hmm, tuo monikko-juttu paljastaan tavallaan, mutta tunnen naisia, jotka eivät IKINÄ puhu me-muodossa ja silti seurustelevat.
En sitten tiedä onko kyse suhteen onnellisuudesta tms., mutta me-muodon käyttö vaihtelee todella paljon.
- mie7
juu! pääsin opiskelemaan ja nyt syksyllä mulla on nyt ihan uudet kuviot, liikun eri piireissä ku ennen jne. tsiigaillu oon muutamaa jätkää mut en tiä keneen vois siinä mielessä yrittää tutustua ku en tiä, ketkä on varattuja!
- Zapatilla
Tutustu niihin!!! Siinähän se selviää. En tajua miksi asiasta pitää tehdä niin vaikea. Eihän se tutustuminen tarkoita sitä että olis heti sänkyyn menossa. Voihan ihmisiin tutustua. Jos ilmenee, et tyyppi on varattu, niin ei kun vaan seuraava käsiin.
- varmasti
on se josko kaverille tulee kiire aamu-yöstä kotia.
koitappa pitää kaveri kavaljeerinasi aamuun asti antamatta. sillä se selviää.
sanomisilla ei ole väliä. ne valehdellaan kumminkin. - Petja
Mikä tekee paljastumisesi tai siis kiinnostuksesi niin salaiseksi? Itse pitäisin eniten juuri siitä suorasta kysymyksestä. Tiedostaisin, että olet todella kiinnostunut ja suhde voitaisiin aloittaa ilman enempiä kiertelyitä
- Mirna
Ei se tietenkään mitenkään salaista ole, kai se on tämä pienehkö ujous, joka vaivaa. Mutta taidanpa tarttua itseäni niskasta ja ottaa asiasta suoraan selvää, näen hänet mitä luultavimmin perjantaina. Sittenhän sen tietää eikä tarvitse enää mietiskellä. Jos on varattu niin harmihan se mutta sitten pitää suunnata oma katse eteenpäin, jos vapaa... niin sittenhän on kaikki auki. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499