Tajusin justiinsa että heiii oon olemassa....!!!!!!!!!!!!
ei muuta tällä kertaa....*toljotus...*
Hyvää huomenta.....
32
501
Vastaukset
- outzak
Määkin oon olemassa!!:)) Mut en ilikiä tolojottaa, kun se on niin epäkohteliasta..:)) *katselee varpaitaan*
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
mä toljoon sunkii puolesta.......
ja sitten siduuuuu....juoksee jääkaapille.....=;0)))kuulostaa olevan samanlaiset suunnitelmat illaks ku mullakin!!:)) Ohops, tölkki onkin jo tyhjä.. Lisää...:))
outzak kirjoitti:
kuulostaa olevan samanlaiset suunnitelmat illaks ku mullakin!!:)) Ohops, tölkki onkin jo tyhjä.. Lisää...:))
sellaset suunnitelmat...mulla.......=;0)))))ja sit aattelin täällä hetken sekoilla.....
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
sellaset suunnitelmat...mulla.......=;0)))))ja sit aattelin täällä hetken sekoilla.....
Sekoilemisiin!!:)) Sit viel enempi, kun ruppee juomat käymään nuppiin... Mihinhän sitä tänä iltana taas joutukaan...:))
outzak kirjoitti:
Sekoilemisiin!!:)) Sit viel enempi, kun ruppee juomat käymään nuppiin... Mihinhän sitä tänä iltana taas joutukaan...:))
alkaa jellona nousta päähän....koht voi tulla mitä vaaan!!!!!
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
alkaa jellona nousta päähän....koht voi tulla mitä vaaan!!!!!
Mä tätä suomen metsien suurinta petoa täällä naatiskelen.. En tarkota ihmistä, vaan Karhua!!:)) Kestää hieman kauemmin, mut kyl tääkin kohta tukkaan kihahtaa, menneepi tää runetti kuontalo vielä kiharampaan....:))
outzak kirjoitti:
Mä tätä suomen metsien suurinta petoa täällä naatiskelen.. En tarkota ihmistä, vaan Karhua!!:)) Kestää hieman kauemmin, mut kyl tääkin kohta tukkaan kihahtaa, menneepi tää runetti kuontalo vielä kiharampaan....:))
paplarit vääntääs päähän.......jos musta tulis jonkuu näkönen....heh...
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
paplarit vääntääs päähän.......jos musta tulis jonkuu näkönen....heh...
väänti parturi-kampaaja pari kuukautta sitten paplarit aineitten kans päähän ja nyt on tukka aina hyvin!!:)) Paitsi et tyvestä kasvaa suoraakin suorempaa.. Kohta pittää taas ottaa kiharrin käyttöön kylille lähtiissä..:(
Mikä siinä on et me suoratukkaiset halutaan aina kiharat ja luonnonkiharatukkaiset haluaa suoran...
Vaik muuten oonkin tyytyväinen ihteeni ihan kokonaan, ni tukkaan en.. Väri on hyvä, mut kun mulle kun ei KÄY se piikkisuora, mikä mulla luonnostaan on...:( outzak kirjoitti:
väänti parturi-kampaaja pari kuukautta sitten paplarit aineitten kans päähän ja nyt on tukka aina hyvin!!:)) Paitsi et tyvestä kasvaa suoraakin suorempaa.. Kohta pittää taas ottaa kiharrin käyttöön kylille lähtiissä..:(
Mikä siinä on et me suoratukkaiset halutaan aina kiharat ja luonnonkiharatukkaiset haluaa suoran...
Vaik muuten oonkin tyytyväinen ihteeni ihan kokonaan, ni tukkaan en.. Väri on hyvä, mut kun mulle kun ei KÄY se piikkisuora, mikä mulla luonnostaan on...:(väännettyy...mäki en tyksi jos mun tukka ihan piikki suora,,,,, alkaa muuten meitsikii olee taas brune....puna alkaa häviimään....
ja siduu lisää.....=;0))))
ääärrgghh...koht mentävä kiskalle....hmmm paplarit päässäkö...öööhhh...- outzak
BBrunetti kirjoitti:
väännettyy...mäki en tyksi jos mun tukka ihan piikki suora,,,,, alkaa muuten meitsikii olee taas brune....puna alkaa häviimään....
ja siduu lisää.....=;0))))
ääärrgghh...koht mentävä kiskalle....hmmm paplarit päässäkö...öööhhh...huivi niiden paplareitten päälle ja sit eikun kiskan tätiä (tai setää..??) ilahduttamaan!!:))
Mullakin on ollu vaikka mitä väriä tukassa, nyt just muutama päivä sitten värjäsin, tarkotuksena saada oma väri takaisin, mut liian tummahan tästä tuli..
Oma väri kun haaleni sen permiksen myötä ja olinhan mä ottanu sitä ennen vaaleita raitojakin.. Mut ei ne sopinu mulle. Paremmin tää liiankin tumma ja kihara!!:))
Mun naama on sen mallinen, et se näyttää leivältä, jos mulla on suora tukka... outzak kirjoitti:
huivi niiden paplareitten päälle ja sit eikun kiskan tätiä (tai setää..??) ilahduttamaan!!:))
Mullakin on ollu vaikka mitä väriä tukassa, nyt just muutama päivä sitten värjäsin, tarkotuksena saada oma väri takaisin, mut liian tummahan tästä tuli..
Oma väri kun haaleni sen permiksen myötä ja olinhan mä ottanu sitä ennen vaaleita raitojakin.. Mut ei ne sopinu mulle. Paremmin tää liiankin tumma ja kihara!!:))
Mun naama on sen mallinen, et se näyttää leivältä, jos mulla on suora tukka...hmm näyttää tyhmältä ku on piikkisuora,,,
heiiiii alma vois sen huivin lykätä päähän...hih...=;0))))- outzak
BBrunetti kirjoitti:
hmm näyttää tyhmältä ku on piikkisuora,,,
heiiiii alma vois sen huivin lykätä päähän...hih...=;0))))naiset pyöräili kaupoilla huivi paplareiden peittona kukkamekko liehuen..:))
Mun ei onneks tarvii tästä kaupoille hyökätä, on tarpeeks "varastoa" kotona.. Ja hyvä niin, kun ei ole ajokorttia ja kauppaan on 20 kilsaa.. Lähimmälle huoltsikallekin 15 km...:)) outzak kirjoitti:
naiset pyöräili kaupoilla huivi paplareiden peittona kukkamekko liehuen..:))
Mun ei onneks tarvii tästä kaupoille hyökätä, on tarpeeks "varastoa" kotona.. Ja hyvä niin, kun ei ole ajokorttia ja kauppaan on 20 kilsaa.. Lähimmälle huoltsikallekin 15 km...:))mun mutsikii kävi paplarit ja huivi pääs kaupas välil hih......
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
mun mutsikii kävi paplarit ja huivi pääs kaupas välil hih......
ei muuta, ku otat emosta mallia!!:))
outzak kirjoitti:
ei muuta, ku otat emosta mallia!!:))
kehtaisko.... otakko leijonaa ja edii sekasin...mä tarjoon......
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
kehtaisko.... otakko leijonaa ja edii sekasin...mä tarjoon......
Mut tommosen rinkin taijan jättää juomatta.. Oon kuullu ettei noita viinoja ja enerkiajuomia pitäis juua keskenään... Ja senkään takia en taija uskaltaa, kun oon tätä olusta ottanu.. Voipi mennä piä vielä pahemmin sekasi..:))
outzak kirjoitti:
Mut tommosen rinkin taijan jättää juomatta.. Oon kuullu ettei noita viinoja ja enerkiajuomia pitäis juua keskenään... Ja senkään takia en taija uskaltaa, kun oon tätä olusta ottanu.. Voipi mennä piä vielä pahemmin sekasi..:))
kaikki herkut on nykyään kielletty....=;0))))..meen hetkeks sättäileen tonne sättiin....:)))
- kipparinoma
Kiitos, kun herätit...Niih hyvälle maistui päiväunoset...:o)))))))) Muuten mäkin oon...;o)
itekki otin tossa parin tunnin päikkärit...jaksaa baila baila....hytkyn kytkyn.....=;0))))))
- hiljempää
BBrunetti kirjoitti:
itekki otin tossa parin tunnin päikkärit...jaksaa baila baila....hytkyn kytkyn.....=;0))))))
täällä nukutaan vielä.
hiljempää kirjoitti:
täällä nukutaan vielä.
TÄÄLLÄ EI ENÄÄ NUKUTA......!!!!!!
ylös sassiin siitä......- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
...höh...töitä ja töitä...Siinä mun viikonloppuni;o/
kipparinoma kirjoitti:
...höh...töitä ja töitä...Siinä mun viikonloppuni;o/
töitä...mullakii vasta maanantaina....joten tää mami tuulettaa hiuksia nyt...hiiiii...=;0))))
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
töitä...mullakii vasta maanantaina....joten tää mami tuulettaa hiuksia nyt...hiiiii...=;0))))
Tällä äipällä alkaakin maanantaina viikon lomaaaaaaaaaa....Sit mä tuuletan....ihan kiltisti vaan..tietysti;o)))))))))
kipparinoma kirjoitti:
Tällä äipällä alkaakin maanantaina viikon lomaaaaaaaaaa....Sit mä tuuletan....ihan kiltisti vaan..tietysti;o)))))))))
sitä en mie voi luvata...että olisin...=;0)))) vähän tekis mieli tuhmailla...hih....
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
sitä en mie voi luvata...että olisin...=;0)))) vähän tekis mieli tuhmailla...hih....
Osaatsä olla sellanen.....ööö....;o)))))
- outzak
sättäilyä sulle!!:)) Miä en sitä oikein ossoo harrastaa, kun en ossoo kirjottaa tarpeeks nopiasti..
Palailet kai tänne palstallekin vielä illan mittaan...??:))- outzak
BBrunetti kirjoitti:
ku saan sotamaalauksen päälle.....musta tulee hirmuinen bruneeeeeeeeee!!!!!....=;0))))
.....tulee ja valloittaa palstan!!!:))
Mää en tänään naamamaaleihin koske, tai eihän sitä vielä tiiä..:)) Ei oo aikeita lähtee mihinkää, mut varmahan ei voi olla, saattaa olla et lähtö tulee äkkiä!!:) Extempore-baariinlähdöt on parhaita!!:)
ihkuu kun oot olemassa ja hereillä "punastuu" tulin just baarista....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532129En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3631478Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969