miten hyvin yleensä? Olen mieshenkilö, jota on virtsavaivat kiusanneet 8 pitkää vuotta. Vaivaa on hoidettu eturauhastulehduksena, mutta lopulta eri urologi totesi virtsarakkoni kutistuneen alle kahden desin kokoiseksi. Sitä yritettiin laajentaa vedellä, mutta se ei juurikaan tehonnut. Jatkossa kokeillaan jollakin muulla aineella, mutta saas nähdä. Koepalat kertovat lähiaikoina, että vaivaako rakkoa esim. kystiitti.
Paras lääke tähän asti kivulloiseen rakkooni on ollut epilepsia- lääke Lyrica.
Onnistuuko virtsarakon laajennus
3
1767
Vastaukset
- kamomilla41
Itselleni laajennus on tehty 5 kertaa.
Eli se kertoo, että luultavasti se joudutaan tekemään uudelleen, mutta se on erittäin yksilöllistä.
ja itselläni on viime kerrasta jo useampi vuosi, ja olen pärjännyt ihan kohtuullisesti.
Muuten; olemme perustaneet n. 9 naisen kanssa ns. Ic-ryhmän.
Vaihdamme ajatuksia, kokemuksia ja tietoja.
Olet mukaamme lämpimästi tervetullut :)
Mulle voit laittaa ekan viestin, jos kiinnostaa: tuulenpuuska@yahoo.com- vastauksesta!
Kertoisitko vielä, että mimmoisilla aineilla rakkoasi on laajennettu. Botoxillako? paljonko tilavuutta on tullut lisää per kerta? Tehdäänkö operaatio nukutuksessa? Olisin kovin iloinen, jos jaksaisit vielä vastata näihin yksityiskohtaisiin kysymyksiin.
- kamomilla41
vastauksesta! kirjoitti:
Kertoisitko vielä, että mimmoisilla aineilla rakkoasi on laajennettu. Botoxillako? paljonko tilavuutta on tullut lisää per kerta? Tehdäänkö operaatio nukutuksessa? Olisin kovin iloinen, jos jaksaisit vielä vastata näihin yksityiskohtaisiin kysymyksiin.
Venytys tehdään nukutuksessa.
Aineesta, millä se tehdään en muista, mutta mielestäni se on ihan tislattua vettä.
Tilavuutta on tullut reilusti lisää. Viimeisellä kerralla tilavuutta oli jo melkein litra venytyksen jälkeen.
No, nyt noista on useampi vuosi aikaa. Hoidan itseäni pääasiassa sähköimpulsseja antavalla NeurTrac-laitteella ja se on auttanut minua.
Rauhoittaa rakkoa eli se ei supistele turhan päiten ja omia aikojaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706