Harry Potter-fanit vaikuttamaan uuteen Potter-peliin
EA kutsui fanit kertomaan, mitä peliin halutaan!
Electronic Arts on tarjonnut kahdeksan Harry Potter-fanisaitin edustajille mahdollisuuden tutustua uuteen Harry Potter Order of the Phoenix –peliin. Vapaa vaeltelu Tylypahkan alueella ja muut uudet ominaisuudet saivat faneilta kiitosta. Lisäksi ainakin yksi fanisaitti perusti oman keskustelualueen, jolla fanit voivat ehdottaa ideoitaan uuteen peliin. Ehdotukset lähetetään suoraan pelin kehittäjille.
Lue uutinen täältä http://www.suomi.ea.com/news/8971/
Feeniksin kilta peli
4
439
Vastaukset
- RonWeasley<3
Musta ois hienoo jos se tulis samanlaiseks ku neljäs Harry Potter-peli (Liekehtivä Pikari).
Koska mä pelasin sitä mun siskon ja veljen kanssa yhdessä Game Cubella ja se oli kivaa.. :D
Joten ois mahtavaa, jos se tulis samantyyppiseks, et vois monta pelaa samaan aikaan ja eri tyypeillä tietysti.. :) pystyy ainakin pelaa Harrylla, Fredillä, Georgella, Siriuksella ja Dumbledorella. Lisäksi pelissä on ainakin seuraavat kohdat:
Pikku Whinging, eli ankeuttajien hyökkäys Harryn ja Dudleyn kimppuun
-Kalmanhanaukio
-Dumbledoren Tylypahka
-Tarvehuone
-Joulu Kalmanhanaukiolla
-Pimennon Tylypahka
-Okklumeus ja Kalkaroksen kauhein muisto
-Fredin ja Georgen lähtö ja muut metkut
-Taikaministeriö
-Voldemort vs. Dumbledore
-ja joitakin extroja.
Pelissä pääsee vierailemaan myös Pyhän Mungon taikatautien ja -vammojen sairaalassa sekä näkemään thestralit sekä Ruaahin. Kielivaihtoehtoja tulee olemaan peräti 21.
Peli tullaan julkaisemaan seuraaville alustoille: PSP, GBA, Nintendo DS, PS2, PC, Xbox 360, PS3 ja Nintendo Wii.- RonWeasley<3
21 kielivaihtoehtoa?? Aika paljon.. Nyt se siis varmaan myös suomeksi tulee, kun aikasemmin on ollu vaan ruotsiks ja enkuks (ja joiksikin muiksi, en muista:D)
RonWeasley<3 kirjoitti:
21 kielivaihtoehtoa?? Aika paljon.. Nyt se siis varmaan myös suomeksi tulee, kun aikasemmin on ollu vaan ruotsiks ja enkuks (ja joiksikin muiksi, en muista:D)
VK:ssa, SK:ssa ja LP:ssä on ollut mahdolisuus suomenkiellä pelaamiseen. AV ja Huispauksen MM-kisat sen sijaan ovat olleet englanninkielisiä. Molemmissa on ollut ainoastaan suomenkieliset ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854