Asun kaupungin vuokrakämpässä ja ympärillä pörrää juoppoja sun muita örisijöitä. Etsinnän alla on uusi vuokra-asunto, mutta pitkään Sivakalla asuneena vapaiden markkinoiden vuokrat hirvittää.
Paljonko teillä muilla on vuokra ja mitä kautta olette asuntonne vuokranneet?
paljonko maksatte vuokraa?
14
3500
Vastaukset
- 50m2
Kaksio vuonna 2002 valmistuneesta yhtiöstä 370€/kk...en kerro miten sen sain järjesteltyä, se on salaisuus ;)
- .............
73 m2 about 560 erkkiä autopaikkoineen
- ,,,
............. kirjoitti:
73 m2 about 560 erkkiä autopaikkoineen
70m2 kolmio joenrannalla 540e. Kantsii itse laittaa ilmoitus, voi tärpätä paremmin.
- et silleen
65 neliötä ja 502,5 euroo autopaikan kanssa. sivakan kämppä eikä näy juoppoja....
- keskusta
76 m2 486 €/ kk autopaikan kans
- Ida Rähmä, lypsäjä emerita
65 neliöö vanhassa vuokra-aravatalossa jokivarressa. 406 euroo autopaikkoineen, vesineen ja saunoineen. Sauna tosin on yhteinen, passaa mulle hyvin. Yleensä tästä talosta on muutettu vain hautuumaalle tai saattohoitoon. Rauhallista, likiraitista ja auttavaista väkeä tässä talossa. Jos konepeltiä pihassa nostaa niin heti on pari naapuria kyselemässä jotta mikä on, voiko auttaa.
- pamppam
52 neliötä Heinäpäässä, 450euroa. Vastaremontoitu.
- niin-
.. ja tolpallinen autopaikka sisältyy vuokraan.
- äänieristetty
mull on kaksio n.kymmenen vuotta vanha talo.kuin uusi aivan ihana rauhallinen taloyhtiö melkein keskellä kaupunkia 500€:a kuukausi vuokra.onhan se vähän kaiils mutta vertaan sitä siihen siisteyteen ja rauhalliseen asumiseen.ei naapureista kuulu mitään ääniä.äänieristetyt huoneet.
- Kolmiona
Kaakkurissa, city-marketin vieressä.rakennettu -02, vuokra 678e autopaikka
... takas sinne pohjoiseen asumaan, kun noita vuokrahintoja lueskeli:) Niin halpaa oli...
- naapurin setä
Mikset tule jo?
- ...
Etelässä 500e parinkymmenen neliön yksiöstä...
- Iso--A
405,5 Egeä. Autopaikalla varustettu 51 neliöinen kaksio paremman-Kaakkurin puolelta. Tyytyväinen olen vasta remontoituun asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398