Miran ex-miehen valitukset

jyhgbkyygbmm

Miran ex-mies oli avautunut subin keskustelupalstalle, että oli joutunut kohtuuttoman huomion ja kritiikin kohteeksi BB-ohjelman aikana. Hänet oli vedetty mukaan tahtomattaan!

Eiköhän päästetä Mira kotiin, jotta ex-miestäkään ei tarvitse enää Talk Show -vieraaksi vastentahtoaan rahdata.

16

4322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kyllä asiallista keskittyä asukkaisiin eikä heidän läheisiin.

• mielipide.

Kyllä kaikissa 'julkkiksissa' kytätään aina perhettä ja sukulaisia. Sen tietää kun taloon menee.

• kytätä...
        mielipide. kirjoitti:

Kyllä kaikissa 'julkkiksissa' kytätään aina perhettä ja sukulaisia. Sen tietää kun taloon menee.

Jotkut asiat on jopa lehdistölle 'pyhiä' vaikka niiden moraali onkin aika häilyvä käsite.

Esim. en usko, että Tatun lapsia vedetään sen pahemmin julkisuuteen, jos he eivät nyt ihan väellä ja vängällä sinne itse halua työntyä. Lasten "hyväksikäyttö" tällätavalla nimittäin aina aiheuttaa vastareaktion, joka voi olla itse lehdellkkin aika kova kolaus!

• tuota

Sotkea asioita.
      Joko olet todella tyhmä tai sitten ilkeä.

Jokainen kilpailija antaa jonkun yhteyshenkilön tiedot tuotannolle ja se mitä sen jälkeen tapahtuu on jo paskalehtien heiniä.
      Asia jonka kanssa kukaan ei ole tehnyt sopimuksia,ennen kisaa.

Sen enempää henkilöistä tietämättä/tuntematta tai lehtiä lukematta olen vahvasti sitä mieltä, että ne jotka kisaan lähtevät tekevät sen tietoisesti, joten ei anneta Miran päätösten vaikuttaa hänen läheisiinsä, ainakaan negatiivisesti.

Itse pidän ohjelmasta juuri sen vuoksi että Mira on ainoita kisaajia joka ottaa riskejä olemalla oma itsensä noissa olosuhteissa ja tämän vuoksi herättää ristiriitaisia tunteita ,niin katsojisssa kuin tylsissä peesaaja kisaajissakin.

ps: Miran ex poikaystavä on kirjoittanut Bb:n palstalle, ei tänne joten se siitä.

• kloroformaali

"ps: Miran ex poikaystavä on kirjoittanut Bb:n palstalle, ei tänne joten se siitä."

Mitä väliä minne on kirjoitettu, tyyliin
        "Hesarissa oli uutinen, ei täällä, joten se siitä"?

• on...

Tv:stä tuttu jo ennen koko BB:tä. Hän on myös ollut 'Mieti Sitä' -reality nettiohjelmassa mukana, jossa joukko nuoria ryyppää ja rellestää ja kamera kuvaa...

Eli tuskin Miran exä ihan hirveen vastenmielisisesti suhtautuu julkisuuteen. Monille vaan tulee järkytyksenä se, että kaikki julkisuus ei ookkaan sitä kivaa julkisuutta;D

• """"...
        on... kirjoitti:

Tv:stä tuttu jo ennen koko BB:tä. Hän on myös ollut 'Mieti Sitä' -reality nettiohjelmassa mukana, jossa joukko nuoria ryyppää ja rellestää ja kamera kuvaa...

Eli tuskin Miran exä ihan hirveen vastenmielisisesti suhtautuu julkisuuteen. Monille vaan tulee järkytyksenä se, että kaikki julkisuus ei ookkaan sitä kivaa julkisuutta;D

MIKS V.....A TE HALUUTTE SIITÄ SITTE JAUHAA ?
        :D

• oo halunnut..
        """"... kirjoitti:

MIKS V.....A TE HALUUTTE SIITÄ SITTE JAUHAA ?
        :D

jauhaa?! Mun puolesta vois koko ukko painua unholaan, mutta halusin vaan täsmentää, että tuskin taustalla on ihan puhtaasti mikään kyseisen henkilön "ajojahti";D

• minäkin oon
        oo halunnut.. kirjoitti:

jauhaa?! Mun puolesta vois koko ukko painua unholaan, mutta halusin vaan täsmentää, että tuskin taustalla on ihan puhtaasti mikään kyseisen henkilön "ajojahti";D

ettei oo äijää paljon tarvinnut kaivaa esiin. Eiköhän ole ihan itte sinne tunkeutunut.
        Liekö tuo nyt sukulainenkaan "ex-mies" - vai tarkoittaako se ett nykyisin on nainen.Huh huh...eipä oo muiden exät tullu ruutuun keekoilemaan...

• on itse aloittanut
        on... kirjoitti:

koko porun kirjoittelemalla bbplazalle, ja tuonut itse itsensä julkisuuteen vaikka olivat Miran kanssa sopineet ettei tuo. Nyt ei sitten kestäkään julkisuutta, kun on tullut kritiikkiä, ja pitää alkaa valitella. Taitaa olla samasta puusta veistetty ex-morsmaikkunsa kanssa :)

Siitä olen samaa mieltä, että päästetään sunnuntaina Mira kotiin exän luokse haavojaan nuolemaan!

• Kukapa sitä ex-miestä olisi Talk-Show:hon tulemista pakottamassa.

• kisassa ??

Mielestäni Miran ex Heikki on ollut jossain mister kisassa

• HORMOONI-HEIKKI

nimimerkillä poseidon,harvon väkee noin vastenmielistä otusta!

• ollut mukana

Väsyneissä Mr Finland kisoissa ja pyörii kakskymppisten kera rafloissa. Julkisuushakuinen portsarispede se on ja nauttii haukkareiden esittelystä sekä kommentoinnista joka bb: n jaksossa.

• mitäähhhh

Kirjottelinkin jo aiemmin tänne otsikolla "kusetusta" eli onks tää Mirakin jotain kautta jo aiemmin kytköksissä BB:hen sen exänsä kautta? Kun Sarikin oli kai ollut lähdössä tonne "Mieti sitä-juttuun" jossa BB-05 Hanna ja Timo olivat mukana ja jos se Miran exäki ollu siellä. Eli ihmettelein jo aiemmin että miks tämmösiä hakujuttuja tonne edes järjestetään jos pääsyvaatimuksena on ainoastaan että oot ollu mukana jollain ryyppykiertueella, sun tuttus tai läheises on ollut siellä taikka tunnet jonkun ex BB-kisaajan tai tuotantotiimin jäsenen.
        Kuuluks diilin myös että annat ymmärtää harrastanees seksiä talossa (eihän itse awsiassa asiasta ollut muuta faktaa kun peiton heiluminen ja jotain ääntelyä) ja mahd. seukkaavas jonkun kanssa-asujan kanssa ja vuoden sisällä siitä kun kisa on ohi, odotat jo kakaraa toiselle miehelle,joka pelaa salibandyä Turussa ja yhtäkkiä yllättäen turkulainen salibandypelaaja-ja tuomari onkin seuraavana vuonna mukana BB:ssä. Just joo!!!

• blingein
        mitäähhhh kirjoitti:

Kirjottelinkin jo aiemmin tänne otsikolla "kusetusta" eli onks tää Mirakin jotain kautta jo aiemmin kytköksissä BB:hen sen exänsä kautta? Kun Sarikin oli kai ollut lähdössä tonne "Mieti sitä-juttuun" jossa BB-05 Hanna ja Timo olivat mukana ja jos se Miran exäki ollu siellä. Eli ihmettelein jo aiemmin että miks tämmösiä hakujuttuja tonne edes järjestetään jos pääsyvaatimuksena on ainoastaan että oot ollu mukana jollain ryyppykiertueella, sun tuttus tai läheises on ollut siellä taikka tunnet jonkun ex BB-kisaajan tai tuotantotiimin jäsenen.
        Kuuluks diilin myös että annat ymmärtää harrastanees seksiä talossa (eihän itse awsiassa asiasta ollut muuta faktaa kun peiton heiluminen ja jotain ääntelyä) ja mahd. seukkaavas jonkun kanssa-asujan kanssa ja vuoden sisällä siitä kun kisa on ohi, odotat jo kakaraa toiselle miehelle,joka pelaa salibandyä Turussa ja yhtäkkiä yllättäen turkulainen salibandypelaaja-ja tuomari onkin seuraavana vuonna mukana BB:ssä. Just joo!!!

vittu ihan paskaporukkaa koko sakki...ylitylsiä!! noila ei kuleksi yhtää...luulis ees valitsijoiden kahtelevan vähä ulkonäköö ja onko potentiaalia panohommiin!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe