kuka tulos B Adamsin keikalle?

rokkaripoju

Kuka on tulos Bryanin keikalle Hartwall Arenalle maanantaina? Oletteko nähneet ennen tai tällä kiertueella, mitä odotettavissa? Mahtaako screeniä?

10

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bryanin muistaakseni 4 kertaa... Hyvää mättöö, Keith Scott heittää hyvää sooloa, ja kunnon meno. BA osaa hommansa. Tulee varmasti hyvä keikka. En ainakaan itse pettynyt kertaakaan.

• Ridley

Eipä Bryan Adams pettänyt odotuksiani tälläkään kertaa!! Aivan mahtavaa settiä ja on se vaan niin pirun hyvä live-esiintyjä! Viimeksi BA:n keikalla olin silloin 5 vuotta sitten. Ja eilen oli aivan huippukeikka! Lavalle otettu tyttökin veti aika hyvin! :D Seuraavaa keikkaa odottamaan...

• mimmu

oli todella. Ekaa kertaa näin Adamsin, mutta menen varmasti vielä uudestaan jos mahdollista. Brian näytti viihtyvän lavalla, fiilis oli mahtava!!

• bryanifani

Jep. Hyvä keikka oli. Näin kanssa ekaa kertaa, vaikka fanittanut olenkin, enemmän tai vähemmän n.15v. Lavalle päässyt likka oli mainio. Pikkasen harmitti, että olin katsomossa 107 ja siellä oli vähän sellasta virkamiesmeininkiä ja ihmiset vaan taputteli. Väitän, että Bryan huomasikin sen ja siksi tuli harvemmin sille puolelle.

• Siini
        bryanifani kirjoitti:

Jep. Hyvä keikka oli. Näin kanssa ekaa kertaa, vaikka fanittanut olenkin, enemmän tai vähemmän n.15v. Lavalle päässyt likka oli mainio. Pikkasen harmitti, että olin katsomossa 107 ja siellä oli vähän sellasta virkamiesmeininkiä ja ihmiset vaan taputteli. Väitän, että Bryan huomasikin sen ja siksi tuli harvemmin sille puolelle.

Joo oli mahtava keikka,kaikenikäistä porukkaa.Ekan kerran näin.Noin 15v ollut fani.Meni kyl yöunet kun yli 100km kotiin meni.Musiikit vain pyöri yöllä päässä.Ja autossa kännykän videoita katseltiin.Ja heti tänään uusi Bryan t-paita päälle.Kiva meininki näin 46 rokkarille.jee.

• huonomuistinen
        Siini kirjoitti:

Joo oli mahtava keikka,kaikenikäistä porukkaa.Ekan kerran näin.Noin 15v ollut fani.Meni kyl yöunet kun yli 100km kotiin meni.Musiikit vain pyöri yöllä päässä.Ja autossa kännykän videoita katseltiin.Ja heti tänään uusi Bryan t-paita päälle.Kiva meininki näin 46 rokkarille.jee.

Muistaako joku biisilistaa tarkemmin?

room service
        somebody
        open road
        summer of '69
        everything i do i do it for you
        let's make a night to remember
        when you're gone
        cuts like a knife
        18 'til i die
        the only thing that looks good on me is you
        can't stop this thing we started
        it's only love

1. encore
        cloud number nine
        run to you

2. encore

please forgive me
        heaven
        all for love
        straight from the heart

• itekki olin
        huonomuistinen kirjoitti:

room service
        somebody
        open road
        summer of '69
        when you're gone
        cuts like a knife
        18 'til i die
        it's only love

1. encore
        cloud number nine
        run to you

2. encore

please forgive me
        heaven
        all for love
        straight from the heart

Heaven tuli mun mielestä jo pääsetissä. Run to You ja joku toinen biisi tuli toisessa encoressa, ja straight from the heart toisessa setissä ainoana biisinä.

• Andy_83
        huonomuistinen kirjoitti:

room service
        somebody
        open road
        summer of '69
        when you're gone
        cuts like a knife
        18 'til i die
        it's only love

1. encore
        cloud number nine
        run to you

2. encore

please forgive me
        heaven
        all for love
        straight from the heart

Eikös pääsetissä ollut myös back to you...

• bryanifani
        itekki olin kirjoitti:

Heaven tuli mun mielestä jo pääsetissä. Run to You ja joku toinen biisi tuli toisessa encoressa, ja straight from the heart toisessa setissä ainoana biisinä.

Heaven tuli joo pääsetissä. Cloud number 9 ja run to you tuli ekas encores ja sit vielä Bryan itse veti when you love someone, please forgive me, straight from the heart ja all for love akustisesti. Muistaakseni näin. Mua vaan vaivaa se kun en tunnistanut yhtä biisiä pääsetissä, mikä se oli eli oliskos jollakin koko settiä mielessä/paperilla, ei tarttis arpoa.

• kolkytjarisat

Mahtava fiilis.

Kyllä se tyttö veti hyvin dueton Adamsin kanssa.

Ootellen seuraavaa konsettia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69