Kuka on tulos Bryanin keikalle Hartwall Arenalle maanantaina? Oletteko nähneet ennen tai tällä kiertueella, mitä odotettavissa? Mahtaako screeniä?
kuka tulos B Adamsin keikalle?
10
869
Vastaukset
Bryanin muistaakseni 4 kertaa... Hyvää mättöö, Keith Scott heittää hyvää sooloa, ja kunnon meno. BA osaa hommansa. Tulee varmasti hyvä keikka. En ainakaan itse pettynyt kertaakaan.
- Ridley
Eipä Bryan Adams pettänyt odotuksiani tälläkään kertaa!! Aivan mahtavaa settiä ja on se vaan niin pirun hyvä live-esiintyjä! Viimeksi BA:n keikalla olin silloin 5 vuotta sitten. Ja eilen oli aivan huippukeikka! Lavalle otettu tyttökin veti aika hyvin! :D Seuraavaa keikkaa odottamaan...
- mimmu
oli todella. Ekaa kertaa näin Adamsin, mutta menen varmasti vielä uudestaan jos mahdollista. Brian näytti viihtyvän lavalla, fiilis oli mahtava!!
- bryanifani
Jep. Hyvä keikka oli. Näin kanssa ekaa kertaa, vaikka fanittanut olenkin, enemmän tai vähemmän n.15v. Lavalle päässyt likka oli mainio. Pikkasen harmitti, että olin katsomossa 107 ja siellä oli vähän sellasta virkamiesmeininkiä ja ihmiset vaan taputteli. Väitän, että Bryan huomasikin sen ja siksi tuli harvemmin sille puolelle.
- Siini
bryanifani kirjoitti:
Jep. Hyvä keikka oli. Näin kanssa ekaa kertaa, vaikka fanittanut olenkin, enemmän tai vähemmän n.15v. Lavalle päässyt likka oli mainio. Pikkasen harmitti, että olin katsomossa 107 ja siellä oli vähän sellasta virkamiesmeininkiä ja ihmiset vaan taputteli. Väitän, että Bryan huomasikin sen ja siksi tuli harvemmin sille puolelle.
Joo oli mahtava keikka,kaikenikäistä porukkaa.Ekan kerran näin.Noin 15v ollut fani.Meni kyl yöunet kun yli 100km kotiin meni.Musiikit vain pyöri yöllä päässä.Ja autossa kännykän videoita katseltiin.Ja heti tänään uusi Bryan t-paita päälle.Kiva meininki näin 46 rokkarille.jee.
- huonomuistinen
Siini kirjoitti:
Joo oli mahtava keikka,kaikenikäistä porukkaa.Ekan kerran näin.Noin 15v ollut fani.Meni kyl yöunet kun yli 100km kotiin meni.Musiikit vain pyöri yöllä päässä.Ja autossa kännykän videoita katseltiin.Ja heti tänään uusi Bryan t-paita päälle.Kiva meininki näin 46 rokkarille.jee.
Muistaako joku biisilistaa tarkemmin?
room service
somebody
open road
summer of '69
everything i do i do it for you
let's make a night to remember
when you're gone
cuts like a knife
18 'til i die
the only thing that looks good on me is you
can't stop this thing we started
it's only love
1. encore
cloud number nine
run to you
2. encore
please forgive me
heaven
all for love
straight from the heart - itekki olin
huonomuistinen kirjoitti:
room service
somebody
open road
summer of '69
when you're gone
cuts like a knife
18 'til i die
it's only love
1. encore
cloud number nine
run to you
2. encore
please forgive me
heaven
all for love
straight from the heartHeaven tuli mun mielestä jo pääsetissä. Run to You ja joku toinen biisi tuli toisessa encoressa, ja straight from the heart toisessa setissä ainoana biisinä.
- Andy_83
huonomuistinen kirjoitti:
room service
somebody
open road
summer of '69
when you're gone
cuts like a knife
18 'til i die
it's only love
1. encore
cloud number nine
run to you
2. encore
please forgive me
heaven
all for love
straight from the heartEikös pääsetissä ollut myös back to you...
- bryanifani
itekki olin kirjoitti:
Heaven tuli mun mielestä jo pääsetissä. Run to You ja joku toinen biisi tuli toisessa encoressa, ja straight from the heart toisessa setissä ainoana biisinä.
Heaven tuli joo pääsetissä. Cloud number 9 ja run to you tuli ekas encores ja sit vielä Bryan itse veti when you love someone, please forgive me, straight from the heart ja all for love akustisesti. Muistaakseni näin. Mua vaan vaivaa se kun en tunnistanut yhtä biisiä pääsetissä, mikä se oli eli oliskos jollakin koko settiä mielessä/paperilla, ei tarttis arpoa.
- kolkytjarisat
Mahtava fiilis.
Kyllä se tyttö veti hyvin dueton Adamsin kanssa.
Ootellen seuraavaa konsettia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854