BB-talossa aika mahdoton pariutua kanssakilpailijoiden takia.
Suurin osa on varmaan kanssani samaa mieltä, että ainoat joilla olisi ollut jotain mahdollisuksia säpinään talossa tänä vuonna olisi Mika ja Sari.Kiinnitin tässä yhtenä päivänä huomioni tilanteeseen jossa Sorella juuri oli tullut taloon. Mika ja Sari hassuttelivat jotakin vähän sen jälkeen ja heti tuli muilta kilpailijoilta (varsinkin Kakilta) kommenttia tilanteesta. Ymmärrän että talossa on tylsää ja kaikesta on heti heitettävä läppää, ku ei oo muutakaan puhuttavaa. Jos muut kilpailijat voisivat pitää leipäläpensä kiinni ja vain myhäillä itsekseen tällaisina hetkinä niin olisi varmasti ollut talossa jo enemmänkin kipinöitä. Kuka nyt haluaisi jatkaa flirttailua,jos joku heti on kommentoimassa tilannetta.
Huomasin viime vuonna saman tapaisia tilanteita joista olisi voinut ehkä syntyäkin jotain hauskaa viihdettä, jos muut eivät olisi kiusoitelleet.
Flirtti mahdotonta BB-talossa
1
832
Vastaukset
- Siittäjä
On aivan sama, mitä kukakin sanoo silloin kun bongaan potentiaalisen ex-tyttöystävän itselleni. Suutelen silloin kun siltä tuntuu. Nämä nappulat aristelee liiaksi. Nussisivat välillä, jännitteetkin vähenisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316