Mää en ole koskaan ymmärtänyt tätä BB -hässää. Mitä kivaa on seurata joukkoa vähäjärkisiä kanoja jossain kämpässä? Tapahtuuko siellä edes ikinä mitään?
Ja jos tapahtuu, mikä mahtaa olla todennäköisyys sille, että koko juttu on pelkkää leikkiä ja esitystä. Jos siel on jotain riitojakin, ni ihmettelen. Kyllä aikisten ihmisten pitäis tulla ihan hyvin toimeen keskenään. Taas yksi sarja 'maailman turhin juttu' -kategoriaan.
The heck's BB?
8
731
Vastaukset
- Zana
..."kauniit ja rohkeat" tai joku muu tylsä saippua ohjelma
- just....
eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)
- BubbleGirl
Molemmat yhtä sama kakkaa. Miksei telkkarista voisii tulla pelkästään hyvin elokuvia ja dokumentteja? Ei tällaista turhaa paskaa. Viihdekin voisi olla laadukasta, mutta joku BB?
- BubbleGirl
just.... kirjoitti:
eli miks edes vaivaudut liittymään bb-keskuteluihin..halloota? Voi damn :)
...halusin tulla toteamaan mielipiteeni tästä sarjasta. Sucks!
- santtu
eihän sinun pakko ole kiusata itseäsi moisella sonnalla! Hei, leiki sinä vain omissa ympyröissäsi ja keksi omia kivoja koti ym. muita leikkejä!!!Sulje kanava, äläkä kurki!!!Oma kategoria=paras sellainen:)
- BubbleGirl
Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen. BubbleGirl kirjoitti:
Saanen huomauttaa, etten ole yhtä ainutta jaksoa katsonut juuri siksi, ttä se vaikuttaa niin perse sarjalta.
Ei minun tarvitse leikkiä kotia, koska hoidan muutenkin omaa talouttani, toisin kuin ilmeisesti sinä,kun tuollaista huutelet.
Tekemisiini kuuluvat paljon fiksummat puuhat, kuin TV:n töllöttäminen.Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.
Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..
Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.- BubbleGirl
priestess kirjoitti:
Näitä BBn haukkujia on näillä palstoilla aina joka päivä.En kyl tajuu miks vaivautua. En minäkään käy niiden sarjojen keskustelu palstoilla joita en itse seuraa.
Haukkujilla on aina se yks ja sama fraasi:ohjelma on ihan per...stä,enkä ole yhtään ainuttakaan jaksoa vitsinyt katsoa tai korkeintaan 10min. Miten voi tietää että ohjelma on täysi fiasko jos sitä ei ole katsonut?Ainakaan BB kohdalla se ei ole mahdollista.Jos BBtä katsoo vain paikoittain, niin se on tosi tylsää.Siinä on nimen omaan se hauskuus kun sitä joka päivä seuraa,nii oppii tuntemaan henkilöt(ja ihan oikeita ihmisiä ja tilanteita ei näyttelijöitä/näytelmää).Siinä sitten voi filosofoida ihmisten käyttäytymistä ja miten se muuttuu pitkän ajan sisällä.Katsoa kuinka kilpailijat ilahtuu pikku jutuista(esim.musiikista)mitä ulko maailmassa pitää ihan norm. juttuna jne..
Eli ellei ohjelmaa seuraa niin se on varmasti täys p..ka. Olisin varmasti itse samaa mieltä jos en katsoisi.Lisäksi inhoisin varmasti jatkuvia mainoksi mitä kyseisetä ohjelmasta tulee.Näin tänään sattumalta telkusa jonkun BB extran. Ämmät ja miehet oli kännissä kuin käet ja se blondi yritti kovasti mussuttaa vieressään istuvalle miehelle jotain hämärää ja heilutteli käsiään.
Kyllä on hyvä sarja! Siis mitä hauskaa tollasessa on? Juottavat känniin vain, että kilpailija kävisivät hässimässä toisiaan, sitten, kun jotain tapahtuu, siitä tehdään maaimanluokan uutinen.
Eikä ne ihmiset ole siviilissä samanlaisia, kuin ohjelmassa. Ei voi väittää tuntevansa niitä, jos ei ole henkilökohtaisesti tavannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932