Kannattaa nyt olla kiltisti ja solvaamatta ketään.Tänne on jokaisella yhtäläinen oikeus kirjoittaa ja sanoa omia mielipiteitään vapaasti mutta fiksulla ja asiallisella äänensävyllä!Solvaaminen ei auta ketään eikä edistä aiheen käsittelyä yhtään mitenkään..jos on erimielisyyttä,niin rakentava väittely on ainoa hyväksyttävä keino.
Pikkasen on tossa nyt lähiaikoina ollut riitaa aistittavissa..ja jos ei aikuiset ihmiset osaa olla nätisti,niin pakkohan tässä on riita katkaista sitten muilla keinoin.
En kyllä tykkäis,mutta jos ei puhe auta... :(
Mukavia kirjoituksia ilman riitaa jatkossa avot kansalaiset! :D
terkuin Zamionronttilainen
Hellurei
17
1292
Vastaukset
- Tok-Fia
olla kilttinä..hyvää viikonloppua sulle:)
Onko täällä joku huutanu rumasti...Meinaan vaan,ku kirjotit äänensävystä..:DD
Ihan vakavasti... asiaa kirjoitit...Ei noita kinnaamisia kukaan jaksa...eikä aiheettomia mollauksia..:/- tuffe
Jaa, mitä muita keinoja? Mä tarjosin jo sen piiskan, muttei auttanut :P Pitäiskö se tarjota palkkioks?
Kiitos kun valvot meitä :)) Olla riitelemättä,niinkuin tähänkin asti (luultavasti);))
Viikonloppuja!- meriv
me kiltisti..noin pääsääntöisesti.
Aina siellä, missä enemmän kuin yksi ihminen, ennen pitkää jokin kärhämä tulee.
Valitettavasti.
Muutenhan tämä onkin ihan mukava paikka *hymyilee* Kyllä me nätisti ollaan.
Mutta jos nyt hässäkkää syntyy ja apua tarvit.
Heilu sinä ison luutan kanssa niin minä kerään kihveliin. Ja osoitehan on, ongelmajätelaitos...=))))- Februari
oletko sä siirtynyt Hain portsarista apulaisseriffiksi?
Hetken kun on pois, niin ei tiedä enää mistään mitään. :)
Mä olen kyllä siivo nainen, joka pesee kätensä aina...mut en mä tiedä huolisiko ne mua edes ongelmajätelaitokselle...sen verran säteilevää tavaraa ;D Februari kirjoitti:
oletko sä siirtynyt Hain portsarista apulaisseriffiksi?
Hetken kun on pois, niin ei tiedä enää mistään mitään. :)
Mä olen kyllä siivo nainen, joka pesee kätensä aina...mut en mä tiedä huolisiko ne mua edes ongelmajätelaitokselle...sen verran säteilevää tavaraa ;DKuis on mennyt????
Ei ole tätiä näkynyt aikoihin????
Täällä oli hiukan hässäkkä tässä muutamana päivänä. Isot ihmiset ja kiusaavat toisiaan, kuin naperot hiekkalaatikolla...=))))- Februari
mohna kirjoitti:
Kuis on mennyt????
Ei ole tätiä näkynyt aikoihin????
Täällä oli hiukan hässäkkä tässä muutamana päivänä. Isot ihmiset ja kiusaavat toisiaan, kuin naperot hiekkalaatikolla...=))))Kiitos hyvin,mutta mahtaako hän erehtyä henkilöstä? :)
Ei kaikki ( miltei ) nelikymppiset tätejä ole. Tai olenhan mä täti veljeni lapsille ja kummilapsilleni.
Jos leikkii hiekkalaatikolla, niin ei kannata hiekkaa syödä. Kissat käy siellä pissillä. :o) Februari kirjoitti:
Kiitos hyvin,mutta mahtaako hän erehtyä henkilöstä? :)
Ei kaikki ( miltei ) nelikymppiset tätejä ole. Tai olenhan mä täti veljeni lapsille ja kummilapsilleni.
Jos leikkii hiekkalaatikolla, niin ei kannata hiekkaa syödä. Kissat käy siellä pissillä. :o)Kyl te ootta kaikki tätejä, ainaskin mulle...=))))
Missäs olet liidellyt kun ei ole näkynyt????- Februari
mohna kirjoitti:
Kyl te ootta kaikki tätejä, ainaskin mulle...=))))
Missäs olet liidellyt kun ei ole näkynyt????totisesti olet. :)
Elämä on vienyt aikaa ja kaunis kesä...ei ole paljon huvittanut istua ruudun edessä.
Täti... *heh* Februari kirjoitti:
totisesti olet. :)
Elämä on vienyt aikaa ja kaunis kesä...ei ole paljon huvittanut istua ruudun edessä.
Täti... *heh*Hieno oli kesä, täytyy myöntää.
Ja hyvin toimit, olis varmaan monen muunkin niin pitänyt tehdä. Itsenikin, siinä vaan saa olla tarkkana ettei takaraivo pala, kun jää jumiin palstalle...=))))- Februari
mohna kirjoitti:
Hieno oli kesä, täytyy myöntää.
Ja hyvin toimit, olis varmaan monen muunkin niin pitänyt tehdä. Itsenikin, siinä vaan saa olla tarkkana ettei takaraivo pala, kun jää jumiin palstalle...=))))jotka on hereillä?
Aika ei vain riitä kaikkeen.Elämäntilanteet vaihtelee koko ajan, mutta muutos ei aina ole pahasta. :)
Eikä tullut edes hankittua kesäkollia...;P
- (.)Y(.)
Miekö en ois kiltisti?..
Enhän mie, osaa olla ees tuhma.. :DDD - tomppa2006
Minä se olen kova sanomaan omia mielipiteitäni, mutta kaikki tapahtuu asiallisesti ja fiksusti.
Joskus harvoin sanon asiat niin tuhmasti, että ihan väittelyksi menee. Kuten sanoit rakentava väittely on hyväsyttävä keino ja täytyy myös muistaa, että välttämättä kaikkien huumorintaju ei riitä ihan kaikkeen. vika, että tykkään joskus kinata.
Jos eräs nimimerkki yrittää pottuilla, vastaan samalla mitalla:)
Yritän toki pysyä hyväksyttävissä rajoissa;)))kilttejä ja kuuliaisia...:))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144