Suunnitelmissa matkustaa ensimmäistä kertaa Marokkoon keväällä. Millaiset säät on Agadirissa huhtikuun alkupuolella? Yöt lienevät viileitä, mutta riittääkö päivisin lämpöä ja aurinkoa? Entä onko Marokossa kovin suuri vaara saada vatsatautia?
Agadir huhtikuussa
2
731
Vastaukset
Sää on ollut huhtikuussa ihan mukiinmenevä.Lämpöä ja aurinkoa
kyllä on riittänyt.Illat ovat hieman viileitä.Olen ollut Agadirissä useita kertoja eikä sään suhteen ole ollut moittimista. Sadekuuro on tullut silloin tällöin.Sää yleensä on hyvin arvaamatonta nykyisin, mutta kuten sanoin minulla ei ole ollut moittimista.Lämpötila on ollut poikkeuksetta yli 20 astetta. No merivesi on viileätä.-Tuo vatsatautiasia näyttää olevan Marokon kohdalla ikuinen kysymys.Kun huolehtii käsihygeniastaan ja käyttää maalaisjärkeä niin mitään ongelmia ei pitäisi olla.- Janneaaa
Tervehdys!
Olen katsellut, että Agadirissa on noin 20-25 astetta huhtikuun alussa / maaliskuun lopussa. Onko tämä sellainen lämpötila, että rannalla viihtyy? Siitä on niin pitkä aika kun olen käyny maissa missä on alle 30 astetta, että kyky arvioida on hieman hämärtynyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266