teistä käyttää karate pukua juhlatilaisuuksissa?
Onko sopivaa pukeutua karatekaksi vaikka omissa häissään?
ja mikä vuö?
Kuinka moni
3
746
Vastaukset
- ...
Mielestäni karatepuku sopii hyvin myös arkikäyttöön: kesällä nurmea ajaessa tai lähikaupassa asioidessa. Näin syysviileillä voisi teettää vaikka fleecestä lämpimämmän version. Talvipakkasilla valkoinen väri auttaa sulautumaan maastoon ( vain keltainen vyö paljastaa hiihtoladulla viilettävän budokan ).
- karatesta
mutta harrastan sukellusta. Kyllä oli aika raskaat Juhannus-häät kun oli hiostavat sukelluskamat päällä. Eli varmaan karaten pelaaja voi mennä julkisiin tilaisuuksiin tappeluvarustus päällä. Varmaan kaikki suojat ja hammassuojat ja kaikki. Varmasti saa ansaittua huomiota. Minun häissäni tosiaan oli monet harrastuskamat päällä. Ainakin kaksi hiihtäjää, pari näytti myös harrastavan nudismia. Yksi oli näköjään laskuvarjohyppääjä.
tunnustakaa rohkeasti väriä
- hakamasetä
Käytän sitä omissa hautajaisissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657