Äitinä olisin jäänyt ilman jos mieheni ei olisi koskaan samalla tavalla herättänyt ?

Turha luulo että nukkui

Nukkuiko Sorella tosissaan?. Itse vonkasi ja vonkasi ja pääsi jo sänkyynkin asti, mielestäni myös kerjäsi saada. Olen joskus itsekin sammahtanut ja nukahtanut, mutta jos kaveri tollee kopeloi, niin kyllä siinä herää. (Vai kopeloiko?, nehän on vain olettamuksia). Mitään ei oikeesti tapahtunut.
Aikuisia ihmisiä. Ja molemmin puolin olivat toisissaan kiinni. Eikä sorellakaan ole väittänyt että VÄKISIN olisi yrittänyt.

12

1716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen41

Tätähän voidaan spekuloida vaikka maailman napaan asti, heh, mutta totuus on se että sitä saa mitä tilaa. Olisi pysynyt erossa Mikasta ja eikä ainakaan olisi mennyt viereen "nukkumaan".

Mielenkiintoista on se että sorellahan on nähnyt BBtä jo ennen taloon tuloaan, pystynyt arvioimaan omia kilpakumppaneitaan aika pitkälle ja iski kuin salama kirkkaalta taivaalta yhteen luultavasti talon suosituimmista ihmisistä, eli pelasi Mikan pois pelistä. Eilen sitten Miralle oli valitellut kuinka häntä pelottaa nukkua täällä, jos vaikka Kaki Baddington tulee ja tekee Mikat...eli tässä seuraava uhri pelattavana talosta pois. Voi jeesus mikä nainen!!! Ei jaksa ymmärtää säälipisteiden keräämistä, mitä Sorella on nyt tuon episodin jälkeen talossa hakenut, itku siellä, itku täällä, voi kun kukaan ei leiki mun kanssa, argggghhhh!
      Olet oikeassa siinä että mitään ei tapahtunut, Mikalla ei ollut housuja pois jalasta, ei edes itse peli näkynyt paljaana. Sorellan housut oli vain hiukan alhaalla, eli tuskin Mika olisi siitä pystynyt pistelemään.
      Edelleenkin olen sitä mieltä että BBn olisi pitänyt puhaltaa peli poikki jo paljon aiemmin, mutta miksi he eivät näin tehneet? Noh, ihan siitä syystä että kansa sai huvinsa ja katsojaluvut nousee, eli oma lehmä ojassa BBllä.

• sinunPysytellä

ilman, eikä lisääntyä!
      Moisia moraaliarvoja kun lapsillesi jaat.

• Aikuinen(Mies)

Olisit jättänyt lasten teon myöhemmälle iälle ja opiskellut hieman, niin ehkä tietäisit jotain perusjuttuja Suomen laista ja miten sitä tulkitaan. Vaikea uskoa äidin kirjoitukseksi.

Poliisitutkinta ei lähde liikkeelle siitä, mitä mieltä jollain foorumilla asiasta ollaan ja tämän rikosnimikkeen kohdalla ei olla edes alkuvaiheessa kiinnostuneita siitä, mitä mieltä asianomistaja on.

Ko. laki lähtee liikkeelle siitä, ettei jokainen seksuaalisen hyväksikäytön uhri (esim. lapsi) kykene itse tekemään tutkintapyyntöä ja näin ollen tutkintapyynnön voi tehdä kuka hyvänsä (päiväkodin henkilökunta, etc), joka asiasta on tietoinen. Jos tutkinnalle ei ole perusteita, niin tutkintapyynnön tekijä voi siitä pienen sanktion saada, mutta tässä tapauksessa kun video leviää netissä kulovalkean tavoin, ei ole epäilystäkään, etteikö tutkinnalle ole perusteita.

Käytännössä tutkintaa ei voida suorittaa pelkästään Mikaa kuulustelemalla, vaan asianomistajaakin on kuultava. Tästä johtuen talon asukit eivät voi pelata Sorellaa itselleen loppuäänestykseen, vaan hänkin tulee hyvin todennäköisesti poistumaan talosta viimeistään ensiviikolla.

Jos joku on oikeasti sitä mieltä, että tämä laki on susi, niin huonosti menee..

Mitä tulee vaimon herättelyyn hyväilemällä, niin erovaiheessa tuon asian kanssa on syytä olla tarkkana, sillä aviomiehiäkin on tuomittu raiskausyrityksistä.

Eli tutkintapyynnön tekijä on luultavasti joku kiihkofeministi (anteeksi kärjistetty ilmaisu), joka halusi Mikan ulos talosta. Luultavasti tutkintapyynnön tekijä ei ymmärtänyt kuitenkaan asiaa loppuun asti, eikä mieti esim. rikosrekisteriin tulevan merkinnän vaikutusta Mikan tulevaisuudelle. Todennäköisesti syyttäjä tekee syyttämättä jättämispäätöksen, kuultuaan Sorellan kannan asiaan ja homma jää siihen.

Turhan ison elämän taas Mika fanit nostaneet.. 5 vuoden kuluttua häpeätte näitä viestejänne. Toivottavasti kuitenkin muistatte tämänkin asian opetukset, puolin ja toisin, humalaa hakiessanne.

• Nainen41

...mutta siltikin olen sitä mieltä että Tangoon tarvitaan kaksi, sanoi laki mitä tahansa.
        Oikeasti jos olisin ollut soren tilalla, niin...
        1. en olisi juonu itseäni tiedottomaan kuntoon
        2. en olis alkanut roikkumaan talon miehissä
        3. en olisi mennyt nukkumaan mikan viereen
        4. en olisi kiehnännyt ja vokotellut mikaa
        5. en olisi ylipäätään päästänyt tilannetta noin pitkälle
        Missä on soren moraali, onko kertaakaan hän ollut pahoillaan tilanteesta tai miettinyt omaa käyttäytymistään? Mielestäni ei ole. Hän vain esittää viatonta uhria kun kuitenkin oli itse se pallo joka pyörähti käyntiin ja tapahtui mitä tapahtui.

Mika ei ole koko aikana ollut oma suosikkini talossa, joten kyse ei ole ihkuttelusta omalla kohdallani vaan siitä että sanoi laki mitä tahansa niin tämän Mika ja Sorella episodia edeltävät asiat pitää ottaa myös huomioon tässä asiassa. Ymmärtäisin tämän asian silloin jos olisi käynyt niin että mitään kiihkoa ei mikan ja soren välillä olisi ollut illan aikana, sore olisi mennyt nukkumaan ja sammutut ja mika olisi tämän jälkeen mennyt soren sänkyyn ja aloittanut lähentelyt.

• ..laki..
        Nainen41 kirjoitti:

...mutta siltikin olen sitä mieltä että Tangoon tarvitaan kaksi, sanoi laki mitä tahansa.
        Oikeasti jos olisin ollut soren tilalla, niin...
        1. en olisi juonu itseäni tiedottomaan kuntoon
        2. en olis alkanut roikkumaan talon miehissä
        3. en olisi mennyt nukkumaan mikan viereen
        4. en olisi kiehnännyt ja vokotellut mikaa
        5. en olisi ylipäätään päästänyt tilannetta noin pitkälle
        Missä on soren moraali, onko kertaakaan hän ollut pahoillaan tilanteesta tai miettinyt omaa käyttäytymistään? Mielestäni ei ole. Hän vain esittää viatonta uhria kun kuitenkin oli itse se pallo joka pyörähti käyntiin ja tapahtui mitä tapahtui.

Mika ei ole koko aikana ollut oma suosikkini talossa, joten kyse ei ole ihkuttelusta omalla kohdallani vaan siitä että sanoi laki mitä tahansa niin tämän Mika ja Sorella episodia edeltävät asiat pitää ottaa myös huomioon tässä asiassa. Ymmärtäisin tämän asian silloin jos olisi käynyt niin että mitään kiihkoa ei mikan ja soren välillä olisi ollut illan aikana, sore olisi mennyt nukkumaan ja sammutut ja mika olisi tämän jälkeen mennyt soren sänkyyn ja aloittanut lähentelyt.

..on se jonka mukaan yhteiset pelisäännöt luodaan.. muuten olisi aika villiä menoa (kuten näistä keskusteluista voi päätellä).

Kyllä minä ainakin miehenä ymmärrän sen, että nainen voi haluta vain huomiota ja läheisyyttä, ilman seksiä. Ehkä sinä olet sellainen nainen, jolle suutelu = pyyntö panolle, mutta onneksi maailmassa on naisia, jotka ymmärtävät tunteiden päälle.

• Nainen41
        ..laki.. kirjoitti:

..on se jonka mukaan yhteiset pelisäännöt luodaan.. muuten olisi aika villiä menoa (kuten näistä keskusteluista voi päätellä).

Kyllä minä ainakin miehenä ymmärrän sen, että nainen voi haluta vain huomiota ja läheisyyttä, ilman seksiä. Ehkä sinä olet sellainen nainen, jolle suutelu = pyyntö panolle, mutta onneksi maailmassa on naisia, jotka ymmärtävät tunteiden päälle.

..ymmärrän sen että nainen voi haluta vain huomiota ja läheisyyttä, mutta Sorella vasta viikon kerkesi olemaan talossa ja pakka ihan sekaisin, olisi tyttö miettinyt ennenkuin teki. Olisi Sorellankin pitänyt ymmärtää se että nuori viriili poikanen, neljä viikkoa talossa, paineet kasvaneet, olisi jättänyt hinkkaamisen vähemmälle. Suutelu ei ole pyyntö panolle eikä vielä halauskaan mutta se että roikkuu toisessa kuin sika limpussa kiinni viestittää kyllä muuta. Miksi sorella ei esim. mennyt Kakin kainaloon halittavaksi, niinhän siellä on muutkin talon tytöt olleet ja ei ole tällaista tapahtunut? Tarkoituksenhakuistako!!?

• Mies+30
        Nainen41 kirjoitti:

..ymmärrän sen että nainen voi haluta vain huomiota ja läheisyyttä, mutta Sorella vasta viikon kerkesi olemaan talossa ja pakka ihan sekaisin, olisi tyttö miettinyt ennenkuin teki. Olisi Sorellankin pitänyt ymmärtää se että nuori viriili poikanen, neljä viikkoa talossa, paineet kasvaneet, olisi jättänyt hinkkaamisen vähemmälle. Suutelu ei ole pyyntö panolle eikä vielä halauskaan mutta se että roikkuu toisessa kuin sika limpussa kiinni viestittää kyllä muuta. Miksi sorella ei esim. mennyt Kakin kainaloon halittavaksi, niinhän siellä on muutkin talon tytöt olleet ja ei ole tällaista tapahtunut? Tarkoituksenhakuistako!!?

Kyllä minä olen ollut parikin vuotta ilman seksiä ja tuona aikana oli useinkin jonkun mielestä kiihkeitä iltoja, jotka päättyivät siihen, että molemmat laittoivat samaan sänkyyn NUKKUMAAN. Itselläni on jopa periaate se, etten humalassa tai humalaisen kanssa harrasta seksiä.. tai pelkkää panoahan se humalassa olisikin. Kyllä silloinkin törmäsin muutamiin naisiin, jotka ihmettelivät ettei mitään tapahtunut, mutta sehän kuvastaa vain heidän kengästä pudonneiden kivien painoa ;)

• äitsykän vastaus

No. olithan kommentoinut.

Lapsia on neljä. nuorin 13 ja vanhin 31. Eli nuoren naikkosen kanssa et keskustele.
        Koulutuksestani en tainnut mainita mitään. Ja tämän vuoksi suosittelen nyt uudemman kerran lukemaan ja tutustumaan siihen lakikirjaan, ennen kuin enempää niitä kommenttejasi jakelet. Ettei nyt kaverit ihan pääse naureskelemaan vatsa kippurassa juttujasi.
        terv. vasta n.20 v. lakia lukeneena

• kajgölkjg

Taidat olla moraaliton teini-äiti....

Katsoppa se pidempi video versio tapahtuneesta ja kysyppä itteltäs mitä mieltä olisit jos noin olisi tapahtunut sinun lapsellesi....

On se kumma kun te hörhöt ootte nähnyt vaan sen telkusta tullleen version ja sen perusteella tulette tänne raivoomaan... Siitä pitkästä versiosta kun ei jää mitään epäselvyyksiä siitä, että Mika teki väärin!

http://video.google.com/videoplay?docid=710187337160568795&q=sorella

Pistä äänet päälle äiti-kulta!

• äitsykkä vastaa

a) En ole teiniäit
        B) Tiedän tunteen jos ahdistellaan. Olen sen kokenut ja silloin toiminta on aivan toisenlaista.
        c) Sorella on itse syypää tapahtuneeseen, ehdottomasti, hänhän se on hyväksikäyttäjä minun nähdäkseni.

• Aivan oikein olit kirjoittanut, en vain ymmärrä mikseivät muut sitä huomanneet, kuka sen todisti että Sorella nukkui, aikoinaan tollaisilla "selänkäännöillä" viestitettiin eräänlaista halukkuutta, mut en tiedä onko ajat muuttuneet sitten minun nuoruuteni..ehkäpä!!

• äitsykän kommentti

Kiitos huomaavaisuudesta, huomaan että kykenet tarkastelemaan asiaa neutraalisti.
        Asiaa jos pohditaan on se kysenalaistettava joka puolelta, eikä vain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe