Mulla vaivat alko lomamatkalla heinäkuussa. Diagnoosiksi neurologi antoi tension neckin, joka aiheutui pitkäaikaisesta väärästä työasennosta, mutta äityi oireiluksi vasta väärin säädetyn rinkan kantamisen takia matkalla.
Kärsin takaraivossa tuntuvan päänsäryn lisäksi pahoinvoinnista, huimauksesta (pystyasennossa), selkäkivuista sekä käsien ja joskus myös jalkojen puutumisesta. Pahoinvoinnilla tarkoitan etovaa tunnetta aataminomenan alapuolella, joka ei kuitenkaan johda oksennukseen, sekä vatsan muuta oireilua. Neurologin mukaan tällaiset sympaattisen hermoston oireet johtuvat etenkin kaulan lihasten krampista. Käyn fysioterapiassa ja kiropraktikolla; lihaksia siis hierotaan ja rankaa manipuloidaan. Kaikki lupailevat toipumista suurella todennäköisyydellä, mutta oireet silti jatkuvat. Onko muilla kokemuksia tällaisesta ja oletteko saaneet vaivoihin toimivaa hoitoa?
niskaperäinen päänsärky/pahoinvointi
4
4280
Vastaukset
Mulla on todettu tension neck jo monta vuotta sitten,yksi todella vaaralliselta tuntunut "kohtaus"vei sairaalaan...jaloista lähti tunto ja kädet puutuivat eikä puhekaan sujunut.Sen jälkeen olen läpikäynyt akupunktiot,fysioterapiat,kiropraktikot.omt-terapautit ja kaikki mahdolliset maan ja taivaan väliltä!Tilapäistä helpotusta voi saada mutta oireet ikävä kyllä palaavat nopeasti.Fysiatri pyysi käymään erikoishammaslääkärillä tarkistuttamassa purennan,sieltä sain hammaskiskot,vääränlainen purenta aiheuttaa niskaoireita.Kiskoja käytetään öisin ja olen todennut niistä olleen pientä helpotusta,ei vaivat hävinneet kokonaan mutta jotain jeesiä kuitenkin.
- hoidettu
Mäkin kävin aikoinaan n. 15 kertaa kiropraktikolla, 30 kertaa naprapaatilla, 20 kertaa akupunktiossa, 50 kertaa hieronnassa, parikymmentä lääkäriä, fysiatreja ja vaikka mitä muuta... Aika turhia oli.
Ei helpottanu selkäkivut, ei iskias, ei tension neck, ei päänsärky, ei migreeni, ei juuri mikään. Joiltakin sain hetkellistä apua, mutta jo seuraavana päivänä kivut ja vaivat oli takasin...
Sitten löysin vihdoin osaavan ja kivut lähti... on se sääli ku niin harva osaa oikeasti ihmisiä auttaa.- Kipukissa
Minkä alan osaajan löysit ja miten pian parannuit?
- oirehtija.
valehteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058325- 1155828
- 565337
- 2895255
- 783911
- 593085
- 672791
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222586Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292549- 462534