niskaperäinen päänsärky/pahoinvointi

mktl

Mulla vaivat alko lomamatkalla heinäkuussa. Diagnoosiksi neurologi antoi tension neckin, joka aiheutui pitkäaikaisesta väärästä työasennosta, mutta äityi oireiluksi vasta väärin säädetyn rinkan kantamisen takia matkalla.

Kärsin takaraivossa tuntuvan päänsäryn lisäksi pahoinvoinnista, huimauksesta (pystyasennossa), selkäkivuista sekä käsien ja joskus myös jalkojen puutumisesta. Pahoinvoinnilla tarkoitan etovaa tunnetta aataminomenan alapuolella, joka ei kuitenkaan johda oksennukseen, sekä vatsan muuta oireilua. Neurologin mukaan tällaiset sympaattisen hermoston oireet johtuvat etenkin kaulan lihasten krampista. Käyn fysioterapiassa ja kiropraktikolla; lihaksia siis hierotaan ja rankaa manipuloidaan. Kaikki lupailevat toipumista suurella todennäköisyydellä, mutta oireet silti jatkuvat. Onko muilla kokemuksia tällaisesta ja oletteko saaneet vaivoihin toimivaa hoitoa?

4

4280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on todettu tension neck jo monta vuotta sitten,yksi todella vaaralliselta tuntunut "kohtaus"vei sairaalaan...jaloista lähti tunto ja kädet puutuivat eikä puhekaan sujunut.Sen jälkeen olen läpikäynyt akupunktiot,fysioterapiat,kiropraktikot.omt-terapautit ja kaikki mahdolliset maan ja taivaan väliltä!Tilapäistä helpotusta voi saada mutta oireet ikävä kyllä palaavat nopeasti.Fysiatri pyysi käymään erikoishammaslääkärillä tarkistuttamassa purennan,sieltä sain hammaskiskot,vääränlainen purenta aiheuttaa niskaoireita.Kiskoja käytetään öisin ja olen todennut niistä olleen pientä helpotusta,ei vaivat hävinneet kokonaan mutta jotain jeesiä kuitenkin.

• hoidettu

Mäkin kävin aikoinaan n. 15 kertaa kiropraktikolla, 30 kertaa naprapaatilla, 20 kertaa akupunktiossa, 50 kertaa hieronnassa, parikymmentä lääkäriä, fysiatreja ja vaikka mitä muuta... Aika turhia oli.

Ei helpottanu selkäkivut, ei iskias, ei tension neck, ei päänsärky, ei migreeni, ei juuri mikään. Joiltakin sain hetkellistä apua, mutta jo seuraavana päivänä kivut ja vaivat oli takasin...

Sitten löysin vihdoin osaavan ja kivut lähti... on se sääli ku niin harva osaa oikeasti ihmisiä auttaa.

• Kipukissa

Minkä alan osaajan löysit ja miten pian parannuit?

• oirehtija.

valehteli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      105
      8325
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      115
      5828
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      56
      5337
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5255
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3911
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      59
      3085
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2791
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2586
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2549
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2534
    Aihe