Rock-purjehtijoille tiedoksi, että myin aikoinaan Rockini pariskunnalle, joka purjehti sen Välimerelle lähtösatamana Espoo.
Rock -purjehdus Välimerelle
8
1985
Vastaukset
- niistä
Olivatko pronssinruskeita venepakolaisia?
- pakoon?
no häh lähtivätkö pakoon täältä suomenmaasta nuo pronssin ruskeat?? johonkin parempaan paikkaan?? Jos rockilla lähtivät niin sankaripurjehtijoita ovat.
- sankareita?
pakoon? kirjoitti:
no häh lähtivätkö pakoon täältä suomenmaasta nuo pronssin ruskeat?? johonkin parempaan paikkaan?? Jos rockilla lähtivät niin sankaripurjehtijoita ovat.
Miksi Välimerelle purjehtiminen tekee ihmisestä sankarin? Sinnehän pääsee rantoja seurailemalla. Missä kohti tuotaa matkaa pitää olla sankari? Ovatko kaikki kyseisen paikan paikalliset purjehtijat sankareita?
No, sankareita tai ei, niin kateellinen olen. Eipä ole ainakaan tässä vaiheessa elämää mahdollisuutta tehdä noinkaan pitkää purjehdusreissua.
- mun Rockin
ostaja puhui kovaan ääneen Australiaan purjehtimisesta. Osti veneen syksyllä. Talven oli äijä ilmeisesti hössöttänyt kun oli keväällä muija lähtenyt kävelemään. Rockki jäi sille äijälle silloin. Muutama vuosi sitten oli vielä ainakin Espoossa, joten tais reissu jäädä väliin. Veneen nimikin oli vielä sama, jonka sille annoin ja peräppeiliin liimasin. Niin, pointti siis on se, että Rockilla on sitten melkein Australiian purjehdittu.
- vene ku vene
Äijä hankki sen veneen vain päästäkseen muijastaan.
- ikärasismi
estänyt reissun, yli kolmekymppisen on aika paha hankkia yli 3 kk.n viisumia down under.
- Sir BB
notkuva rusetti?
- xxxxx
Euroopan kanavaverkostoa, huomaat että voit vaivatta 10 m ojissa kulkea Suomesta lähes minne tahansa eurooppaan (suurin ylitys on suomenlahti, se on tehty uiden tai kanootilla)!
Mitä pienempi vene ja suurempi moottori, sitä helpompi, ongelma on syvyys ja virtaus ( ja viranomaisdokumentit, osittain myös polttoainesaanti).
Kunhan ottaa varovasti, varmasti pääsee rapakon taakse, australiaan tai voi kiertää koko planeettaa. Huonoimmilla veneillä se on tehty. Nyt seuraavaksi lähetä tänne viesti miten Rock on kiertänyt "maailmaa" 25 solmun keskivauhdilla (kuten VO-70-veneet, joita haukutaan heikoiksi).
Pohjareivi/myrskypurjeet, äärettömästi aikaa jne. kai kaikki onnistuu. Selvitä millaisilla vehkeillä Schackelton seikkaili Kap Hornin seuduilla, viime vuosituhannella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236