...että miks melkein kaikki naiset ällöö kielisuudelmia,eikä oikeen saa sitä alapäätäkään nuoleskella??Onx se todellakin niin vastenmielistä??Ku kuuleman mukaan miehet kyllä tykkäis kielaroida hyvinkin paljo.Sitte toinen juttu on se,että mä ainakin tykkään ku suihin otettaessa runkataan eturauhasta,mut sit taas tulee se,ettei muijat tykkää survoo sormee miehen perseeseen.Naisen perseeseen kyllä sopii mennä ronkkiin,mut ku mies pyytää,niin EI.Tasa-arvoo saatana!!Kertokaa ny kommentteja missä mennään!!
Semmosta vaan ihmettelen...
6
3215
Vastaukset
- ei pelota
tykkään ronkkia ukkoni persusta.toki pitää miehenkin toiveita toteutella,jos sitten naisenkin.että tässä sitä tasa-arvoo nyt sit. =)
- ..+..
Kaikki naiset eivät ällöä suutelua. Esim. minä rakastan suutelemista. Voin välillä harrastaa sitä tunteja.
Kieli ja huulet ovat erittäin erogeenisia alueita..
Noi sun muut jutut liitty enneminkin sitten tuonne "suuseksi" osioon. Minun makuuni käytät turhan karkeaa kieltä; survominen, perseen ronkkiminen jne. eivät ole toimia, jotka yhdistäisin seksielämään. Mieluumin puhun koskettuelusta, hyväilystä jne. Fiilis on pikkasen parempi näillä sanoilla. - kaikki vihaa
suutelemista.
Viime yönä uni jäi alle kahden tunnin, sillä suutelemista ei vain voinut lopettaa;)
Nyt huulet turpeina, tavallaan järjettömän väsynyt, mutta tavallaan ei. Pelkkä ajatuskin kouristaa vatsan pohjasta ja keskittuminen töihin on olematonta... - Tykkään hyvinkin
Älähän yleistä! Itse olen ainakin heikkona suutelemiseen, suuseksiin ja peppuseksiin. Harva nainen tykkää peppuseksistä, mutta suuseksistä varmasti sitäkin useampi!! ;)
- näin on
Ei tee mieli työntää sormeaan ruskeaan onkaloon.
- mun mielestä
tykkään kielareista mutta en tykkä ronkkia persettä enkä tykkää kun siellä käydään ronkkimassa, suihin voi ottaa jos paikat on puhtaat mutta pyllyhommat ei innosta. tällasta tasapuolisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423